2024-03-21, 16:50
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stronganoff
Om jag kommer ihg rtt s kan man anvnda timeshit-funktionen i de dr utmaningarna. S nr man levlat upp litegrann s gr det lttare.
Men p de sista s hinner man inte spnna bgen hela vgen utan man mste skjuta "halvspnt"

Jag missade bara en stolpe mellan frsta och tredje, men det du nmner kan nog komma till nytta i framtida utmaningar. Tack fr hjlpen.

Riktigt bra spel frresten. Gillar hur serist och mrkt det r.
Citera
2024-06-24, 05:31
Medlem
Magica-Lazios avatar
Har inte rrt spelet sedan januari d nr jag brjade med att skrapa p ytan p karta tv fr att jag tappade suget. Tog upp spelandet igen vid karta tv och har nu brjat nrma mig slutet p tredje och sista kartan. Har blivit riktigt kul att spela det igen s ser fram emot DLC delen som ingick. ska vara nnu svrare DLCn s sparar den tills jag klarar ut spelet.

GOT hamnar helt klart som ett av de bsta OP spel jag har spelat. Kommer garanterat att spela det frn brjan igen framver men nsta gng blir det japanska rster
Citera
2024-06-24, 09:24
Det var mig ett jvla tjat om Elden Ring i denna trd, kan mod skicka ut lite gula kort snart? Herregud vad tjatigt det blir att lsa att ER r bttre p ditten och datten.

Inte ens jmfrbara som spel eller storys. ER r ett renodlat fantasyspel. Som att jmfra Rocket League och Colin McRae Rally.
Citera
2024-06-27, 15:36
Medlem
Magica-Lazios avatar
Klarade ut spelet igr. Blev faktiskt frvnad ver att sista bossen var medelsvr brukar vara ganska ltta bossar i denna typen av spel. Klarade av han p frsta frsket men fick faktiskt anstrnga mig lite. Trodde jag fick ner honom vid frsta momentet men det var ett par moment till med dampande soldater som backa upp honom.

Och sedan var det bara ett steg kvar att gra att dda den goda sakai klan ledaren. Var faktiskt tragiskt slut dr.

Har gjort i princip allting har kanske ett par haiko kvar att hitta som jag hoppade. Och tv bambuststll som jag aldrig klarade av hur mycket jag n frskte. Annars allting annat gjort p alla tre kartor

Drog sedan till Iki island (DLC) dr jag s smtt bara brjat men tappa lite lusten orkar inte med en DLC p detta spelet just nu s skjuter det p framtiden.
Citera
2024-07-01, 20:49
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Klarade ut spelet igr. Blev faktiskt frvnad ver att sista bossen var medelsvr brukar vara ganska ltta bossar i denna typen av spel. Klarade av han p frsta frsket men fick faktiskt anstrnga mig lite. Trodde jag fick ner honom vid frsta momentet men det var ett par moment till med dampande soldater som backa upp honom.

Och sedan var det bara ett steg kvar att gra att dda den goda sakai klan ledaren. Var faktiskt tragiskt slut dr.

Har gjort i princip allting har kanske ett par haiko kvar att hitta som jag hoppade. Och tv bambuststll som jag aldrig klarade av hur mycket jag n frskte. Annars allting annat gjort p alla tre kartor

Drog sedan till Iki island (DLC) dr jag s smtt bara brjat men tappa lite lusten orkar inte med en DLC p detta spelet just nu s skjuter det p framtiden.

Krde med nn instllning s bambu grejerna blev mycket enklare, original instllningen var helt off.
Citera
2024-07-02, 06:34
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Krde med nn instllning s bambu grejerna blev mycket enklare, original instllningen var helt off.

Vissa bambu var skitenkla som jag klara p frsta frsket, andra medel och sedan fanns svra och sedan extremt svra. Flera av dom svra kan jag sga att jag hade vldigt tur p, klickade i princip p mf vilken ordning jag ungefr memorerat och s klara jag ut eftersom knappkombon var helt sjuk p dom svra. Dremot tv som jag aldrig lyckades klara ut ingen chans i vrlden jag skulle klara ut dom.

Hade jag vetat det s hade jag gjort den instllningen innan jag stack till DLC delen av spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in