Ja, midwest ar nog inte sa mycket att se. Iaf inte St. Louis. Allt vi har har e Budweiser och the Arch.
Sodern skulle nog va kul att se. Akta dig for tennesse dock, de svarta (finns manga av dom ocksa) ska vara extra otrevliga dar. Vagrar betjana vita osv. Dirty South... Som sagt, sondern skulle ngo va kul, men du vill inte ha for mycket av den. Sydvastra Texas ar nog inte allt for roligt att hamna i forresten, savidare du inte snackar spanska dvs..
Kan inte direkt rada dig till nagot speciellt, eftersom jag inte har upplevt annat an NYC och STL, utan bara avrada dig om stallen som har en riktigt daligt ryckte.
Jag skulle personligen hellre ka New York-Boston-Niagara Falls-Toronto-Detroit-Chicago-St Louis-Kansas City-Denver-Salt Lake City-Reno-San Francisco. ver klippiga bergen lr var riktigt fint, har inte varit dr s mycket. Men det kanske r fr att jag redan bilat New York-Texas en gng redan.
Jag skulle personligen hellre ka New York-Boston-Niagara Falls-Toronto-Detroit-Chicago-St Louis-Kansas City-Denver-Salt Lake City-Reno-San Francisco. ver klippiga bergen lr var riktigt fint, har inte varit dr s mycket. Men det kanske r fr att jag redan bilat New York-Texas en gng redan.
Hller med frutom att Detroit r en jvla ful stad. Dessutom undrar jag om det inte blir en del problem med biluthyrningsfirman om man lmnar landet. Annars lter det som en rent suvern route. Kanada r gravt underskattat. Trevliga mnniskor och vackert landskap.
Hade det varit innan sommaren hade jag sagt New Orleans och Golfkusten i sdra Mississippi. Nu r det tyvrr inte lge att ka dit s d sger jag Pacific Northwest, fantastisk natur.
Sdern r dock ocks att rekommendera, svrt att bli besviken dr.
Storslagen natur finns bl a runt klippiga bergen i Colorado och Yellowstone.
Personligen gillar jag ocks de stora vita strnderna som finns verallt lngs USAs kuster, samt mangrove och trsk som finns i bl a Florida.
Norra Californien r ocks fint, hftigt med de enorma vindkraftsparkerna som man kan se nordst om Los Angeles.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!