Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-30, 17:41
Medlem
Extremeflys avatar
Tjena!
Köpte nyss ps4 pro, har haft den någon vecka iallafall. Hur som helst när jag spelar (kvittar vilket spel, samma sak ändå) så kan skärmen bli helt svart någon sekund för att sen bli normal igen? Ljudet och spelet är fortfarande igång så det är bara bilden som flippar. Idag när jag spela hände samma sak dock 10 minuter senare blev skärmen grå och stannade där helt? Ljud o spel fungerade fortfarande så fortfarande bara bilden som strular. Tjejen hade fått grön skärm för någon dag sedan och fått stänga av konsolen helt. Någon som vet vad det är som strular så?
Citera
2017-09-30, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Tjena!
Köpte nyss ps4 pro, har haft den någon vecka iallafall. Hur som helst när jag spelar (kvittar vilket spel, samma sak ändå) så kan skärmen bli helt svart någon sekund för att sen bli normal igen? Ljudet och spelet är fortfarande igång så det är bara bilden som flippar. Idag när jag spela hände samma sak dock 10 minuter senare blev skärmen grå och stannade där helt? Ljud o spel fungerade fortfarande så fortfarande bara bilden som strular. Tjejen hade fått grön skärm för någon dag sedan och fått stänga av konsolen helt. Någon som vet vad det är som strular så?
det hände på min båda ps4 den 1 och nu ps4 slim hdmi problem tror jag
Citera
2017-09-30, 21:45
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chopin90
det hände på min båda ps4 den 1 och nu ps4 slim hdmi problem tror jag

Jaså ja jag misstänkte nästan hdmi också. Ska pröva ringa Sony på måndag. Såfall får dom fixa fram en kabel åt mej som fungerar. Original skall ju funka kan man tycka. Särskilt för de priset dom säljer konsolerna för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in