Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Att en film funnits är ju klarlagt, BO har ju själv sett en stillbild från den när hennes kompis, som kände igen hennes tatuering, frågade henne om den, pausade filmen och visade hennes rygg.
Han säger ju med att den urartat, men inte för att det förändrar saken egentligen, men BO är inte 100% trovärdig hela vägen, undra varför. Hon kanske trixar med sanningen för att hon skäms eller pga ngt annat, men det ser inte bra ut.
Varför ljuger hon om kokainet?
Ok, nu medger jag på en gång att jag bara bläddrade igenom FUP:en som snabbast (läste nog koncentrerat iaf 30 minuter, varav jag läste lite från alla "relevanta" sidor). Men...jag hittade aldrig någonstans där någon medger att det finns en film. Det efterfrågades flera gånger, men jag kom aldrig fram till att det faktiskt fanns en sådan. Visst kan jag ha missat det, men jag tror inte det.
Visst, det kanske började med en avsugning men sen eskalerade det nog jävligt fort. Man skriker rimligtvis inte på hjälp till förbipasserande om man är med i matchen, man går inte heller omkring i centrum helt förstörd och ber om hjälp efteråt om man nu har "varit med" om det.
Det är nog ytterst osannolikt att NÅGON kvinna någonsin skulle gå med på att bli påsatt av dussinet personer på det sättet. Glöm det. Inte ens en horsepundare.
Sen är det i mina ögon irrelevant om vilken typ av drog hon var ute efter, det är väl klarlagt att det var därför de befann sig på platsen? Det är fullständigt irrelevant om hon så skulle köpa 1 ton kokain eller ej, en våldtäkt är en våldtäkt oavsett detta. Jag förstår att du menar att detta skulle kunna påverka hennes trovärdighet, men även det är skit samma i mina ögon. Det finns förbannat gott om teknisk bevisning.
Jag skulle bli chockad om hovrätten inte dömer någon till våldtäkt.