Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 03:10
  #1
Medlem
Utifrån min värdegrund så är det ingen skillnad mellan mäns sexuella behov och kvinnors. Män har inte skapats med starkare sexdrift än kvinnan. I den sekulära världen vill man få det till att män behöver onanera mycket mer frekvent än kvinnor, att de har en libido som de nästan inte kan kontrollera. Så är det givetvis inte. Normala och välmående män kan vara utan sexuell tillfredställelse i lika långa perioder som kvinnor kan. Däremot så är mannen skapad i behov av kvinnlig kompensation, det vill säga att mannen känner sig inte tillfreds och komplett utan en kvinna som älskar honom.

I den sekulära världen så förutsätter man att en man behöver porr. Han behöver den liderligheten, den själlösa lustan, för att kunna fungera som man och upprätthålla en normal relation till en kvinna i det verkliga. Män reduceras i den världen till ett slibbigt äckel som behövet titta på många olika fittor, bröst, utlevelser. Han ska inte vara fullständigt disponibel till den verkliga kvinna han valt, utan besudla och smutsa ner hela tanken om man och kvinna som dras ovillkorligen till varandra. I den sekulära världen görs mannen till ett monster som lyder könsorganet för ögonblicket.

Det kommer ytterst an på att välja värdegrund. Om man inte gör det, så håller man fältet öppet. Om man håller fältet helt öppet så tycker jag att man inte behöver klaga och gnälla och kasta sopor på varandra. Man måste vara införstådd med att det blir djungelns lag. När jag själv syndar och kommer till korta, så inte tusan skyller jag på andra! För egen del är jag tacksam för att fd kontakter inte polisanmält mig. Låter kanske knepigt, men vaddå, ingen människa är perfekt.

Det verkar, som en klar följd av sekulariseringsprocessen, som att detta med att städa upp utanför sin egen dörr blivit fullständigt onödigt. I anklagelsernas tid så blir det svårt att avgöra vilka som siktar med stenar och vilka som sitter i skottlinjen. Förvirringen är stor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback