2006-01-15, 13:45
Medlem
Worships avatar
Vet inte om detta ska ligga under mobiltelefoner eller under köpråd. Passar lika bra på båda tror jag...

Letar i alla fall efter en schyst telefon för arbetet. Vill ha den föra tt kunna synka min kalender och mina kontakter med outlook i första hand. Men även för en del annat.

Vill inte att telefonen ska vara för stor, men inte heller för liten med konsekvensen att man dragit in på finesser. Luren får kosta runt 5000:-

Vad har ni för lurar, vad skulle ni rekomendera?
Ville ha en P910i, men den verkar slut precis överallt...
Citera
2006-01-15, 13:53
Medlem
Dia Psalmas avatar
Vänta på efterföljaren då, P990i
Nångång runt mars ska den släppas om jag inte minns fel... fast kanske kommer kosta lite över 5000:-

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10336
Citera
2006-01-15, 14:03
Medlem
Forever Winters avatar
Jag gillar Qtech's telefoner.
Citera
2006-01-15, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dia Psalma
Vänta på efterföljaren då, P990i
Nångång runt mars ska den släppas om jag inte minns fel... fast kanske kommer kosta lite över 5000:-

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pp1&pid=10336

Leverans datum V20.
Så de e ett tag kvar.
Kolla in qtek 9100, den verkar schysst...
Inte 3G dock. har själv en N70 Men misstänker att du vill ha mer än så i telefonen
Citera
2006-01-15, 23:05
Medlem
Jag fick min Qtek 8310 i Fredags och hittils är jag mycket nöjd. Det finns nästan oändliga möjligheter med alla tredjepartsprogram man kan lägga in på den. Har inte riktigt hunnit vänja mig vid den ännu och inte lärt mig alla funktioner men hittils är jag mycket nöjd.

Det finns gott om konfigurationsmöjligheter för att göra luren personlig och gott om användarvänliga planeringsfunktioner.
Wireless-LANet funkar också bra, men har tyvärr inte hittat någon stabil hotspot för att verkligen testa denna funktion fullt ut.

Ett bra alternativ är det iaf.
Citera
2006-01-16, 21:33
Medlem
Worships avatar
Lutar åt att jag väntar på P990i känns som det är vad jag vill ha, blir inte riktigt nöjd när jag läser, känner och klämmer på andra telefoner. Sen är det bara att hoppas att P990i motsvarar mina förväntningar!!
Citera
2006-01-17, 23:56
Medlem
Megaforces avatar
Qteken är bra tekniskt, men Windowsen är inte tillräckligt mogen och buggfri ännu.
Citera
2006-01-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Qteken är bra tekniskt, men Windowsen är inte tillräckligt mogen och buggfri ännu.

Är Symbian:en det?
Har aldrig testat Symbian så jag vet inte...

Till vilket OS finns det mest program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in