Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
G vidare mannen... Som du sjlv beskriver det s trffades ni en gng och hade samlagt inget mer. Bara fr du fick starka knslor under gngen behver inte betydda hon fick det. Hon har ett stort utbudd av andra killar och behver darfr inte hlla fast i dig. Medans hon trffar dessa killar sitter du har och grubblar om henne, g vidare...
Nej jag vet men hon grt i telefon och frst d frstod jag att hon faktiskt gillade mig och jag har dligt samvete oga det.

Jag mste vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Ni bda knns vldigt aspiga av er, schysst uthngning! Du har inte funderat p att bara slppa det och g vidare i livet?
Jo.

Grejen r att det tar s lng tid att bearbeta fram en ny krlek. Nu btjar en ny lng resa dr jag ska frska gilla mig sjlv tills jag trffar nn jag gillar.

Och ja, jag vet inte varfr jag fr knslor s fort. Tv gnger har jag ftt knslor fr nn och det slr till direkt.

Varfr jag hnger ut henne r fr att hon kanske r gravid och d ska hon fan ta kontakt med mig. Hon fr hnga ut mig ocks. Men ngra barn ska det fan inte bli.
Citera
2017-10-21, 12:46
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Trffade en kvinna i 40 rs ldern i slutet p juli. Det klickade direkt och efter 3 minuter hamnade vi i sngs. Vi hade pratat ett tag om vad vi ville och bda hade en del frberedelse eller vad ska man ska sga, visste vad vi gav oss in p.

Sexet var det bsta i hela mitt liv, utan tvekan. Jag har fr det mesta

Dagen efter skriver hon ett meddelande och vill ses s vi stmmer trff en vecka senare. Vi hrs dagen innan och det knns bra. Till den trffen gr jag i ordning tv desserter. Men hon kommer inte. Ingen trff blir av och jag hr inget frn henne. Efter ytterligare en vecka skriver hon ett meddelande och ber om urskt.

Eftersom jag inte vill g miste om henne s ger jag det hela en chans till, men ven den skiter hon i och meddelar infr andra trffen att hon tror att hon r gravid.

Jag undrar vad hon hller p med som inte kommer nr vi stmmer trff. S jag ger henne en chans till och nr hon inte kommer den hr gngen heller s blockerar jag henne. Vid det hr laget har hon enligt egen utsago gjort ett tillfrlitligt graviditetstest och r inte gravid.

S jag blockerar henne.

5 min senare ringer hon upp och och r ledsen ver att jag blockerat henne. Och nu fattar jag ingenting.

Kan ngon ge lite input, var hon intresserad eller inte?
Varfr ville hon inte ses nr vi hade bestmt det? Kvinnan bor 2 km ifrn mig och det tar 15 min att g till henne.

Nu har hon visserligen fattat att jag ngrat men kan man verkligen vara s hr velig?

Och varfr har kvinnor generellt s svrt att frlta?

I vrigt r hon helt fantastisk och passar mig perfekt.

Nu har ju inte jag alla detaljer men om en person har det svrt i livet under en period s visst kan man bete sig konstigt.

Men s hr utifrn sett s verkar inte just den hr tjejen s mycket att lita p och lite av en dramaqueen kan jag tycka.

Har du frskt att prata med henne och reda ut vad som hnt?
Citera
2017-10-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Nu har ju inte jag alla detaljer men om en person har det svrt i livet under en period s visst kan man bete sig konstigt.

Men s hr utifrn sett s verkar inte just den hr tjejen s mycket att lita p och lite av en dramaqueen kan jag tycka.

Har du frskt att prata med henne och reda ut vad som hnt?
Ja, och det verkar helt lnlst.

Jag sa till henne att du fr meddela hur det gr men det nd hon sger r att hon eventuellt r gravid. Tre trffar har hon stllt in och hon verkar inte se sin del i det hr.

Det enda jag har gjort r att blockera henne, minutrarna efter rinher hon d upp och undrar vad JAG gr. Ja... Vad ska man sga. Vad gr hon?

Tnker hon inte p att hon stllt in tre trffar och att man kanske r besviken p att hon aldrig kommer?

Nr man umgs i verkliga livet s ser man reaktionen hos den andra men nu nr allt har flyttat ut p ntet s verkar mnniskor glmma hur det de sger uppfattas av den andra. Detta tycks hon inte frst. Istllet sger hon att det r mycket just nu och att hon inte vet om hon verkligen r gravid. (hon har allts knt en press)

Hon har vl tit mat, duschat, varit p jobbet samtidigt som hon varit ovetande (det sa hon i telefon) och d funderar jag hur hon kan ta mat, vara p jobbet och duscha men aldrig ta upp telefonen och meddela hur det gr. Eller att hon inte kommer.

Blir galen p snt hr beteende. Man har en stabil tillvaro innan men nr man fr smaka p kvinnors knsloliv s r det som att svepas in i en tornado.
Citera
2017-10-21, 13:46
Medlem
Kvinnor r pest att hlla p med. De kan ndra sikt 180 grader p 5 minuter.
Citera
2017-10-21, 16:41
Medlem
Hon kanske bara vill ha bekrftelse och leker med dina knslor, helt rligt s bryr hon sig inte om dig. Hon vill bara se till att du finns p kroken fr att gda sitt ego, hade hon varit ntt att ha s hade hon trffat dig nr ni bestmt trff.
Citera
2017-10-21, 16:59
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ja, och det verkar helt lnlst.

Jag sa till henne att du fr meddela hur det gr men det nd hon sger r att hon eventuellt r gravid. Tre trffar har hon stllt in och hon verkar inte se sin del i det hr.

Det enda jag har gjort r att blockera henne, minutrarna efter rinher hon d upp och undrar vad JAG gr. Ja... Vad ska man sga. Vad gr hon?

Tnker hon inte p att hon stllt in tre trffar och att man kanske r besviken p att hon aldrig kommer?

Nr man umgs i verkliga livet s ser man reaktionen hos den andra men nu nr allt har flyttat ut p ntet s verkar mnniskor glmma hur det de sger uppfattas av den andra. Detta tycks hon inte frst. Istllet sger hon att det r mycket just nu och att hon inte vet om hon verkligen r gravid. (hon har allts knt en press)

Hon har vl tit mat, duschat, varit p jobbet samtidigt som hon varit ovetande (det sa hon i telefon) och d funderar jag hur hon kan ta mat, vara p jobbet och duscha men aldrig ta upp telefonen och meddela hur det gr. Eller att hon inte kommer.

Blir galen p snt hr beteende. Man har en stabil tillvaro innan men nr man fr smaka p kvinnors knsloliv s r det som att svepas in i en tornado.

Jag r sjlv tjej och kan tycka att en del tjejer bara r fr mycket. Bland mnniskor, oavsett kn, s finns det alltid en klick som slirar p sanningen och de r tyvrr bara jobbiga att ha i sitt liv.

Frstr vad du menar; hon har tit, jobbat osv ... Om man gillar nn s tar man sig tid. Dessutom r det bara vanligt folkvett att t ex meddela om man inte kan dyka upp p avtalad tid. Och dessutom frklara sig om man inte kunnat hra av sig.

Tycker det hela lter mrkligt.
Citera
2017-10-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Jag r sjlv tjej och kan tycka att en del tjejer bara r fr mycket. Bland mnniskor, oavsett kn, s finns det alltid en klick som slirar p sanningen och de r tyvrr bara jobbiga att ha i sitt liv.

Frstr vad du menar; hon har tit, jobbat osv ... Om man gillar nn s tar man sig tid. Dessutom r det bara vanligt folkvett att t ex meddela om man inte kan dyka upp p avtalad tid. Och dessutom frklara sig om man inte kunnat hra av sig.

Tycker det hela lter mrkligt.
Precis.

Hur mycket hormoner och knslor kan man egentligen att man glmmer att meddela.

Nu r jag bara s frbannad att hon enkelt gr vidare utan att meddela. Helt sjukt vilka vidriga mnniskir det kan finnas som hekt saknar medknsla, det r bara de och de och de i alla lgen.
Citera
2017-10-22, 12:10
Medlem
Kort version, du.
Citera
2017-10-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Kort version, du.
Jag hatar mig sjlv just nu. Men jag fr skylla mig sjlv. 😢
Citera
2017-10-22, 14:08
Medlem
Citat:

Skojar ju med dig, finns vl alltid frbttringar man kan gra hos en sjlv men ser inget direkt fel du gjort i det scenariot du lagt upp. r bara och ta nya tag vet du.
Citera
2017-10-23, 23:08
Medlem
Citat:

Jag rder dig gr vidare. Tnk inte p henne s mycket. Finns bttre donnor vnta p dig. De finns p gator, butik,gymmet,shoppingscenter.. m.fl
Om mnniskan vill har en bra relation fr man fan i mig hra av sig eller sg ngot.
Man r fr vuxen... inte fjorton.

Move on man... snk inte ner dig...
Citera
2017-11-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overcrash
Jag rder dig gr vidare. Tnk inte p henne s mycket. Finns bttre donnor vnta p dig. De finns p gator, butik,gymmet,shoppingscenter.. m.fl
Om mnniskan vill har en bra relation fr man fan i mig hra av sig eller sg ngot.
Man r fr vuxen... inte fjorton.

Move on man... snk inte ner dig...
Grejen r att jag blir frbannad p kvinnor som beter sig som henne. Det har hnt ngra gnger.

Frst beter jag mig bra och r tillgnglig och tillmtesgende. Nr hon vill ses s kan jag ses och rjer mitt schema fr hennes skull (spel som att leka svr har aldrig varit min grej). Hon hr d av sig fr att ses och jag svarar att hon kan komma nr hon vill.

Tiden gr och hon kommer inte. Tv trffar stller hon in genom att skita i att komma och inte meddela och sen har HON mage att ringa upp grtandes och undra vad jag gr. Helt sinnessjukt.

Har kvinnor ingen sjlvinsikt? Allt de gr verkar bero p ngon annan och gr det fel s r ju inte de ansvariga f de agerat utifrn motiveringen att det berott p externa faktorer.

D tror jag trots detta att hon r/var en bra kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in