Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-18, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
https://nyheteridag.se/israelisk-und...i-vastsverige/

SR har reportage om hur Mossad har rätt att döda i hela världen, knappast vad du förväntar dig av att höra från SR

Du lider uppenbarligen av lässvårigheter eller så läser du det du vill läsa. Det står i artikeln att påståendet om Mossad kommer från Gaza, inte Sverige eller några sossar. Pajas.
Citera
2017-12-18, 02:00
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jag ska inte hävda att MOSSAD inte ligger bakom detta. Men jag kräver åtminstone lite bevis för det innan jag ens ska spekulera i dessa banor.

I nuläget känns det väldigt långsökt att öht nämna utländska säkerhetstjänster.

Jag är förvisso medveten om att MOSSAD varit aktiva i Sverige. De lyckades skrämma bort konstnären David Dees ifrån Sverige.

Dessutom är israeler många gånger överdrivet kaxiga. MOSSAD och Shin Bet utför uppdrag med hög riskfaktor. På det sättet är de usla. Även om de lyckas med uppdraget, brukar de oftast lämna spår efter sig av det enkla skälet att de ger sig oftast på svåra mål, vilket CIA, DGSE och MI6 gärna undviker eller rent av aldrig skulle göra.

Men det hela har med israelers historiska psykologi att göra. De är omringade av fiender. En fiende som kräver att man agerar kraftfullt och hänsynslöst. Något som för västerlänningar upplevs som obehagligt, då vi i Väst länge sluppit undan islamofascismen i vår vardag.

Vem e David dees ? Och vad menar du med skrämma iväg honom från Sverige ?
Citera
2017-12-18, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nolart
Klart han blev mördad.

Förmodligen med Heart Attack Gun 2.0 Swe Version

https://www.youtube.com/results?sear...rt+attack+gun+

Aschberg har mycket kontakter och väldigt mycket pengar. Då är inget omöjligt.

Har dom redan börjat producera 2.0?
Citera
2017-12-18, 02:02
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Hört folk som dött av dödsångest

Tänkte din arbetskamrat kanske led av det

Det tror jag inte då den här personen dog över natten ute med sina vänner på en campingsväng. Nu vill jag inte vara den som är den men ofta så brukar människor med dödsångest ha det av en ganska god anledning. Hade du kanske något mer vettigt på hjärtat att säga?
Citera
2017-12-18, 02:03
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Du lider uppenbarligen av lässvårigheter eller så läser du det du vill läsa. Det står i artikeln att påståendet om Mossad kommer från Gaza, inte Sverige eller några sossar. Pajas.

De är väl de som känner till hur Mossad beter sig bäst av alla så det är bästa källan !

Vilken annan organisation säger rakt ut att vi har rätt att döda i hela världen, det visar på hur jävla beredda de är att gå över lik
Citera
2017-12-18, 02:06
Medlem
Citat:
De är väl de som känner till hur Mossad beter sig bäst av alla så det är bästa källan !

Vilken annan organisation säger rakt ut att vi har rätt att döda i hela världen, det visar på hur jävla beredda de är att gå över lik

Åh, suck.
Istället för att konspirera ren dynga och ljuga så kan du väl åtminstone försöka att vara sanningsenlig. Din källa var alltså ett tomt påstående från Gaza och inget från sossar i Sverige.
Citera
2017-12-18, 02:08
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Vem e David dees ? Och vad menar du med skrämma iväg honom från Sverige ?

David Dees är en konstnär som gjorde konst som var populärt under främst 00-talet. Temat handlade nästan uteslutande om konspiration och dylikt. Han gav sig även mycket på MOSSAD.

Han befann sig i Sverige i några år. Minns inte riktigt varför. Men det sägs att MOSSAD brukade göra konstig skit mot honom här.

Till exempel så brukade han alltid stänga och låsa dörren till sin lägenhet. Men när han senare kom hem så var hans dörr inte bara upplåst utan även vidöppen. Men resten av lägenheten var orörd. Inget som saknades.

Nästa gång kanske han ställde en bok eller en klocka i köket. Sedan när han kom hem var objektet på skrivbordet.

Dom typ mind-fukade honom.

Det var en gammal artikel på Vaken som jag läste så berättade han att en svensk tjejkompis sa till honom att hon hade fått samtal från MOSSAD och att de hotade honom. Och hon tyckte då att det var nog bäst om Dees bara lämnade Sverige.
Citera
2017-12-18, 02:09
Medlem
Citat:
och människor säger att han var helt okänd... ja säger då det..

pewdiepie som var etta på youtube blev på grund av det också utsedd som mest inflytelserika svensken i HELA VÄRLDEN!!!

Det där är rent trams.

En på hundra svenskar vet vem pudelpajen är. Högt räknat.

Så då kan du tänka dig var araben hamnar. En på tusen kanske vet vem han är. Högt räknat.
Citera
2017-12-18, 02:13
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
David Dees är en konstnär som gjorde konst som var populärt under främst 00-talet. Temat handlade nästan uteslutande om konspiration och dylikt. Han gav sig även mycket på MOSSAD.

Han befann sig i Sverige i några år. Minns inte riktigt varför. Men det sägs att MOSSAD brukade göra konstig skit mot honom här.

Till exempel så brukade han alltid stänga och låsa dörren till sin lägenhet. Men när han senare kom hem så var hans dörr inte bara upplåst utan även vidöppen. Men resten av lägenheten var orörd. Inget som saknades.

Nästa gång kanske han ställde en bok eller en klocka i köket. Sedan när han kom hem var objektet på skrivbordet.

Dom typ mind-fukade honom.

Det var en gammal artikel på Vaken som jag läste så berättade han att en svensk tjejkompis sa till honom att hon hade fått samtal från MOSSAD och att de hotade honom. Och hon tyckte då att det var nog bäst om Dees bara lämnade Sverige.

Intressant !
Lever han och gör fortfarande konst i ett annat land ?
Citera
2017-12-18, 02:18
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Intressant !
Lever han och gör fortfarande konst i ett annat land ?

Jo han lever fortfarande.

En intressant kuriosa är att han inledde sin karriär som konstnär då han blev illustratör för det populära barnprogrammet Sesame Street på 90-talet. Men det var långt innan han gav sig in i konspirationsvärlden.
Citera
2017-12-18, 02:22
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Jo han lever fortfarande.

En intressant kuriosa är att han inledde sin karriär som konstnär då han blev illustratör för det populära barnprogrammet Sesame Street på 90-talet. Men det var långt innan han gav sig in i konspirationsvärlden.

Tack för infon
Får kolla upp hans verk imon
Citera
2017-12-18, 02:23
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Dra åt helvete, den där har jag aldrig sett förut. Hur i hela friden har jag kunnat missat den i alla år på FB. Där har man sannolikt orsaken till SÄPO-chefen Klas Bergenstrand hjärtattack.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Klas_Bergenstrand

Den är ju gamla som gatan, CIAs favorit vapen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in