Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-27, 10:14
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Alla mynt har två sidor - visst är det roligt att Aftonhorans godtyckarslödder åker dit. Å andra sidan så är det ju många, så ock jag, som reagerar på stormen i vattenglaset... vad är en klapp i rumpan mot att bli mördad i ett joggingspår, vad är ett skamligt förslag på fyllan ("Ska sätta dig så hårt analen") mot att blir gruppvåldtagen av åtta afghaner i Mariannelund osv osv... Gradskalan har s.a.s. blivit snedvriden. Och Timell då - läser i Expressen (Publicerad 27 okt 2017 kl 06.09) att

"Flera personer anklagar TV4-profilen Martin Timell för sexism, rasism, homofobi och för att begått sexuella övergrepp."

I Sverige av idag så vet ju alla detta är strängeligen förbjudet; att säga "neger" eller kalla någon för "bög" leder osvikligt till att man hamnar i kylan. Men vem har "bestämt" detta, vem har satt agendan? Jo, bl.a. herrarna på Aftonhoran som upprepat detta mantra i artiklar, kåserier och debatter i åratal (men tydligen inte själva tyckt att det var så noga, a la "lev som jag lär, inte som jag lever"?). Men då måste ju Potemkinkulissen vara raserad? Varför ställer sig inte svenska män upp och proklamerar sitt stöd till Timell? För handen på hjärtat så är vi många män som gillat att spana på brudar, som fortfarande säger negerboll och som har svårt för bögar?


Nu har man ju hört om martin t i flera år
Att han misshandlar sin fru och är ett riktigt svin

Personligen skulle jag aldrig stå upp bakom någon som beter sig på det viset,

Däremot stå upp för tex den tandläkaren som berättade för migrations verket att barnen var vuxna,

Eller springare som bara sa sanningen

Men timell och virtanen är ju bara vidriga
Citera
2017-10-27, 10:27
  #14
Medlem
Det är inget negativt att låta feministerna vinna just detta.

Det Timell , Virtanen och andra försöker göra är att vinna över kvinnor genom elakheter.

Det var t.o.m någon typ som lyckades överväldiga mycket unga kvinnor och fick dem att göra sexuella handlingar via internet.

Utnyttja inte kvinnors mentala svagheter för egen vinning. Du kommer få jobba mycket hårt för att återställa det

Ta bort så mycket av detta som möjligt och det blir en vinst för oss alla.

Hjälp dessutom kvinnorna att rehabiliteras genom att ge dem högt värde.
Citera
2017-10-27, 10:28
  #15
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ge mig en källa på detta - och HUR kan man föra upp ett finger i musen på en kvinna som inte vill det? Sov hon? Var hon död? Jag menar, musen är inte alltid våt, villig och öppen...
Han kanske spottade på fingret innan. Du vet, sådär som ni grottmänniskor gör!
Citera
2017-10-27, 10:32
  #16
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Ge mig en källa på detta - och HUR kan man föra upp ett finger i musen på en kvinna som inte vill det? Sov hon? Var hon död? Jag menar, musen är inte alltid våt, villig och öppen...

De satt tydligen i en utomhuspool enligt de som var där, du kan ju läsa själv i den stora tråden om Martin Timell.
Citera
2017-10-27, 10:39
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedenhielms
De satt tydligen i en utomhuspool enligt de som var där, du kan ju läsa själv i den stora tråden om Martin Timell.

Länka gärna till dommen, tänk om någon ramdom påstår att du fört upp ett finger i röven på en man
Citera
2017-10-27, 11:03
  #18
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Länka gärna till dommen, tänk om någon ramdom påstår att du fört upp ett finger i röven på en man

Det fanns visst chockade vittnen till händelsen, lite svårt att hitta vittnen till något jag inte gjort.
Citera
2017-10-27, 11:27
  #19
Medlem
Det som skall stödjas är inte alla vänster-slödder som äntligen får smaka på sin egen medicin.
Det som skall stödjas är och har alltid varit ett civilicerat samhälle, dvs rättssäkerhet.
Vänster-slödder hör hemma i fängelset, men det skall ske med civilicerade metoder. Bevis skall fram i ljuset. Ingen skall behöva få livet förstört enbart baserat på kvinnliga lögner.
Citera
2017-10-31, 16:29
  #20
Medlem
FetFulElaks avatar
Nå, MT säger i Häxpressen att han är gammalmodig och skulle snarare passa in på 1700-talet samt att han inte har förstått att hans språkbruk och jargong inte passar idag. Jag insåg precis samma sak. Jag är också sexist, homofob och rasist. För jag drar bögskämt, kallar äckliga avarter för vägar, spanar in och flörtar "skämtsamt" med vackra kvinnor och hatar negrer och muslimer. Men det är kanske bara jag och MT kvar - eller ja, bara jag nu då. Jag får flytta. Polen ska vara bra har jag hört.

Rymdkram
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback