Tack för svaren Pinkskin och lowerCase.
Jag testade krypton för första gången idag.
Har läst på en hel del under en väldigt lång tid innan jag bestämde mig för att köpa hem en påse. Och jag måste faktist säga att jag är besviken.
Ögonmåttade doserna men så jag kanske har 0.1g+- fel.
17:00 - Intog jag 0.7g
18:30 - Kände mig varmare än vanligt och började småsvettas, fortfarande inget rus. Fyller på med 0.3g till.
19:30 - Förutom småsvettandes så känner jag inte av något rus. Känner mig fortfarande som vanligt. Eventuellt lite lugnare men inget nämnvärt och långt under förväntan. Fyller på med 0.4g till.
20:13 (nu) - Precis samma känsla som för en halvtimmasedan. Måste faktist säga att jag är lite besviken på denna produkt.
Eventuella anledningar till uteblivet rus: En halvtimma innan första intaget åt jag lunch. Jag är dessutom snuvig och extremt täppt i näsan.
Men det är helt enkelt inte så att krypton biter så bra på mig
.
Och jag vill gärna inte krypa upp ännu mer i dos i nuläget. Då jag tycker att jag redan tagit för mycket.
Menmen, fortfarande är det tid kvar så jag ska inte totaldissa det helt.
Har tänkt att ta det sista jag har kvar i påsen under morgondagen. Allting fördelat i 2 doser under en timmas tid. Funkar det inte då heller så har jag åtminstonde testat produkten och vet hur den funkar på mig.
Jag tror också att jag valde fel tillfälle i min "karriär" att testa krypton. Då jag intagit blandannat tramadol vid en hel del tillfällen tidigare som ger liknande rus fast starkare. Så jag hade nog helt enkelt för höga förhoppningar och därmed blev missnöjd.
Det återstår fortfarande att se ifall jag kommer somna inatt. Samt hur jag mår under morgåndagen. Eventuella bieffekter mm