2025-01-07, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Har en PvP server layers r det helt meningslst. Som mage kan du establera dominans och ta ver ett helt omrde att grinda mobs p. En "mage spot". Med 12 lager frsvinner hela PvP faktorn. Du kan dda 12 world bossar om dan.

Hller med, gillar inte heller layers. Kanske ndvndigt dock om de bara ska ha en pvp server.
Citera
2025-01-07, 03:12
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolofKustafsson
Hller med, gillar inte heller layers. Kanske ndvndigt dock om de bara ska ha en pvp server.

Jo pga population men d tappar det ju all mening samtidigt.
Citera
2025-01-07, 03:17
Medlem
Citat:
Jo pga population men d tappar det ju all mening samtidigt.

Tror nog det hade blivit p tok fr crowded annars, hade knappt gtt att lvla. Tycker det r mycket bttre lsning med layers n att skapa 20 servrar som str tomma om ett halvr nr ingen spelar lngre. Nr frre spelar p servern r det ju bara att minska antalet layers och tvrtom.

Dremot skulle de behva hitta en lsning s att det inte gr att byta layer och farma t.ex. world bosses p varsitt layer som du skrev frst.
Citera
2025-01-07, 03:31
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Tror nog det hade blivit p tok fr crowded annars, hade knappt gtt att lvla. Tycker det r mycket bttre lsning med layers n att skapa 20 servrar som str tomma om ett halvr nr ingen spelar lngre. Nr frre spelar p servern r det ju bara att minska antalet layers och tvrtom.

Dremot skulle de behva hitta en lsning s att det inte gr att byta layer och farma t.ex. world bosses p varsitt layer som du skrev frst.

Absolut. Jag menade p att det var mest drfr PvE realms blivit s populra.
Citera
2025-01-07, 03:53
Medlem
Citat:
Absolut. Jag menade p att det var mest drfr PvE realms blivit s populra.

PvE realms hr inte hemma i wow. Tar bort en s stor del av vad som gr wow till det spel det r.
Citera
2025-01-07, 03:59
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
PvE realms hr inte hemma i wow. Tar bort en s stor del av vad som gr wow till det spel det r.

Lmao! Du r precis som min polare, tokvgrar.
Citera
2025-01-07, 04:18
Medlem
Citat:
Lmao! Du r precis som min polare, tokvgrar.

Enligt mig r end gamet PvP. Betyder det att jag inte gillar pve? Nej jag tycker pve borde vara sttet att f gear till pvp. r stark motstndare till pvp-gear som man kunnat kpa i retail fr honor eller arena points. Det ska vara en hrd grind i raids osv fr att man sedan ska f show off i pvp. Tycker ocks pve r ett bra stt fr en att f bekanta sig med sina abilities.

Men classic eller tbc utan world pvp? Otnkbart! Hade trttnat direkt.
Citera
2025-01-07, 05:39
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Enligt mig r end gamet PvP. Betyder det att jag inte gillar pve? Nej jag tycker pve borde vara sttet att f gear till pvp. r stark motstndare till pvp-gear som man kunnat kpa i retail fr honor eller arena points. Det ska vara en hrd grind i raids osv fr att man sedan ska f show off i pvp. Tycker ocks pve r ett bra stt fr en att f bekanta sig med sina abilities.

Men classic eller tbc utan world pvp? Otnkbart! Hade trttnat direkt.

Tills Apes och Salad Bakers campar varenda jvla FP och det tar 4 timmar fr alla att ens ta sig till dungeon. Visst det var mnga r sedan, men kul var det fan inte.
Citera
2025-01-30, 20:56
Medlem
seaworthys avatar
Det rtta svaret r sklart PVP/PVE.....
Citera
2025-01-31, 19:46
Medlem
Varfr gjordes aldrig en TBC-server?
Citera
2025-02-01, 00:00
Medlem