Citat:
Ursprungligen postat av
Oxonor
Han pundade dock, oavsett vad du sitter och spånar om på flashback. Självklart vet någon var han va den kvällen, du utgår från att ingen vet något överhuvudtaget bara för att du inte kan läsa om det på flashback eller ? Jävla tomte
Tomte kan du faan själv vara
!
Jag tror självklart att jag får läsa allt här, och dessutom att
allt är sant som jag läser
.
Mitt spånande fick tydligen dig att reagera iallafall. Alltid nåt. Varför jag spånar beror ju på att det finns
en jävla massa frågor om vad som hänt honom.
Han kan ha sålt och pundat utan att nåsin åka fast, självklart. Men det är ju väldigt ovanligt att en sok gör både och lyckas hålla sig undan polisens långa arm...
Men okej, han pundar, säljer. Kompisen han var hos är enligt uppgift här en kvinna som han lämnade 21.15-21.30, dessutom me mörka/svarta solglasögon på sig. Nåt jag tror att de som ev. mötte honom borde uppmärksammat.
Men ingen vet vad som hänt efter det. Eller fel av mig. Självklart [b]vet minst en person vad som hänt efter det.
Säkert fler än så om det är nån som ville statuera exempel.
Jag hoppas att han återfinns snarast, om inte annat så för de anhörigas skull. Just att ens barn försvinner måste vara nåt av det värsta som kan hända. Att inte få ta ett riktigt farväl med en riktig begravning (om han nu är död som jag antar att polisen tror...).
Så...en pundare är försvunnen. Vad har hänt honom? Och var finns han?