Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Nu har ju inte jag alla detaljer men om en person har det svrt i livet under en period s visst kan man bete sig konstigt.
Men s hr utifrn sett s verkar inte just den hr tjejen s mycket att lita p och lite av en dramaqueen kan jag tycka.
Har du frskt att prata med henne och reda ut vad som hnt?
Ja, och det verkar helt lnlst.
Jag sa till henne att du fr meddela hur det gr men det nd hon sger r att hon eventuellt r gravid. Tre trffar har hon stllt in och hon verkar inte se sin del i det hr.
Det enda jag har gjort r att blockera henne, minutrarna efter rinher hon d upp och undrar vad JAG gr. Ja... Vad ska man sga. Vad gr hon?
Tnker hon inte p att hon stllt in tre trffar och att man kanske r besviken p att hon aldrig kommer?
Nr man umgs i verkliga livet s ser man reaktionen hos den andra men nu nr allt har flyttat ut p ntet s verkar mnniskor glmma hur det de sger uppfattas av den andra. Detta tycks hon inte frst. Istllet sger hon att det r mycket just nu och att hon inte vet om hon verkligen r gravid. (hon har allts knt en press)
Hon har vl tit mat, duschat, varit p jobbet samtidigt som hon varit ovetande (det sa hon i telefon) och d funderar jag hur hon kan ta mat, vara p jobbet och duscha men aldrig ta upp telefonen och meddela hur det gr. Eller att hon inte kommer.
Blir galen p snt hr beteende. Man har en stabil tillvaro innan men nr man fr smaka p kvinnors knsloliv s r det som att svepas in i en tornado.