Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-17, 06:45
Avstängd
Det finns en stor tråd på 4chan om Rabanis död.

I princip ingen köper att det skulle handla om en vanlig hjärtattack.
Citera
2017-12-17, 06:51
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Nej, varför skulle du finna rationella människor som försvara en hjärtinfarkt på 4chan? En människa som grottar ner sig i världens mörker och elände mår inte bra. I hans sista film ser han inte speciellt frisk ut, rätt eländig.
Citera
2017-12-17, 06:57
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oelek
.
Men om familjen Aschberg nu är så känsliga som vissa påstår härinne då undrar jag ...
Att familjen Aschberg är känslig framgår mycket tydligt i Bechirs sista video. Herr Aschberg vågar inte komma till dörren för att svara på enkla frågor, familjen har en larmknapp (till väktarbolag/polis/torpeder?) som hans fru är så känslig att hon nästan direkt vill trycka på. Hans fru kommer med förtåckta hot. Allt finns på video.

Om han skulle vara så känslig att han kan drivas till att ligga bakom mord låter mycket osannolikt, men det finns trots allt både indicier och motiv. Och att herr Aschberg är ute efter, och praktiserar yrkesmässigt, att skada och förstöra livet för de regimkritiker han inte gillar visar Bechir med all tydlighet i sin sista video, för de som inte redan sett åsiktsjägarna (trolljägarna) på TV.
Citera
2017-12-17, 07:01
Bannlyst
Har är inte död nånstans. Troligen bara på flykt pga rädsla för hembesök. Man hörde ju verkligen han undertryckta rädsla där i trapphuset hos Aschberg när han nervöst hotade frugan med påklistrad ödmjukhet. Han flåsade av adrenalin som en gris på väg till slakt.
Citera
2017-12-17, 07:40
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt

Det är också vanligt att fotbollsspelare trillar ihop på plan.
Visa källa på att BR dog under en intensiv fotbollsmatch, eller under hård fysisk ansträngning, eller att det är vanligt att folk dör på fotbollsplan.

Annars är ditt bidrag så irrelevant att jag rekommenderar en liten paus.

Och om du avsåg ordagrannt "trillar ihop", då rekommenderar jag en längre paus.
Citera
2017-12-17, 08:55
Medlem
Visst, man kan invänta obduktionsresultat. Det kommer nog att publiceras i Metro, och säkert i Aftonbladet, kanske rapporteras i Rapport (strax efter Trumps senaste tweet, Kim Jong Uns senaste nysning, en gullig björnunge, eller årets första semla). Och det har ju aldrig skett några medvetna eller omedvetna felaktigheter i samband med obduktioner, och det har ju aldrig skett mord med icke detekterbara medel som gör mordstämpeln omöjlig... Jag lyssnar dagligen på intervjuer med medborgarjournalister, visselblåsare med decennier inom FBI, CIA, NSA, MI5, organisationer, slutna sällskap, myndigheter och forskningsinstitut etc., och baserat på dina kommentarer , Unni, kan jag säga att du har lång väg framför dig i kaninhålet. Din synligen spydiga kommentar om konspirationsteorier kan jag för övrigt bemöta med att det sällan handlar om högtflygande teorier utan grund utan i de flesta sammanhang analyser av den ockulta verkligheten. Så prova begreppet 'konspirationsanalyser' istället.

Sedan kan jag hålla med om att vissa drar det för långt för tidigt och med för stor säkerhet, men så blir det när man under lång tid dagligen upptäcker nya lögner som man har indoktrinerats med inom i princip alla områden inom vår existens.
Citera
2017-12-17, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Visa källa på att BR dog under en intensiv fotbollsmatch, eller under hård fysisk ansträngning, eller att det är vanligt att folk dör på fotbollsplan.

Annars är ditt bidrag så irrelevant att jag rekommenderar en liten paus.

Och om du avsåg ordagrannt "trillar ihop", då rekommenderar jag en längre paus.

Vad jag ville peka på här va att det kvittar om du är vältränad, märkligare saker har skett vid dödsfall! Självklart är fallet BR en underlig historia!

Ta en paus själv om du vill få en överskådlig, nyanserad bild om att man faktiskt kan tolka det som man vill.
Citera
2017-12-17, 09:03
Medlem
olasvenssons avatar
Söndag den 2017-12-17 klockan 16.00 är det minnestund i Stockholm, Göteborg och Helsingborg.

Citat:
🌺 En minnestund i all sin enkelhet utan musik och tal , bara få samlas i tysthet och minnas Bechir 🌺 Kampen och hans röst får inte tystas ner 🌺 Ta med en ros och ljus( marshall ) så syns vi 🌺
De som inte kan medverka kan tända ett ljus istället imorgon kl 16 med taggen #jagärbechir

https://www.nordfront.se/sondag-kloc...ralstation.smr
Citera
2017-12-17, 09:16
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Söndag den 2017-12-17 klockan 16.00 är det minnestund i Stockholm, Göteborg och Helsingborg.

https://www.nordfront.se/sondag-kloc...ralstation.smr

Bröderna Ekhrot kunde inte ens vänta tills mannen i fråga har blivit begraven innan kritiken börjar hagla.
Citera
2017-12-17, 09:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Ja, 4chan är världskända för att vara totalt rationella.

Vi vet inget om hur Rabani levde sitt liv. Om han till exempel har släkt med hjärtproblem, eller för den delen helt enkelt missbrukat kan bringa fram en hjärtattack. Ja, även vid trettiotre. Några andra har även noterat att han inte såg helt frisk ut i sina sista videor - såklart kan folk överanalysera sådant i efterhand men det är inte helt irrelevant.
Citera
2017-12-17, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
Jämför du Assange med en person som faktiskt förnekat förintelsen?
Din poäng är vad?

Citat:
Det är också vanligt att fotbollsspelare trillar ihop på plan.
Ja pga hjärtfel och överansträngning, inte pga att de är en nagel i ögat på makteliten. Vad vill du ha sagt?
Citera
2017-12-17, 09:35
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Bröderna Ekhrot kunde inte ens vänta tills mannen i fråga har blivit begraven innan kritiken börja hagla.
Kul att de anklagade palestiniern för antisemitism, dessa judar som till och med förnekar att palestinier ens existerar (jämför Ingrid Lomfors och svenskarna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in