Citat:
Ursprungligen postat av
OliverCromwell
ven i min vallokal saknades samtliga sorters SD-valsedlar i facken nr jag kom fram. Ngon kom dock och fyllde p dem medan jag stod vid facken, s ngon mer n jag hade gldjande nog saknat SD-valsedlarna och redan sagt till. (Nej, det r ingen risk att valsedlarna hade anvnts fr vad de r avsedda fr - valdistriktet r starkt kulturmarxistiskt.)
Anna Ernius p Samtiden har dock blivit trollad, eller s r ngra av de hon citerar idioter:
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Ernius, Samtiden
Ett urval kommentarer:
Hur anmler man valfusk? Samma sak i sterker, valsedlar till kyrkofullmktige saknades.
Samma i Gvle (Stra ) sg precis likadant ut
ven i ett distrikt i Mariestad fattas valsedlar med hnvisning att de ej ftt ngra av SD, Lokal avd representant var p plats nr jag var dr .
Bjrkskatan Lule samma sak! Vita valsedlar fr Kyrkofullmktiga borta, dom andra 2 var kvar, Men jag skrev Sverige Demokraterna p en tom vit lapp och lmnade med dom andra
I tminstone sterker och Lule stller inte SD upp med ngon nomineringsgrupp till Kyrkofullmktige i ngon frsamling. Allts finns inga vita SD-valsedlar dr.
Kolla sjlva p
https://kandidatvisning.svenskakyrkan.se/ - det borde ovanciterade vljare och Ernius ocks gjort.
(Personen som srskriver Sverigedemokraterna p en blank valsedel r naturligtvis idiot, s det behver inte diskuteras.)