Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-17, 05:38
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Hahaha. Det kunde jag ha slagit mig i backen på. Då har du skitkorvarna kvar att pröva då. ”Progressiv” är kodord för en vänstervriden mupp som är oförmögen till eget tänkande. Eliten kan lura i er vad som helst utan att ni skulle reagera. Själv ska jag glufsa i mig extra mycket fett fläsk den här julen. Min kvinna gillar inte slakballade henfjollor med kronisk testosteronbrist.

Eliten har lurat i dig fet fläsk varje jul, och det verkar även din feta kvinna gilla. Ha så kult på restaurangen
Citera
2017-12-17, 07:35
  #182
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Eliten har lurat i dig fet fläsk varje jul, och det verkar även din feta kvinna gilla. Ha så kult på restaurangen


”Ha så kult”. Lär dig svenska du istället. Fläsk har vi ätit här i många tusen år men det är bara de senaste decennierna som eliten propagerat för hur dåligt det är. Sen blir man inte fet av fett utan av kolhydrater. Det visste du tydligen inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback