• 1
  • 2
2018-06-09, 08:15
Medlem
goosehunters avatar
Bumpar min egna tråd.

Berättar vidare på historien. Ok så jag bröt isen eftersom jag insåg att inget kommer hända om inte jag tar initiativet. Men jag gjorde det för sent så en annan kille har hunnit före mig. När vi träffas så är hon väldigt mån om att vara nära mig. Hon står hemskt gärna med ryggen inbackad nära min bröstkorg för att visa något på sin telefon. Visar bilder o berättar om sitt liv. Vi har lätt för att prata med varandra. Hon har öppet kroppsspråk. Håller ögonkontakt länge. Så säger hon till mig när vi pratar att om hon var attraherad av mig så skulle hon aldrig tala om det för mig utan hålla det för sig själv. Ok där kom den från ingenstans och jag blev så ställd att jag inte lyckades få fram något svar. Hon håller på mycket med sitt hår o lägger det bakom örat när jag tittar på henne. I vart fall så snackar hon mycket om sin kille o vad han gör osv. Så det kan ju vara så enkelt att min chans tyvärr är borta. Jag tänker inte hänga kvar o vänta om jag säger så.
Citera
2018-06-09, 09:01
Medlem
Det låter som att hon gillar dig men hon har kille.

Hon kan vara ute efter:
Din uppmärksamhet
Att ha dig som reserv
Vara otrogen med dig (om hon har låg moral, släng henne då i papperskorgen)
Citera
2018-06-09, 10:10
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det låter som att hon gillar dig men hon har kille.

Hon kan vara ute efter:
Din uppmärksamhet
Att ha dig som reserv
Vara otrogen med dig (om hon har låg moral, släng henne då i papperskorgen)

Min teori är att hon hade känslor för mig. Men inget hände för jag tog inga initiativ. Hon träffade en annan. Våra vägar korsades igen och denna gången bröt jag isen och vi fick kontakt. Nu har hon en kille som hon säkert är kär i men så finns det lite attraktion kvar mellan oss.

Jag tänker inte försöka separera eller förstöra för hennes kille. Det är mitt eget fel att jag är tvåa på bollen. Kärlek är ändå så, när det verkligen gäller, att vi väljer den vi verkligen gillar mest. Alla människor som är så himla ivriga att ta någon upptagen skjuter bara sig själva i foten.

Var skönt att bara få skriva av sig lite.
Citera
2018-06-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Min teori är att hon hade känslor för mig. Men inget hände för jag tog inga initiativ. Hon träffade en annan. Våra vägar korsades igen och denna gången bröt jag isen och vi fick kontakt. Nu har hon en kille som hon säkert är kär i men så finns det lite attraktion kvar mellan oss.

Jag tänker inte försöka separera eller förstöra för hennes kille. Det är mitt eget fel att jag är tvåa på bollen. Kärlek är ändå så, när det verkligen gäller, att vi väljer den vi verkligen gillar mest. Alla människor som är så himla ivriga att ta någon upptagen skjuter bara sig själva i foten.

Var skönt att bara få skriva av sig lite.

Be there,done that

Bara gå vidare! Lycka till!
Citera
2018-06-09, 12:05
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Be there,done that

Bara gå vidare! Lycka till!

Mmm bara det att vi träffas regelbundet och det är inget jag kan påverka. Vi är kollegor. Men fuck it. Bara till att vara artig o glad för hennes skull.
Citera
2018-06-09, 12:29
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Träffade en brud för en tid sedan. Men får inte riktigt grepp om henne. För det första, vi verkar inte kunna prata. Alla andra går bra, men inte mig.

Jag kom gående mot henne ena dagen, jag ser hur hon börjar le o lägger håret bakom öronen. Bra signal. Ibland lyfter hon hakan o putar lätt med läpparna när hon tittar på mig. Har försökt prata med henne men hon typ säger ingenting. Ibland när vi möts hälsar vi. Ibland bara tittar hon o ler o säger inte hej när jag hälsar. Jobbig brud. Varför är ni tjejer så jobbiga haha. Jag väntar på en isbrytare från hennes sida, bara en chans att starta ett riktigt samtal.
Jag antar att dessa händelser inträffar under håltimmen i "plugget"? Ja hon är intresserad. Det är bara att tråckla in den vid första bästa tillfälle.
Citera
2018-06-09, 16:33
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Verkar som att hon har sin nuvarande kille som tröstpris, egentligen ville hon ha dig.
Du sköter dig som man ska och håller fingrarna väck.
Tråkigt för alla, gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in