2017-10-08, 17:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Lilla Lavender ska ha tampats med depression sägs det.

https://missingadultskids.com/find-m...ella-lavender/

Det gör brottet än värre tycker jag.
Tycker också det, hon ser ut som en som brottas med vredesutbrott och deppighet tills hon får sin autism-diagnos i 16-årsåldern. Jag tror han blev "kär".
Citera
2017-10-08, 17:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det bör stämma. För att utlämning ska kunna ske måste brottet finnas även i mottagarlandets lagstiftning. Någon specifik lag kring sexturism finns ej i Sverige vad jag vet.

Det är verkligen hårda bud i USA. Det som eventuellt kan hjälpa honom, bortsett från pengar, är kanske om svenska myndigheter via ambassaden vädjar för honom. Vet dock inte ens om det går till så. Domstolar ska ju i demokratier vara oberoende från politiska påstötningar i enskilda fall.

Pengar är nog vägen att gå. Tillräckligt mycket och tjejen kommer sedan bedyra att det var inget tal om sex och det var inte heller något det minsta av det närmande och hon ljög och sa att hon var var 18 år. Rika amerikaner blir liksom aldrig fällda för saker som sexbrott, de blir fällda enbart om de är för snåla eller för fattiga. Har man pengar kan det mesta lösas under bordet. Möjligen får man väl reservera sig här då USA utifrån detta nya med sexturism kan tänka sig vill sätta exempel här genom en given slam dunk fällande dom.
Citera
2017-10-08, 17:50
Medlem
kukflashs avatar
Jag har svårt att tro att han enbart åkte till USA för att skinka på en 12-åring när man lika gärna kan göra det hemma i Sverige. Nej, han blev nog förälskad i henne och hon i honom. Båda är/var ensamma och såg varandra som själsfränder eller nåt
Citera
2017-10-08, 17:51
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Etnicitet på GM?? Varför får vi inte läsa detta i svensk massmedia? Förjävligt!
Citera
2017-10-08, 17:53
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Hon ser ju onekligen ut att vara äldre än 12 år....

http://www.wvalways.com/story/365287...-year-old-girl

Frågan är ju vad de skrev till varandra innan S*mon reste till USA?

Om jag sett henne på stan har jag gissat på 12år eller 13år kanske 14år inte över 15år.
Citera
2017-10-08, 17:54
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze

Namn och bild är ute.

http://www.wearewvproud.com/story/36...bluefield-girl
Citera
2017-10-08, 17:55
Medlem
JohanMattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Om du bemödat dig att läsa första posten hade du sett att källan är svensk slaskmedia.
Citera
2017-10-08, 18:00
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Pengar är nog vägen att gå. Tillräckligt mycket och tjejen kommer sedan bedyra att det var inget tal om sex och det var inte heller något det minsta av det närmande och hon ljög och sa att hon var var 18 år. Rika amerikaner blir liksom aldrig fällda för saker som sexbrott, de blir fällda enbart om de är för snåla eller för fattiga. Har man pengar kan det mesta lösas under bordet. Möjligen får man väl reservera sig här då USA utifrån detta nya med sexturism kan tänka sig vill sätta exempel här genom en given slam dunk fällande dom.
Fast själva kidnappningen kommer han nog inte undan. Det borde falla under allmänt åtal (eller vad dom nu kallar det).
Citera
2017-10-08, 18:08
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag kan tycka att det är nånting lurt i det här fallet. Hans resa är nästan osannolik. Kan det vara något de har kokat ihop tillsammans för att bli "kända"?

Jag kan hålla med i detta. Låter som en skröna. Men vi borde istället se han som en pionjär inom sitt område, jakten på första ligget (bättre namn välkomnas.) Ingen pojk har någonsin åkt så långt som till möjligheternas land, för att äntligen bli av med oskulden.
Citera
2017-10-08, 18:08
Medlem
Snapcounts avatar
Oj.., Simon.., nu har du skitit, där du aldrig skall ens släppa en fis !

I vilket fängelse sitter Simon just nu, och ångrar denna resa ?

Men hur fick han hyra en bil, de är ju lite strängare på det där..?
Senast redigerad av Snapcount 2017-10-08 kl. 18:11.
Citera
2017-10-08, 18:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Fast själva kidnappningen kommer han nog inte undan. Det borde falla under allmänt åtal (eller vad dom nu kallar det).

Citat:
– Det är kidnappning eftersom hon inte är gammal nog att ge ett medgivande, säger polisen.

Det får väl också då läggas till att hon då försäkrar att hon ljugit om sin ålder. Det är alltså kidnapping om en person över 18 år ger en person under 18 år skjuts under oklara omständigheter. Det blir en sk AMBER Alert i USA. Det som kan fria honom är då att omständigheterna klaras ut och det var bara skjuts från plats A till plats B och givet då att han trodde att hon var över 18 år fyllda.
Citera
2017-10-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliusdread
Vilket jävla stolpskott, besitter garanterat en eller flera diagnoser för att göra något sånt.
Kunde han inte tagit flyget/båten över till Polen som vanligt folk som vill köpa lite raj-raj. Billigare, mindre omständigt än att flyga över Atlanten för att sen hyra bil och motellrum, dessutom helt lagligt.

Nu lär han garanterat få det han sökte efter, det vill säga att knulla. Bara att det inte riktigt kommer bli på samma sätt som han hade tänkt.

Eller Tyskland.
Med tanke på hur mycket det kostar med flyg till USA, hotell i USA, mm. så vore det billigare att ta ett flyg till valfri stad i Tyskland som kan vara väldigt billigt (under 1000 kr) och betala ca 150-200 € (1500-2000 kr) för en timme med en trevlig hora.

Vilken idiot killen är. Men sen är han ju pedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in