Hejsan
Min fantastiska Lenovo P2 från februari har tyvärr börjat strula, touchen har slutat fungera längst ner på skärmen där "hemknapparna" finns. Googlar man så verkar det vara ett ganska vanligt fel, och förmodligen mjukvarurelaterat, men Lenovo verkar inte ha någon lösning. Ska åka förbi Netonnet och lämnade in den imorgon tänkte jag.
Dock så misstänker jag att de inte kommer kunna lyckas laga den, och tyvärr har modellen precis utgått. Den var grymt prisvärd för 2990kr, batteriet räcker typ i en vecka

Allting var perfekt på den telefonen.
Kollar redan nu på Netonnets hemsida efter alternativ om jag nu skulle få ett tillgodokvitto istället. Tyvärr verkar det svårt att hitta en likvärdig ersättare för samma pengar. Först och främst finns det typ ingen annan telefon överhuvudtaget som har ett så stort batteri på 5200mAh. Och för det andra finns det typ inte heller någon med 5.5"-skärm.
De enda alternativen jag kan hitta är P10 Lite och Moto G5 Plus som båda kostar 2990kr.
Vill man gå upp ett steg i klassen så är väl Honor 9 närmast, dock otroligt mycket dyrare på 4990kr.
Honor 8 och Huawei P9 finns ju där emellan, men inte jättesugen på en såpass gammal modell...
Vad hade ni kollat på?