• 4
  • 5
2021-02-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymusmannen
Hej!
Ngon mer n jag som sett Alex som finns p via play?

Jag gillar serien, kanske mest fr att Dragomir spelar huvudrollen, han r vldigt bra tycker jag!

Nu till er som sett den!
Vad tycker ni om serien?
Vad tycker ni om Alex fru? Hon r ju verkligen en karaktr man velat se mer av! Jag gillar skdespelaren skarpt! Men karaktren..... Jag uppfattar henne som rejlt konstig... hon tar p sig offerkoftan och beter sig som en liten fjortisbrud och skyller allt p Alex... Men hon glmmer en sak, det r hennes brorsa som r kriminell, det r han om ngon som fr det dr gnget att ens se t Alex hll... men honom r hon inte sur p...
Hon beter sig rent allmnt psykotiskt, ena gngen snll, i nsta gonblick skriker hon som en galning o ska skiljas... Hon r inte helt olik tjejen i Bron faktiskt... Hade som sagt velat veta mer om henne fr att frst henne.

Vad tycker ni?

Frida (poliskollegan) r dremot vldigt sympatisk, hon bryr sig om Alex p riktigt. Men jag tror inte att jag gillar Alex sen det han gjorde mot henne i ssong 2... ni som har sett har sett fattar.

Nu vill jag ha ERA sikter o tankar!!! 🙌🙌🙌

Alex fru spelas av Anja Lundqvist som varit med i mnga Cmore och Viaplay-serier senaste ren. Hon var ven Hoffas fru i Tusenbrder. Bra skdespelare men hon verkar ofta f spela blond fru till nn kriminell typ.

Har inte sett klart hela serien n men r lite kluven. Dom skulle nog ha behvt jobba p manuset lite bttre. En del av dialogerna r riktigt stolpiga. Exempelvis nr Fridas pappa kommer hem till Frida och hennes flickvn p middag och sger: "Det finns poliser och det finns snutar. Jag r en snut." P den bredaste gteborgskan jag hrt sedan Weiron i ottan.
Citera
2021-02-14, 16:48
Medlem
[Ja vet, gillar henne, hon e jttebra skdespelare! Hon spelar ofta vldigt snll, men i ALEX vet ja inte, hon r typ avtrubbad och konstig p rsten... sen r hon sjukt argsint... hade gillat det bttre om hon hade varit sdr mjuk o trevlig som i Tusenbrder

QUOTE=Kjome-och-Renvall|74567730]Alex fru spelas av Anja Lundqvist som varit med i mnga Cmore och Viaplay-serier senaste ren. Hon var ven Hoffas fru i Tusenbrder. Bra skdespelare men hon verkar ofta f spela blond fru till nn kriminell typ.

Har inte sett klart hela serien n men r lite kluven. Dom skulle nog ha behvt jobba p manuset lite bttre. En del av dialogerna r riktigt stolpiga. Exempelvis nr Fridas pappa kommer hem till Frida och hennes flickvn p middag och sger: "Det finns poliser och det finns snutar. Jag r en snut." P den bredaste gteborgskan jag hrt sedan Weiron i ottan.[/quote]
Citera
2025-01-22, 15:32
Medlem
lunarluddes avatar
Underskattad serie, pljt igenom bda ssongerna, riktigt bra hndelserik serie.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in