Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-23, 22:04
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Då får man liksom ändra om tanken med "betydligt äldre". 3 år äldre skulle bara vara det för henne i så fall.
Nja..Denna man är väl född 1982? Moa 1990.
Citera
2017-11-23, 22:05
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Så det enda man kan göra på hotellrum efter fest och alkohol är knulla? Detta är en oifrågasättbar sanning för svenska män?
Det handlar om Jelmers trovärdighet, Einstein.
Citera
2017-11-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det kan väl möjligen vara så att pojkvännen har legat på om att hon ska gå ut med det nu under #me too kampanjen? För att behålla sin trovärdighet mot pojkvännen så har hon inget annat val.

Det finns en hel del inlägg som av någon anledning innehåller liknande åsikt som denna. Det är givetvis liksom så mycket annat spekulationer - dock inte ologiska tankegångar. Plus att det så lämpligt sammanfaller med #MeToo kampanjen.
Citera
2017-11-23, 22:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JarlBorsen
Jag orkar inte läsa hela tråden för att se om namnet på mannen framkommit men det är i alla fall J***n W*****n.
Har han verkligen varit gift?
Citera
2017-11-23, 22:10
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Då får man liksom ändra om tanken med "betydligt äldre". 3 år äldre skulle bara vara det för henne i så fall.
Hon har legat med en hunk med ett sexpack, och lurar i hela Sverige att det var en benig långdistansare... Jag skulle ju iofs bli mindre sårad om frugan låg med Sv*n B*rtil Ta*be än om hon pippade med Ola Rapace... Typisch
Citera
2017-11-23, 22:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nja..Denna man är väl född 1982? Moa 1990.

Wikisöker du de männen av de möjliga som funkar med de bokstäverna är det två. Den ena mer kända är redan utesluten pga han varit sambo med samma kvinna sedan minst 2009, därmed inte gift 2011. Då återstår den andra född 1987.
Citera
2017-11-23, 22:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Wikisöker du de männen av de möjliga som funkar med de bokstäverna är det två. Den ena mer kända är redan utesluten pga han varit sambo med samma kvinna sedan minst 2009, därmed inte gift 2011. Då återstår den andra född 1987.
Ok. Då är jag med. Tyckte väl att han stämde lite dåligt med det som framkommit,
Citera
2017-11-23, 22:16
Medlem
LA8PVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
I min värld är detta et helt vanligt fyllknull.
Dricka för mycket på eget bevåg och sen följa med någon hem.
Ångra sig när nykter och känner sig skyldig till att ha bedragit pojkvännen.
Så nu går vi ut och berättar och alla gifta män som var med ska nu hudflängas och dömas efter detta!

Bra träff.
Det är ju detta som är problemet med det väl så goda initiativet #metoo.
Fyllknull 1000+ händer väl varje helg i Sverige.
Lika ångerfullt för både för herr och dam.
Mörkertalet måste vara astronomiskt.

Det som är problemet är att de som verkligen råkat illa ut drunknat i det stormediala drevet av senpåkomna sextrakasserier eldade på av hämndbegär när tillfället nu äntligen gavs.
Var och varenda man får känna sig som en potentiell brottsling för misslyckat historiskt ragg.
Senast redigerad av LA8PV 2017-11-23 kl. 22:33. Anledning: En mer korrekt svenska.
Citera
2017-11-23, 22:16
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Jag orkar inte läsa hela tråden för att se om namnet på mannen framkommit men det är i alla fall J***n W*****n.

Hittar ingen information om att han var gift för 6 år sen. Atea som har nån business med honom skriver att han har en flickvän 2015 i en annons
Citera
2017-11-23, 22:17
Bannlyst
Citat:

Kan vi avskriva Nikl#s Arr#enius från listan efter denna Instgrambild från augusti 2013? Då är det FU och GW som är aktuella..

https://www.instagram.com/p/dKC25GMs...-by=moahjelmer
Citera
2017-11-23, 22:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ok. Då är jag med. Tyckte väl att han stämde lite dåligt med det som framkommit,

Det kan dock vara så att Moa tycker sambo är lika med att vara gifta. Det är det liksom inte som ett ring på finger. Men man får liksom gå efter vad som finns för fakta. Detta är det hemska med drev som detta man spekulerar om mest om helt oskyldiga ena. Bästa vore givet om Moa sa rakt ut vem det är speciellt i fall som detta där det rör sig som väldigt få till antal som kan vara skyldiga.
Senast redigerad av Zaedrews 2017-11-23 kl. 22:34.
Citera
2017-11-23, 22:35
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Du läser fel, ditt as. Har du aldrig hört talas om frosen fight?

Jag är inget as din svettiga oskuld som inte vet hur det fungerar i verkligheten utanför Flashback.

Jag skall förklara. Pojke möter flicka. Dom är långt hemifrån och bor på hotell. Stämningen är uppsluppen och alla är glada och på partyhumör därför sveriges lag där Moa tillhör har vunnit Finnkampen.
Spriten är det ingen brist på och det är fest och glam.
Flicka följer med pojke in på hotellrum under intentioner om att ta en sängfösare och snacka lite, men båda parter fattar det underförstådda.
Det börjar hetta till lite, Moa slås plötsligt av tanken av sin pojkvän och säger lite lamt nej samtidigt som han har tungan i hennes mun och en hand under tröjan på hennes bröst. Men eftersom hon fortfarande låter handen vila på bröstet och fortsätter att kyssas så tolkar han det ok.

Hon låter sig avklädes och trosorna åker av, dom hamnar i säng och han med redig båge, och hon låter han tränga in i henne.
Efteråt tänker hon på sin pojkvän och får skamkänslor för att hon lät det gå så långt. Tjejer kan sällan hålla käften så pojkvännen får reda på det hela, och vinklar hon det till någon slag våldtäkt.

Så går det till i den riktiga värden utanför flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in