Flashback bygger pepparkakshus!
2006-01-11, 19:30
Medlem
Hade tnkt bestlla en Xbox frn Software Express eftersom dom enligt pricerunner var billigast. Hade ju ven tnkt bestlla spel drifrn. Fan vilken tur att jag inte hann bestlla.
Kikade p Webbhallen och t.ex Bards Tale kostade dr 99:- medans det p Software Express kostade 548:-
Sjuk skillnad, skriver bara detta s andra vet ifall dom r p G att bestlla drifrn :P
Citera
2006-01-11, 21:12
Medlem
SuperMarios avatar
Man ska alltid jämföra priser från diverse webbutiken innan man slår till, finns många hundringar att spara på detta. Framförallt bör du kolla på Webbhallen, som ofta har bra priser. Deras frakt är dock lite dyr. Du kan även kolla på:

Spelbutiken.se
Ginza.se
CDON.com
megastore.se
cd-wow.se
play.com
lik-sang.com

Sen är det ju inget fel att köpa begagnat (även nytt till bra pris) heller:

Tradera.com
blocket.se
bytspel.com
spelforum.nu
Citera
2006-01-11, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
Man ska alltid jmfra priser frn diverse webbutiken innan man slr till, finns mnga hundringar att spara p detta. Framfrallt br du kolla p Webbhallen, som ofta har bra priser. Deras frakt r dock lite dyr. Du kan ven kolla p:

Spelbutiken.se
Ginza.se
CDON.com
megastore.se
cd-wow.se
play.com
lik-sang.com

Sen r det ju inget fel att kpa begagnat (ven nytt till bra pris) heller:

Tradera.com
blocket.se
bytspel.com
spelforum.nu

Och glm inte DISCSHOP!
Citera
2006-01-12, 12:49
Medlem
dallassallads avatar
S vitt jag vet r det mycket enklare att kolla p www.pricerunner.com istllet fr att beska alla de dr sidorna.
Citera
2006-01-12, 13:55
Medlem
rekommenderar varmt www.cd-wow.se

Dom skickar helt fraktfritt !
Har ifs bara bestllt dvd filmer drifrn s jag vet inte hur bra pris dom har p spelen.
Citera
2006-01-12, 22:28
Medlem
Webbhallen verkar ha bra priser p spel, ven ett stort utbud. Dock s r dom lite dyrare p konsoller. Aja, allting varierar ju i pris frn sida till sida. Men Webbhallen har stort sortiment och det r ett plus :)
Citera
2006-01-12, 22:37
Medlem
SuperMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
S vitt jag vet r det mycket enklare att kolla p www.pricerunner.com istllet fr att beska alla de dr sidorna.

Ofta tycker jag att pricerunner inte r uppdaterad ibland p de senaste reorna, s jag brukar oftast beska mina favoritsidor innan jag lgger ivg en bestllning.

Citat:
Ursprungligen postat av Enebykicker
Och glm inte DISCSHOP!

Vilken miss! Klart vrd ett besk, blir bttre och bttre p spelfronten.
Citera
2006-01-12, 23:09
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
City of Villains
play.com: 17.99 Delivered (= 245kr - Ligger inom EU s inget tull/skattpslag.)
Pricerunner.com: 407kr

Inte orkat kolla priset p alla sidor men de har alla skmotor & kan man engelska ska man nog ganska enkelt kunna hitta billigare priser. Kper man nya spel flera gnger om ret s tjnar man in en del pengar.

(Gamla spel brukar inte finnas i lager & ens nrmaste spelbutik har nog snkt priset tills dess s att de r snarlika online-priserna).
Citera
2006-04-11, 21:10
Medlem
Bytspel.net

Testa grna Bytspel.net.. Helt gratis, dock nystartat men finns nd en del spel inlagda!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in