Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-23, 20:46
Medlem
FreeFromOpressions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tycker det är verkligen dubbla måttstockar när man läser numera

De har Pro-Israel hållning vilket jag gillar vissa stunder.
Men samtidigt så är det en del ryssvänlig propaganda & kommentarsfältet
skall man inte läsa. Fast de kallar Ukraina för Nazister.

Undrar hur länge de kommer hålla sig flytande.
Skitsnack, dom täcker båda sidornas grova krigsförbrytelser. Givetvis blir det mest att dom uppmärksamar Ukrainas grova krigsförbrytelser eftersom msm nästan helt ignorerar det.
Citera
2024-11-06, 16:56
Medlem
Fler än mig som börjar tröttna på Samnytt?
De har verkligen drivit på, verkar surare än tidigare. Stora bokstäver i rubriker, krigsrubriker, osv.
"Våldtäktsman FÅR STANNA i Sverige på grund av kristen uppväxt"

"Lindas mänskliga rättigheter kränktes av SVT - nu döms HON betala en halv miljon till staten"

Och så tjafs om att USA valet är riggat, såklart.

Kanske är det skadeståndet för Dagerlind som gör att det börjar bli ekonomisk kris för dem. Men jag kan inte direkt tycka synd om dem för att de så halsstarrigt ska driva sina processer.
Citera
2024-11-08, 07:33
Medlem
AfghanMupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Men samtidigt så är det en del ryssvänlig propaganda & kommentarsfältet
skall man inte läsa. Fast de kallar Ukraina för Nazister

Undrar vad det är du syftar på. Det är inte rysk propaganda när man faktiskt kan motivera den ryska militära operationen. Ryssarna har inte hämtat sina argument från det blå. Däremot ska man aldrig lyssna på Sverige, på EU eller USA. Det borde man väl fatta vid det här laget och det är ju därför Samnytt har ett existensberättigande.

För övrigt, i Ukraina är nazismen stark och det är Sverige som stat, och en stor del av befolkningen (idioter?) som är lojal till den. Sverige är också lojalt till folkmordsivrande Israel. Jag antar att detsamma gäller Samnytt men jag vet inte.
Citera
2024-11-08, 11:14
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Undrar vad det är du syftar på. Det är inte rysk propaganda när man faktiskt kan motivera den ryska militära operationen. Ryssarna har inte hämtat sina argument från det blå. Däremot ska man aldrig lyssna på Sverige, på EU eller USA. Det borde man väl fatta vid det här laget och det är ju därför Samnytt har ett existensberättigande.

För övrigt, i Ukraina är nazismen stark och det är Sverige som stat, och en stor del av befolkningen (idioter?) som är lojal till den. Sverige är också lojalt till folkmordsivrande Israel. Jag antar att detsamma gäller Samnytt men jag vet inte.

Militär operation? Nazister i Ukraina?

Inte ens ryssar tror på den där skiten, inklusive Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in