Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-05, 04:43
  #193
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Hej! Jag behöver en hacker för ett ändamål och undrar vad jag vänder mig för att få hjälp?

Jag ska använda denna hacker till en god sak som måste göras och inte verkar gå på annat sätt.

Jag behöver ha någon som kan hacka journalsystenet på psykiatrin.

Det är nämligen så att det står alldeles för mycket där som inte stämmer .

Så varje gång jag blir tvångsomhändertagen så blir jag utsatt för grova övergrepp.

Dels tycker läkarna att de har rätt att säga att jag måste ha psykiatrisk vård och därför skicka polis på mig för handräckning.

Sen väl inne på psyket så har jag inget att säga till om.

Då går de på mig med 8 personer, brottar ner mig i sängen och tvångsinjecerar sprutor mot min vilja.

Sprutor som räcker i 30 dagar och gjort så jag velat begå självmordsförsök.

Sen har de bara släppt mig och hanterar inte alls konsekvenser.

För att detta inte ska upprepas behöver jag en hacker som kan gå in och radera min journal.

Annars ser jag ingen utväg på problemet?

Snälla hjälp.
Förstår vilket helvete det är när allt som har med staten att göra blåser en fullständingt. Allt från det du beskriver som jag själv vart med om till poliser till skatt osv.. Men det du ber om är tyvärr inget som någon lär kunna hjälpa dig med. Du kan ju göra ett försök med polisen men dom lär väll vara precis likadanna fittor.. Tappat fan räkningen på hur många gånger staten blåst en..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback