Citat:
Ursprungligen postat av
Matfer
Yep. Jag kommer till insikt. Från och med nu är det påsättning. Har ändå inget problem att få tjejers intresse så det är lugnt.
Men vafan jag började ju kyssa henne men hon var ju ifrånstötande, är inte det problematiskt?
Jo det är problematiskt, det är finns en del riktigt svåra kvinnor som bestämmer sig någon gång under kvällen för att bara retas, låta dig tro att du skall få ligga men sen blir det inget.
Jag dock fast i min tro att det är något du kan påverka, tveka inte, var tydlig med ditt kroppsspråk och börjar dom vela så dumpa dom (om dom nu först utgett sig för att vilja ligga).
Träffade en yngre riktigt snygg dam för någon månad sen på krogen, blev lite närgånget men sen när det var dags att gå hem började hon spela svår och betedde sig rent utav drygt från att ha varit den som var mest framåt!?
Jag blev irriterad och gick hem, dagen efter hör hon av sig och vill komma på besök, i det här läget inser jag att hon vill ha kommandot och således säger jag att jag inte har tid med henne (vilket jag inte hade heller), det blev ganska surt.
Ett par veckor går utan kontakt, stöter på henne på krogen igen, hon tar kontakt igen utan att spela svår denna gång, tvärtom. Framåt, trevlig och initiativtagare.
Hon satt vid ett bord med några andra snubbar men lämnade dom så fort hon såg mig och gjorde mig sällskap utan att jag behövde jobba för det. Hemgång etc....
Dom är ibland så, speciellt dom som ser bra ut, dom vill ha makten, göra dig frustrerad. FYlla på sin självkänsla genom att känna att du vill ha dom.