Citat:
Ja, det var nog många som fick ett bra intryck av Det fria Sverige i det programmet. The Woodlander som ofta hänger i chatten under Mark Colletts sändningar hyllade efter det där Dan Eriksson och Det fria Sverige i sitt tal på Patriotic Alternatives konferens.PAs följare fick nog ett bra intryck av DFS efter att Dan medverkade som Colletts gäst.
Vad de inte vet är att DFS är svindlare av rang som blåser folk på pengar, utnyttjar dem som arbetskraft och håller igång ett bluffprojekt som de lovat ska hålla i hundratals år tills de politiker som då lever, andas och verkar ska ta sitt förnuft till fånga och inse att Sverige åter ska bli svenskt.
Det finns väl ingen som tror på det? Jo, det finns det och de kallas...
Vad de inte vet är att DFS är svindlare av rang som blåser folk på pengar, utnyttjar dem som arbetskraft och håller igång ett bluffprojekt som de lovat ska hålla i hundratals år tills de politiker som då lever, andas och verkar ska ta sitt förnuft till fånga och inse att Sverige åter ska bli svenskt.
Det finns väl ingen som tror på det? Jo, det finns det och de kallas...
...Nationella.
Citat:
Jag har under den senaste tiden tänkt på Mark Collett och Patriotic Alternative som helt perfekta, så därför blev jag så besviken när jag såg den där dokumentären. Dokumentären är 22 år gammal och Mark Collett är mycket bättre idag, men "världens bästa nationalist" är han inte.BNP hade två ledamöter i EU-parlamentet samt ett par kommunala mandat, vilket är mer man kan säga om svenska motsvarigheter. Tyvärr imploderade partiet till följd av interna stridigheter samtidigt som Nigel Farage dök upp på den politiska arenan med sina olika mellanmjölksalternativ.
Det fria Sverige och Patriotic Alternative är båda två lite sådär halvbra/halvdåliga. 5/10 typ. Tråkigt som nästan allting annat här i livet.