2017-10-10, 00:39
Bannlyst
Alla anmäl honom för att ha uppget falsk ålder och bidragsfuskat. Nu är det dags för svenska folket att sätta stopp för dessa kriminella lögnare som invaderat Sverige!
Senast redigerad av Becknaren100 2017-10-10 kl. 00:42.
Citera
2017-10-10, 00:39
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
De kollar väl får man hoppas upp vilket hjärnsläpp det är som sitter och tankar sånt på arbetsplatsen och så får vi ytterligare en svennefamilj som lever på socialbidrag för all framtid, är det inte sådana ni hatar?

Nu vet jag inte vad för snuskigt du läser in i bilderna skippa rödvinet antagligen har någon ansvarsfull individ anmält Amir.
Citera
2017-10-10, 01:25
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Nabizadeh meddelar via Twitter att han ämnar polisanmäla de som använder/sprider hans privata fotografier, samt att han för första gången känner sig otrygg i Sverige.

Jag brukar inte använda twitter, men det här var ganska komiskt.

https://twitter.com/nabizadehse/stat...45234119860225

Citat:
Ursprungligen postat av Amir Nabizadeh
För första gången jag känner mig otrygg i Sverige.

Citat:
Då börjar du integreras. En riktig svensk känner sig rimligen otrygg idag! Välkommen...

Citat:
Ta på dig en tjockare offerkofta, det kanske hjälper.

Citat:
Du är inte ensam. Många känner sig otrygga i Sverige. :/

https://twitter.com/nabizadehse/stat...06362224734211

Citat:
Ursprungligen postat av Amir Nabizadeh
Journalister och fotografer som har varit på sitt strejk vet redan att jag gillar inte att nån fotar mig heller.

Citat:
Förstår det. Fotografier avslöjar direkt att du är äldre än du låtsas.
Citera
2017-10-10, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
Betydelselöst i sammanhanget eftersom Mattias Karlsson påstår att de befinner sig här illegalt vilket bevisligen inte stämmer.
Ja nu fick MK moraliskt rätt ändå då Amir fått uppehållstillstånd på falska grunder.Sverige är tyvärr ännu ett eldorado för asylfuskare med en tafatt regering, i Danmark hade Amir blivit utkastad och i Finland hade man inte ens släppt in honom.
Citera
2017-10-10, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja nu fick MK moraliskt rätt ändå då Amir fått uppehållstillstånd på falska grunder.Sverige är tyvärr ännu ett eldorado för asylfuskare med en tafatt regering, i Danmark hade Amir blivit utkastad och i Finland hade man inte ens släppt in honom.

Du kan däremot inte jämföra Finland, Danmark med t. ex Sverige. Dom här två andra länderna du nämner har absolut ingenting gemensamt med Sverige. Två absolut främmande nationer som kunde vara ljusår bort som Sverige aldrig någonsin ens kan drömma om att bli en dag. Sverige kan inte ens kommunicera med dessa två länder för man befinner sig inte ens på samma plannivå vare sig kulturellt, mentalt eller intellektuellt.

Men visst stämmer det. Amir och övriga utländska bidrag "knulla knulla" migranterna hade haft lite om ens någon chans i Danmark eller Finland eller någon annanstans. Tack och lov finns Sverige kan man väl säga om man ska se det från deras parasiterande skull.
Senast redigerad av Cauvie 2017-10-10 kl. 08:36.
Citera
2017-10-10, 14:33
Medlem
NoTruces avatar
En sak jag skulle vilja veta är vem som pyntar för hans advokat Emma Persson. Eller jobbar hon pro bono? Är det som med Silbersky, som dyker upp så fort det är ett någorlunda högprofilerat fall som kan gynna karriären? Och funderar inte Amir på hur det kan komma sig att precis alla hela tiden ställer upp för honom?
Citera
2017-10-10, 16:07
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
En sak jag skulle vilja veta är vem som pyntar för hans advokat Emma Persson. Eller jobbar hon pro bono? Är det som med Silbersky, som dyker upp så fort det är ett någorlunda högprofilerat fall som kan gynna karriären? Och funderar inte Amir på hur det kan komma sig att precis alla hela tiden ställer upp för honom?
Det skulle inte förvåna mig om hon jobbar pro bono.

Om inte har Ung i Sverige ett kapital på (sannolikt) åtskilliga hundratusen kronor som de skulle kunna lägga på något som detta.
Citera
2017-10-10, 16:25
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Hon företräder ju migranter i en massa andra överklaganden så hon har väl tjänat massor med pengar på det. Aktiv i Vänsterpartiet så klart så försörjningen av överklagande snyltare kan bibehållas. Nog har hon råd att engagera sig i denna stämning för att marknadsföra sig själv.
Senast redigerad av Herostratos 2017-10-10 kl. 16:41.
Citera
2017-10-10, 16:34
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:

Mellan 2012-2015 så drev hon en ideell advokatjour på Stockholms stadsbibliotek, samt rådgivning om brottmål, familjerätt och migrationsrätt i västerort (Rinkeby, Tensta). Hon påstår sig gjort ett namn inom asylrätten vid två kända fall där en klient vid namn Abbas felaktigt utvisades till Irak av gränspolisen 2010 samt målet där hon fick Sverige fällt i FN:s kommitté mot tortyr (Communication No. 379/2009).

Med andra ord en aktivist jurist som kämpar hårt för att Sverige ska invaderas av människor från tredje världen.
Citera
2017-10-10, 16:58
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Här smider Amir planer inför resan till Sverige från sitt pojkrum i Teheran.

Med en stor nalle i famnen så kommer de naiva svenskarna att tro på ålderslögnen.

https://minfil.org/j5F7Eac7bb/Amir_Nalle-1.JPG

https://minfil.org/kaFfE4ccb0/Amir_Nalle-2.JPG

Är bilderna före han kom till Sverige? Vilket datum är bilden ifrån?
Citera
2017-10-10, 17:03
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Är bilderna före han kom till Sverige? Vilket datum är bilden ifrån?

Troligtvis före han kom till Sverige, bilderna postades på hans blogg 2012-07-02.
Citera
2017-10-10, 18:27
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Betalar gör alla arbetande svenskar. Tydligen med ett leende på läpparna m.t.p. hur folk röstar i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in