Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-24, 16:10
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
https://youtu.be/NJ0Nr3OxCVI?t=56

Är det möjligtvis Talang/Talle vi ser här i mitten med luvan, 56 sekunder in i klippet? Till vänster har vi ju i alla fall Maikal Hassan, och till höger Hamza/Pejps som blev dödad i Pizzeriamordet (den pizzeria som de står framför i videon?).
Varför tror du det?
Citera
2022-08-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Varför tror du det?
Tycker det ser ut så på ögonen.
Citera
2022-08-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocker111
Någon som vet varför talang är ovän med Musse och kallas för fegis och talanglös i Fenix fupen av de andra

Jag undrar samma sak, tror ni de kmr lösa det? Är talle fortf kriminell?
Citera
2022-08-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Sammanställt, rätta gärna…
Har försökt att paja namnen med * och när det inte gått >

DP
Makelele/Makkan, *bdir*hm*n Moh*mmed *li, HÄKTAD FÖR DUBBELMORD CPH, AZs storebror
Talang/City, *bdis*med D*hir *hmed, FÄNGELSE, 8 ÅR, Shobres storebror
Musse, Must*f* Moh*med, FÄNGELSE, 8 ÅR, 13 dec 2016, skjuten med fyra skott i ben och ljumske
Shobre, Z*k*ri* *min Sheik *hmed, GÖMMER SIG? NYSS FRISLÄPPT EFTER SPANIEN, Talangs lillebror

Maslah, M*sl*h W*rs*me, DÖD, 24 jul 2015, mack, Brommaplan, storebror till Mikahel W*rs*me
Atto/A2, *tto Q*sim, DÖD, 13 dec 2016, skogsområde, Tensta, från Seved i Malmö, ”BFF med *mir Mekky
Mikahel, Mik*hel W*rs*me, 23 okt 2017, fyra skott, överlever, Rinkeby, lillebror till M*sl*h W*rs*me
Karrar, K*rar *lMoh*med, DÖD, 31 dec 2017, parkeringshus, Rinkeby (jobbade med både DP och Shottaz)

Shacki, *bdim*lek Osm*n *bdiriz*k, SLUTEN UNGDOMSVÅRD FÖR PIZZERIAMORDET på Pejps, bror till *hmed Osm*n
Dumle, *b‎dulm*‎hdi H>‎di (aka M>hdi H>di), på fri fot med fyrverkerier, våldtäktsdömd kurd som bytt sida till DP
Sadik/Sadka (MER INFO), DP
Abraham/Abbe, *br*h*m *bdul-K*der, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Panda
Panda, Moh*mm*d O*d, SANNOLIKT HÄKTAD FÖR DUBBELMORD, CPH, kusin till Abraham

DIV ÖVRIGA? INFO!
Abdi? (MER INFO), M*nsor *bdi Is*mil, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
AZ/Abdi, *li *bdi*ziz *bdig*ni, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, Makkans lillebror
K27, K*lid *bdulle, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH, ”Ch3rris lillebror” (vem är Ch3rris?)
*hmed Osm*n, bror till Shacki, EV INBLANDAD i DUBBELMORD CPH
*bdik*rim W*rs*me, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH
Yo>l K*hs*y, EV INBLANDAD i DUBBELMORD, CPH

Micke (MER INFO), DP supporter
Dollar (MER INFO), DP supporter

Huss>in F*dhil Huss>in *lMoh*m*d, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps, bror till K*r*r *lmoh*
S*id Moh*med *li, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps
Ilq*r *manov, häktad men ej fälld för för pizzeriamordet på Pejps

*bdir*hm*n Moh*mmed *li, misstänkt för medhjälp till mord på N*bil H*id*r 1 apr 2017 med Talang, Musse, Shobre
*lfred W>nnb>rg, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *bdouly*e Joof
*bdouly*e Joof, dömd för grovt narkotikabrott, tillsammans med Makelele, Musse och *lfred W>nnb>rg

* a
> e

Talang och city är väl inte samma person? de är väl två olika personer? City är shobres bror är talle bror med shobre det visste jag inte
Citera
2022-08-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
https://youtu.be/NJ0Nr3OxCVI?t=56

Är det möjligtvis Talang/Talle vi ser här i mitten med luvan, 56 sekunder in i klippet? Till vänster har vi ju i alla fall Maikal Hassan, och till höger Hamza/Pejps som blev dödad i Pizzeriamordet (den pizzeria som de står framför i videon?).

Är det Shobres bror City som går in i pizzerian och Karrar som går ut?
Citera
2022-08-28, 23:39
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Talang och city är väl inte samma person? de är väl två olika personer? City är shobres bror är talle bror med shobre det visste jag inte
Näe. Det är som du skriver. Han hade fel, en gammal lista. Finns nog nya sammanställningar?
Vad jag kommer på vad gäller släktskap...

City--Shos storebror (tror det var storebror) och Talle är Talle :-) Vet inte hur det ser ut med syskon där... och om de isf är inblandade i den här sörjan.
Däremot har jag för mig att, bortsett från Makkans lillebror AZ, finns ett antal släktingar till någon/ra urspr 3MST bland Hjulstabarnen? Tror bl a det var Makkan kusin med--3 x bröderna Okashe? Men har för mig att det fans någon kopplad till Musse?
Så finns bröderna Capone--Nasser, bröderna Shacki--Jokern, kusinerna Abbe--Panda samt bröderna Makavelli--storebror Maslah--deras kusin Sadka samt Karrar--lillebror Monti Byn... Nog någon mer kopplad till t ex Izzy?
Något fel? Vad finns det mer för släktingar?
Minst fyra ihjälskjutna i dessa familjer...

Känns som mer familjeband på DPsidan än SHZ/SSA...
Franky--Farre har ju iofs ett oändligt antal kusiner osv, även om åtminstone ett par-tre har skjutits ihjäl... och så hade de ju en ingift, som också sköts ihjäl... oflyt... Och så har vi ju de båda mynta bröderna Indiana--Smokey--fler?
Åtminstone sex ihjälskjutna i dessa två släkter (inkl Gucci)...

Understruken = ihjälskjuten
Citera
2022-08-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Näe. Det är som du skriver. Han hade fel, en gammal lista. Finns nog nya sammanställningar?
Vad jag kommer på vad gäller släktskap...

City--Shos storebror (tror det var storebror) och Talle är Talle :-) Vet inte hur det ser ut med syskon där... och om de isf är inblandade i den här sörjan.
Däremot har jag för mig att, bortsett från Makkans lillebror AZ, finns ett antal släktingar till någon/ra urspr 3MST bland Hjulstabarnen? Tror bl a det var Makkan kusin med--3 x bröderna Okashe? Men har för mig att det fans någon kopplad till Musse?
Så finns bröderna Capone--Nasser, bröderna Shacki--Jokern, kusinerna Abbe--Panda samt bröderna Makavelli--storebror Maslah--deras kusin Sadka samt Karrar--lillebror Monti Byn... Nog någon mer kopplad till t ex Izzy?
Något fel? Vad finns det mer för släktingar?
Minst fyra ihjälskjutna i dessa familjer...

Känns som mer familjeband på DPsidan än SHZ/SSA...
Franky--Farre har ju iofs ett oändligt antal kusiner osv, även om åtminstone ett par-tre har skjutits ihjäl... och så hade de ju en ingift, som också sköts ihjäl... oflyt... Och så har vi ju de båda mynta bröderna Indiana--Smokey--fler?
Åtminstone sex ihjälskjutna i dessa två släkter (inkl Gucci)...

Understruken = ihjälskjuten

Musse kusin med Sixty? Har läst det här. Sen ska Monka och Clay som är bröder vara kusiner till Shobre.
Citera
2022-08-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Musse kusin med Sixty? Har läst det här. Sen ska Monka och Clay som är bröder vara kusiner till Shobre.
Men om jag fattar det rätt är väl alla brushor med varandra,? Dumle vet jag vilken roll han har men Humle?
Senast redigerad av Acton 2022-08-30 kl. 22:17. Anledning: Felstavst
Citera
2022-09-01, 07:34
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Tack. Hittade senare info i ett tidigare inlägg av dig i annan tråd...
(FB) En person skjuten vid Hässelby strand, Stockholm (2022-06-11)
Citat:
Hur kan det inte bli försök till mord när man siktar ett vapen mot någon? Varför garderar inte åklagaren sig som i Hjulsta målet? Verkar även funnits ett vittne som berättade detaljerat.

Det stod inget om Hjulstabarnen eller Dödspatrullen i fupen heller trots kopplingen dit. Vad man kan läsa är att media verkar koppla bröderna till Hässelbynätverk istället, åtminstone storebrorsan om 23-åringen är nu den som varit uppe här i tråden.

Det har tidigare stått här på FB att C och M är kusiner till Shobre och i Hjulsta-fupen säger bla Sixtys lillebror att dom är i Hässelby hos One Cuz kusin och Shobres kusin som styr där. När han pratar om I och Okashe.

23-åringen greps för dubbelmordet i Tensta förra året men släpptes innan häktning där det var grad +4 på att vapnet som användes i mordet på Alpo användes även där tillsammans med det hemmagjorda maskingeväret som dumpades i närheten. Båda vapnen finns med på bild i Hjulsta-fupen några dagar innan morden.

I Stress-fupen framkommer det att en av brödernas mobiler som beslagtogs i ett ärende var till hjälp i utredningen.
Ska Sho isf (även) vara kusin med 1-3 Okashebröder*? Isf stämmer det kanske inte att Makkan skulle vara det också?
Oavsett så skulle ovanstående innebära att i princip samtliga av Hjulstabarnen är direkt släkt med de överlevande i 3MST-kärnan, Sho, Makkan och Musse...
*enl Musses ev kusin Fishy :-)
Citera
2022-09-01, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Tack. Hittade senare info i ett tidigare inlägg av dig i annan tråd...
(FB) En person skjuten vid Hässelby strand, Stockholm (2022-06-11)

Ska Sho isf (även) vara kusin med 1-3 Okashebröder*? Isf stämmer det kanske inte att Makkan skulle vara det också?
Oavsett så skulle ovanstående innebära att i princip samtliga av Hjulstabarnen är direkt släkt med de överlevande i 3MST-kärnan, Sho, Makkan och Musse...
*enl Musses ev kusin Fishy :-)

Shobres kusiner som I och Okashe är hos syftar på Clay och Monka som är nära med Hjulstabarnen. Makkan ska vara kusin med Okashebröderna.
Citera
2022-09-01, 19:41
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Shobres kusiner som I och Okashe är hos syftar på Clay och Monka som är nära med Hjulstabarnen. Makkan ska vara kusin med Okashebröderna.
Då var det tydligare igen. Syftningar där som lyckades få mig lite förvirrad. Tack för info/klargörande!

Intressant att dagens mest hardcore "DP"barn samtliga har släktband till urspr 3MST tänker jag. Även om flera av dessa verkligen visat sig extremt driftiga leder just detta samtidigt till viss begränsande punktmarkering och vingklippning från myndigheterna. Parallellt finns vid det här laget ett fett bulls eye målat på ryggen med kanske tillhörande siffror. Detta samtidigt som de själva inte verkat haft så bred eller långsiktig försörjningsidé som ju kan vara användbart om man är busy och skulle behöva arbeta med underentreprenörer. Där finns en potentiell möjlighet till att isf på sikt termi-- punktera den onda cirkeln. Om de helgonförklarade pionjärerna stannar kvar bakom lås eller kanske (om det stämmer ang Talle) distanserar sig... På den "otursförföljda andra sidan" är det väldigt flyktigt och stort "manfall". Men rätt blandat i leden. Blod är tjockare än vatten. Men i sammanhanget kanske en relativ mångfald kanske inte ska ses som en nackdel sett över tid...

Dessa andra vågen kusiner-lillebröder bör kanske försöka undvika att glesa ut sitt numerär för mycket med osynkat kåkfareri så någon blir ensam x-petter ute i verkligheten. Eller om det ändå skulle slumpa sig så kanske omgående överväga häng med andra balla kompisar/avlägsna postadresser (som t ex gangsta-1 Cuz eller Turkiet)...

Och visst var väl Farre och Franky kusiner eller liknande med... Makkan?
Senast redigerad av postaposcout 2022-09-01 kl. 19:59.
Citera
2022-10-28, 12:20
Medlem
Citat:

Musse och sixty är rätt lika utseende mässigt så hade inte förvånat mig om det stämde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in