Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-28, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Mmm, vad lockande det låter att köra upp brunt vidrigt pulver i skitan alltså

Aldrig hört talas om någon som gjort detta men kom gärna med rapport när du testat.
Varför inte? är det mysigare att ha det i munnen?
Citera
2009-08-28, 15:56
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Mmm, vad lockande det låter att köra upp brunt vidrigt pulver i skitan alltså

Aldrig hört talas om någon som gjort detta men kom gärna med rapport när du testat.

Svårt att tro att det skulle fungera, jag menar det fungerar inget vidare att röka...
Citera
2009-08-28, 19:21
Medlem
Malrs avatar
Vet ej om jag fått en dålig batch denna gång, men jag har satt i mig lite mer än 2g nu och känner knappt någonting. Jag har ingen tolerans och tog först 1g, och sen 0,5 en timme senare och en halvtimme senare 0,5 till. Förra gången fick jag i alla fall ett rätt schysst rus på 1,5g. Att jag ätit lite innan denna gång ger ju så klart nedsatt effekt, men jag tycker ju inte att den ska så gott som utebli.

Det blir inge mer köp av detta, helt enkelt för dyrt.
Citera
2009-08-28, 19:30
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Vet ej om jag fått en dålig batch denna gång, men jag har satt i mig lite mer än 2g nu och känner knappt någonting. Jag har ingen tolerans och tog först 1g, och sen 0,5 en timme senare och en halvtimme senare 0,5 till. Förra gången fick jag i alla fall ett rätt schysst rus på 1,5g. Att jag ätit lite innan denna gång ger ju så klart nedsatt effekt, men jag tycker ju inte att den ska så gott som utebli.

Det blir inge mer köp av detta, helt enkelt för dyrt.
Du ska inte få mindre rus pga att du ätit innan intag. Däremot tar det längre tid för magsäcken att smälta maten så det tar längre tid innan det kickar in bara. Samma gäller med allt du stoppar i dig.

Personligen håller jag med dig om att det är för dyrt. Dock funkar det ju så det är bara en tidsfråga innan det blir klassat.
Citera
2009-08-28, 23:33
Medlem
QwertHeads avatar
Tagit ungefär 0.5g och känner mig lite varmare än vanligt men nåt mera känner jag ej?

Var väl ungefär en halvtimme sen kan det komma på mera snart eller ska man fylla på
Citera
2009-08-28, 23:46
Medlem
Axesss avatar
att blanda krypton och cannabis är riktigt bra, det höjer känslan på kryptonet.
Citera
2009-08-29, 00:05
Medlem
QwertHeads avatar
känner mig lite svagt illamående men inget utöver det.. Verkligen inte värt pengarna enligt mig
Citera
2009-08-29, 00:25
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertHead
känner mig lite svagt illamående men inget utöver det.. Verkligen inte värt pengarna enligt mig

Det är olika hur olika individer svarar på kratom. Själv tycker jag det är nästan lika mycket gudarnas gåva till mänskligheten, som vinet och cannabisplantan
Citera
2009-08-29, 00:32
Medlem
QwertHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Det är olika hur olika individer svarar på kratom. Själv tycker jag det är nästan lika mycket gudarnas gåva till mänskligheten, som vinet och cannabisplantan

Ja men jag är besviken för jag trodde jag skulle svara bättre på det.. Fan också

Känner mig seg i skallen och lite skön i benen? men hur ska man må egentligen
Citera
2009-08-29, 03:50
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertHead
Ja men jag är besviken för jag trodde jag skulle svara bättre på det.. Fan också

Känner mig seg i skallen och lite skön i benen? men hur ska man må egentligen

Lite allmänt gott, med en del extra energi. Pratglad och social, typ.
Citera
2009-08-29, 05:21
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Lite allmänt gott, med en del extra energi. Pratglad och social, typ.

Så om man vill bli helt sänkt utan den där extra energin och relativt osocial bör man kanske ta hela påsen eller? Det blir ju jättedyrt, typ.
Citera
2009-08-29, 11:14
Medlem
SinCitys avatar
Citat:

Fan, jobbar du på Krypton-fabriken eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in