• 1
  • 2
2017-11-01, 10:58
Medlem
ShallowInfidels avatar
Byhoran ska man knulla, inte starta ett förhållande med.

Play it safe. PUMP AND DUMP! Glöm inte kondomen men gärna din mesiga attityd.
Citera
2017-11-01, 11:08
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matfer
Yep. Jag kommer till insikt. Från och med nu är det påsättning. Har ändå inget problem att få tjejers intresse så det är lugnt.

Men vafan jag började ju kyssa henne men hon var ju ifrånstötande, är inte det problematiskt?

Du har ju redan kommit till en slutsats kl 07 idag så du ska inte älta det här mer.
Om hon kommer tillbaka till dig kan du börja om på nytt, men finns ingen mening med att kontakta henne. Hon har migrän PMS och bråkar med sina vänner. Det varken vill eller ska du bli indragen i.
Citera
2017-11-01, 11:14
Medlem
SnobbenLs avatar
wtf

Tar du hennes "kompisars" skitsnack rakt av utan att ifrågasätta det? Du vet inte vad dessa personer har för avsikt. Det kan vara nån som inte gillar henne eller är svartsjuk. Det kan vara precis vad som helst.

Du borde ha frågat där och då, på vilket sätt är hon en player. Vad har hon gjort?

Och sen borde du fråga henne varför dessa personer går runt och kallar henne för player bakom hennes rygg, fråga om det ligger nån sanning i det.

Var en fucking man och sluta slingra runt som en snok och fråga efter tips på fucking flashback. Om du är en riktig man så kommer du fråga henne och ifall hon säger att hon inte är en player och gillar dig på riktigt så ska du blotta strupen och riskera att bli playyad, det är det livet handlar om. Ifall man går runt och försöker beräkna hur pålitlig andra är osv så är det jävligt svårt att lära känna folk.

Förstår dock din oro och känner igen sitsen. Men återigen du borde fanimej ha frågat dom som snackade skit, vad dom baserar sin åsikt på. Det är ju rätt grovt att säga så bakom ryggen på någon, särskilt sin... vän ?

Och ifall du tänker på henne hela tiden så måste du ju förfan säga detta till henne och sen får du se vad som händer.

Då it man, annars är du en pussy och kan ligga hemma och runka som en fegis
Citera
2017-11-03, 00:33
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Har varit singel i några månader nu med ett jobbigt breakup men jag känner att jag gått vidare. Har festat väldigt mycket och en del tjejer i nya vänskapskretsar har fått upp ögonen för mig och försökt ragga osv. Dessa tjejer har jag dock inte känt någonting för och dissat för att jag intalat mig själv att inte riktigt känt för att släppa in någon igen. Är helt enkelt mig själv och tjejer bara dras till mig av någon jävla anledning vilket gör att jag får panik och stöter bort alla.

I fredags festade jag igen med några vänner och några av deras vänner som jag träffat någon gång förut. Snackade lite med en tjej där som jag träffat 2 gånger förut men vi har inte snackat på samma sätt förut som vi gjorde i fredags. Hon verkade lite sur på att jag drog mig ifrån gruppen och snackade med andra tjejer så det slutade med att jag struntade i det och var med henne. Vi dansade en del och hade det väldigt trevligt. Fick veta att hon haft lite intresse för mig så under kvällen var vi ganska närgångna, höll händer när vi pratade och det var bara väldigt härligt.

Hon slaggade hos mig den kvällen och vi pratade om allt och inget hela natten. Jag märkte att hon var lite osäker på hur närgången hon kunde va så jag sa det och berättade för henne att det bara är att hålla om mig hårt. Med det sagt kom det till den nivån att hon låg och kliade mig i håret, kände på mina muskler, ville att jag skulle hålla om henne osv. Vi kysstes en del också och somnande i varandras famn. Dagen efter var lika dan där vi kollade serier tills jag körde hem henne.

Det jag hade lovat mig själv inte skulle hända har antagligen hänt nu. Fan vad jag tänker på denna brud. Måste tillägga att allt det här hände när hon var nykter så alkohol har inte påverkat hennes beslut. Jag frågade henne om hon ville träffa mig igen utöver våra fester och det ville hon "Jättegärna". Vi har snackat en del på snapchat men nu får jag höra av hennes kompisar att hon är en player och leker med känslor, att hon inte är att lita på osv.

Denna information gör ju mig jävligt olycklig nu. Visste fan att jag inte skulle släppa in en tjej igen och när det väl händer av alla tjejer så går det åt helvete. Vad bör man göra? Ska jag fortsätta snacka med henne och träffa henne eller ska man lyssna på hennes kompisar för att undvika att bli sårad igen? Kan tillägga att kompisen som sa detta har hon bråkat lite med så det kanske inte är sant men jag vet ej. Hjälp mig här grabbar och tjejer!

Tack på förhand och kärlek till er alla <3

Två saker.

Lyssna inte på vad andra säger utan titta på vad ni har. Även en player kan bli kär om hon nu är en sådan, det kan lika gärna vara en svartsjuk kompis som påstår det.

Fall, ge dig hän och var inte rädd för att bli kär. Det är så man måste göra för att ha chans att få kärlek. Det kan bli verkligt bra. Och går det åt fanders så lär man sig saker på vägen och utvecklas även om man får slicka sina sår. I slutänden win/win. För att vinna något måste du satsa🙄
Citera
2017-11-03, 00:49
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Grejen e den att det var lite komplikationer om vart hon kunde sova för hon skulle egentligen göra det hos sin kompis men det vart bråk mellan dem.

Jag tog initiativ till att kyssas med henne och hon gick med på det men det var inte jättemånga kyssar och inget hångel. Märkte att hon inte var så jättehype och tog inte initiativ till att kyssas efter det så jag kände liksom ingen sexuell stämning. Tänkte att denna brud verkar bara vilja mysa och är nog flickvänsmsterial. Vi snackade istället mycket och kramades. Tolkade jag detta fel eller vadå? Ville hon ligga tror ni?

Skrev med henne i måndags och vi snackade om lite problem angående det med hennes kompis. Hon sa att hon gärna ville berätta för mig på ett bra sätt. Problemet var det att både henne och hennes kompis hade tydligen tyckt om mig. Jag frågade om vi kunde träffas och snacka och hon sa att det blir jobbigt men att vi kunde göra det. Hon sa därefter att jag är härlig och ville lära känna mig mer.

Vi bokade träff igår men första hon skrev på morgonen var att hon fått migrän och då var det RIP. Hon sa att hon skulle höra av sig på eftermiddagen men hon mådde fortfarande dåligt.

Detta har ju gått åt helvete nu. Hon skriver också relativt stelt och kortfattat med mig. Man ska fan bära ligga med brudarna och sen skita i dem. Mitt jävla problem är att jag får känslor för dem så jävla lätt. Fyfan vilken jävla toffel jag är. Detta kommer kräva ett tag av självbehärskning och lära sig att inte bry sig ett shit.

Hm, hur lätt får du känslor egentligen?

Utgår det från dig själv och ett behov av t ex bekräftelse och närhet.
Eller utgår det från tjejen och att det är något hos henne som du är verkligen gillar.

Blir du kär i själva kärleken och vad det kan medföra och en bild av hur tjejen ifråga kan vara?

Du kanske kan försöka lära känna tjejer lite bättre först innan du släpper på känslorna. Tänk efter om du verkligen gillar just den aktuella tjejen eller en drömbild av den du vill att hon ska vara.
Stor skillnad.
Citera
2017-11-03, 09:05
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Yep. Jag kommer till insikt. Från och med nu är det påsättning. Har ändå inget problem att få tjejers intresse så det är lugnt.

Men vafan jag började ju kyssa henne men hon var ju ifrånstötande, är inte det problematiskt?

Jo det är problematiskt, det är finns en del riktigt svåra kvinnor som bestämmer sig någon gång under kvällen för att bara retas, låta dig tro att du skall få ligga men sen blir det inget.
Jag dock fast i min tro att det är något du kan påverka, tveka inte, var tydlig med ditt kroppsspråk och börjar dom vela så dumpa dom (om dom nu först utgett sig för att vilja ligga).

Träffade en yngre riktigt snygg dam för någon månad sen på krogen, blev lite närgånget men sen när det var dags att gå hem började hon spela svår och betedde sig rent utav drygt från att ha varit den som var mest framåt!?
Jag blev irriterad och gick hem, dagen efter hör hon av sig och vill komma på besök, i det här läget inser jag att hon vill ha kommandot och således säger jag att jag inte har tid med henne (vilket jag inte hade heller), det blev ganska surt.
Ett par veckor går utan kontakt, stöter på henne på krogen igen, hon tar kontakt igen utan att spela svår denna gång, tvärtom. Framåt, trevlig och initiativtagare.
Hon satt vid ett bord med några andra snubbar men lämnade dom så fort hon såg mig och gjorde mig sällskap utan att jag behövde jobba för det. Hemgång etc....

Dom är ibland så, speciellt dom som ser bra ut, dom vill ha makten, göra dig frustrerad. FYlla på sin självkänsla genom att känna att du vill ha dom.
Citera
2018-04-01, 02:28
Medlem
Citat:
Har varit singel i några månader nu med ett jobbigt breakup men jag känner att jag gått vidare. Har festat väldigt mycket och en del tjejer i nya vänskapskretsar har fått upp ögonen för mig och försökt ragga osv. Dessa tjejer har jag dock inte känt någonting för och dissat för att jag intalat mig själv att inte riktigt känt för att släppa in någon igen. Är helt enkelt mig själv och tjejer bara dras till mig av någon jävla anledning vilket gör att jag får panik och stöter bort alla.

I fredags festade jag igen med några vänner och några av deras vänner som jag träffat någon gång förut. Snackade lite med en tjej där som jag träffat 2 gånger förut men vi har inte snackat på samma sätt förut som vi gjorde i fredags. Hon verkade lite sur på att jag drog mig ifrån gruppen och snackade med andra tjejer så det slutade med att jag struntade i det och var med henne. Vi dansade en del och hade det väldigt trevligt. Fick veta att hon haft lite intresse för mig så under kvällen var vi ganska närgångna, höll händer när vi pratade och det var bara väldigt härligt.

Hon slaggade hos mig den kvällen och vi pratade om allt och inget hela natten. Jag märkte att hon var lite osäker på hur närgången hon kunde va så jag sa det och berättade för henne att det bara är att hålla om mig hårt. Med det sagt kom det till den nivån att hon låg och kliade mig i håret, kände på mina muskler, ville att jag skulle hålla om henne osv. Vi kysstes en del också och somnande i varandras famn. Dagen efter var lika dan där vi kollade serier tills jag körde hem henne.

Det jag hade lovat mig själv inte skulle hända har antagligen hänt nu. Fan vad jag tänker på denna brud. Måste tillägga att allt det här hände när hon var nykter så alkohol har inte påverkat hennes beslut. Jag frågade henne om hon ville träffa mig igen utöver våra fester och det ville hon "Jättegärna". Vi har snackat en del på snapchat men nu får jag höra av hennes kompisar att hon är en player och leker med känslor, att hon inte är att lita på osv.

Denna information gör ju mig jävligt olycklig nu. Visste fan att jag inte skulle släppa in en tjej igen och när det väl händer av alla tjejer så går det åt helvete. Vad bör man göra? Ska jag fortsätta snacka med henne och träffa henne eller ska man lyssna på hennes kompisar för att undvika att bli sårad igen? Kan tillägga att kompisen som sa detta har hon bråkat lite med så det kanske inte är sant men jag vet ej. Hjälp mig här grabbar och tjejer!

Tack på förhand och kärlek till er alla <3

Hej TS,

Får jag fråga vad som hände med tjejen?🙂 Pratar ni fortfarande eller tog det slut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in