Flashback bygger pepparkakshus!
2006-02-02, 18:18
Medlem
sparkfots avatar
Skert en frga som frgats frut, men jag hittar inget iaf...

Hur lnge sitter amfetamin normalt kvar i kroppen? S att det syns p urinprov allts.

MVH
2006-02-02, 18:20
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Säkert en fråga som frågats förut, men jag hittar inget iaf...

Hur länge sitter amfetamin normalt kvar i kroppen? Så att det syns på urinprov alltså.

MVH
Ja, den har ställts förut..
Men eftersom jag känner mig snäll så svarar jag..

Upp till 4 dygn!

*EDIT* Googlade lite nu, och hittade upp till 6 dygn, men då ska du ha brukat det länge länge...
2006-02-02, 18:58
Medlem
sparkfots avatar
Tack s mycket! S om man drar ett strck eller tv imorgon s r det nog lugnt att pissa i i mitten av nsta vecka.

MVH
2006-02-02, 19:01
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Tack s mycket! S om man drar ett strck eller tv imorgon s r det nog lugnt att pissa i i mitten av nsta vecka.

MVH
Ja, om du endast drar 1-2 linor s..

Lev nyttigt sen d efter i morgon, vatten, nyttig mat och frukt, s r det (nog) lugnt...

Lycka till p testet..
2006-02-02, 19:06
Medlem
Dr. Lhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ja, den har stllts frut..
Men eftersom jag knner mig snll s svarar jag..

Upp till 4 dygn!

*EDIT* Googlade lite nu, och hittade upp till 6 dygn, men d ska du ha brukat det lnge lnge...

Jag vill pst att fyra dygn r max om det rr sig om engngsbruk.
2006-02-02, 19:14
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag vill pst att fyra dygn r max om det rr sig om engngsbruk.
Ja det r det ju, men jag hade ingen aning om han sitter o skjuter varje dag, eller om han bara ville kra i helgen en gng..

Min sambo drog ett par feta, /kallelsen kom dagen efter) 3 dygn innan han testade sig (fr krkort) och det var s fint och negativt s..
2006-02-08, 06:19
Medlem
BigFatCones avatar
d ska jag f tummen ur och lgga till sprtid i urin, och drar d till med 1-6 dagar, 3-4 r ganska vanligt..

dessutom kommer jag nog att kunna bifoga ett par sm bilder p hur man gra en lina och rizlakuveret..
2006-02-13, 19:31
Medlem
IASockertopps avatar
Biverkningar

Biverkningar ja. Detta r vad som hnde min snubbe:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...725585,00.html
/IA

Citat:
Ursprungligen postat av flows
Bra initiativ - men tnk p att FAQ:er alltid mste vara s korrekta som mjligt och grna mycket vertydliga, ven om det "bara" r en "miniFAQ".

t vitaminer! Frukt, brustabletter whatever. Sen kanske man inte ska uppmuntra att ta andra droger fr att klara av AT:n. Det r absolut inget man mste gra och man utstter sig fr ondiga risker.

Det trkiga r vl att det r precis det man kan gra. Om det nu inte r det vanligaste som hnder tycker jag man gr amfetaminbrukaren en bjrntjnst genom att sga ngot annat.

Ganska luddigt, varfr inte ta upp biverkningarna som faktiskt r det dliga?
  • increased aggressiveness
  • paranoia
  • dry mouth
  • headache
  • increased heart rate (tachycardia)
  • increased breathing rate
  • increased blood pressure
  • rise in body temperature
  • fever and sweating
  • diarrhea or constipation
  • blurred vision
  • impaired speech
  • dizziness
  • uncontrollable movements (twitching, jerking, tremors, etc...)
  • insomnia
  • numbness
  • irregular heartbeat (palpitations, arrhythmia)
  • impotence / inability to achieve erection in men (high dose or chronic use)
  • convulsions (high dose)
  • dry, itchy skin (chronic use)
  • acne, sores (chronic use)
  • pallor (high dose or chronic use)
  • psychotic episodes (rare except in overdoses or after chronic use)
(frn erowid)

Missfrst mig rtt, du har brjat ngot bra men en FAQ som r haltande r fr mig inte en bra FAQ - men s r jag perfektionist ocks.
2006-02-14, 10:00
Bannlyst
Citat:
Skert en frga som frgats frut, men jag hittar inget iaf...

Hur lnge sitter amfetamin normalt kvar i kroppen? S att det syns p urinprov allts.

MVH
det sitter i olika p alla mnniskor.. det beror p s mycket.. om du fricker eftert (alkohol) tar det lngre tid .. ass lyssna inte p dom som sger en tid fr det finns ingen.. jag kan ha tagit en 0,5:a sen 5 dygn efter har jag pissat positivt p amfetamin..

en gn tog jag 1-2 gram om dagen i en vecka och pissade negativt tre dagar eftert jag sluta
2006-02-14, 10:08
Bannlyst
tycker det e lite sorgligt nstan att se hur folk skriver att dom uppmanar folk att testa! jag lskar ruset p amfetamin nr du e ptnd e det fiint sknt och bra! men det r inte ett dugg vrt om man jmfr med vad som kommer efter! allt runt omkring kommer g t helvete tro mej!

du kommer hamna i en sn fruktansvrd ngest och deppig tid... helt sant det jag skriver..

visst tjacket e as fiint i brjan..

men lyd mitt rd! testa aldrig amfetamin, inte en enda drog.. efter ett par r kommer ni ngra er
2006-02-18, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _FTW_
tycker det e lite sorgligt nstan att se hur folk skriver att dom uppmanar folk att testa! jag lskar ruset p amfetamin nr du e ptnd e det fiint sknt och bra! men det r inte ett dugg vrt om man jmfr med vad som kommer efter! allt runt omkring kommer g t helvete tro mej!

du kommer hamna i en sn fruktansvrd ngest och deppig tid... helt sant det jag skriver..

visst tjacket e as fiint i brjan..

men lyd mitt rd! testa aldrig amfetamin, inte en enda drog.. efter ett par r kommer ni ngra er

Tycker du verdriver en hel del ATn hller bara i sig i tv till tre timmar o visst r det fruktansvrt jobbigt men helt klart vrt det ett underbart rus i 8 timmar till priset av en at p tv timmar ltt.
2006-02-19, 00:48
Medlem
IASockertopps avatar
beror p person

Det beror ju helt p person och kvalitet. Frr fick jag avtndningar som inte var av denna vrld. Dom var verkligen inte vrd den minsta lilla vakenheten.
/IA

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Gonzo junior
Tycker du verdriver en hel del ATn hller bara i sig i tv till tre timmar o visst r det fruktansvrt jobbigt men helt klart vrt det ett underbart rus i 8 timmar till priset av en at p tv timmar ltt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in