Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-18, 00:27
Medlem
mm han va bra pinsamt nr den dr gran persson snubben hll p
Citera
2006-01-18, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Som sagts tidigare i trden r han helt vrdels p att improvisera men genial med rtt manus i handen och imiteringar. Fan vad dliga ...p grand och spermaharengrejerna var. Misstnker att Lokko r/var geniet i "killinggnget".
brorsan luuk ska vara rtt delaktig i det geniala med
Citera
2006-01-18, 01:11
Medlem
IMPlicits avatar
Det enda roliga jag tycker att Robert Gustavsson gjort r avsnitten av Frga Bertil. De har sknkt mig mngder av skrattande stunder.
Citera
2006-01-18, 01:17
Bannlyst
Tycker Robert Gustafsson ar jakligt kul da han ar ihop med Schyffert och grabbarna (har inte sett Parlamentet - har inte Svensk TV), men det jag sag nu fran Idrottsgalan var ganska sa slatstruket maste jag saga...
Citera
2006-01-18, 12:42
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Som sagts tidigare i trden r han helt vrdels p att improvisera men genial med rtt manus i handen och imiteringar. Fan vad dliga ...p grand och spermaharengrejerna var. Misstnker att Lokko r/var geniet i "killinggnget".
r det nt robert r bra p s r det att improvisera! tydligen ska Fred Asp-sketcherna vara i princip bara improvisation, iallafall den p Berns!
Citera
2006-01-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
vgar pst att jag r en av killinggngets(och inte minst robert gustafssons) strsta fan, och jag lever d inte i ngon frnekelse!

D r vi tv om dom posterna....

Ni som inte tycker Robert G r ett Geni nehe, vi som tycker det vet varfr och jag orkar inte argumentera om det, tycker bara synd om er som missar hans storhet.
Citera
2006-01-19, 14:14
Bannlyst
Citat:
r det nt robert r bra p s r det att improvisera! tydligen ska Fred Asp-sketcherna vara i princip bara improvisation, iallafall den p Berns!
nja.
All hans vriga "improvisation" pminner ju alltid om Fred Asp.
Hostar ut lungorna ur halsen, dreglar och sldrrande tal.
DEt rcker ju med att titta p tv avsnitt av parlamentet s har man sett denna repertoar garanterat.
Citera
2006-01-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
nja.
DEt rcker ju med att titta p tv avsnitt av parlamentet s har man sett denna repertoar garanterat.

Fred Asp har aldrig hostat ur sig lungorna eller dreglat, han var bara full.

Dremot Ove Markstrm som drack klorin var den karaktr som startade host epoken, och som lnat ut hostet till andra karaktrer.

Nu r det dock lnge sen han krde en karaktr som hostat, var vl ett par r sen p skansen som var senaste gngen.

Och sen hans improvisationer handlar ju inte om vad han gr utan vad han sger, det r det som r improviserat.
Citera
2006-01-19, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Fred Asp har aldrig hostat ur sig lungorna eller dreglat, han var bara full.

Dremot Ove Markstrm som drack klorin var den karaktr som startade host epoken, och som lnat ut hostet till andra karaktrer.

Nu r det dock lnge sen han krde en karaktr som hostat, var vl ett par r sen p skansen som var senaste gngen.

Och sen hans improvisationer handlar ju inte om vad han gr utan vad han sger, det r det som r improviserat.

ett par r sedan?

titta p ett avsnitt av parlamentet s ska du se att han hostar och dreglar.
Citera
2006-01-20, 02:46
Medlem
Citat:
ett par r sedan?

titta p ett avsnitt av parlamentet s ska du se att han hostar och dreglar.

Jo det r sant...

Men men, klart man kr p snt som funkar (p vissa)
Citera
2006-01-20, 10:38
Medlem
cecels avatar
Skitsnack!

Citat:
nja.
det r vl okej att inte tycka att Robert r rolig, det r ju bara en sikt, men det dr r ju BARA skitsnack! om det dr r din bild av robert kan du inte sett mycket av honom. Kan inte ens pminna mig om att han ngonsin dreglat i parlamentet.
Citera
2006-01-20, 13:41
Medlem
Citat:
det r vl okej att inte tycka att Robert r rolig, det r ju bara en sikt, men det dr r ju BARA skitsnack! om det dr r din bild av robert kan du inte sett mycket av honom. Kan inte ens pminna mig om att han ngonsin dreglat i parlamentet.

Jod han har "dreglat" i parlamentet, lika illa att ljuga om ngot bara fr man gillar honom, som att sga massa skit nr man inte vet fakta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in