Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-19, 02:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av darkman74
Hahah...ja, jag står helt utan ord. Vad mer finns det att säga?

Naturligtvis har han fått älta i det här, typ "men hur fan kan det här bli en sån skitstorm". Även om det är enorma foliehattsteorier så är det ändå han själv som står i andra ändan som mottagare. Självklart har han nog funderat en hel del på det här innan, annars vore han ju konstig.

Jag tycker att han lägger fram det exakt som så många andra har gjort det här. Han var inte hemma (jag skiter fullständigt i eventuella diskussioner om att han hade "fejkat" sin flygbiljett och i själva verket låg skälvandes under sängen hemma) vid påringningen. Alla har sett samma jävla film, men fattar ändå inte att inget framkommer under konfrontationen med Fru Aschberg. Sen vadå, "Det här ska du få för" som hot? Hahaha...varenda helg slängs det nog förbannat många fler mycket mer direkt hot på krogen än det där. Sen som sagt videon i sig, precis som jävligt många har sagt så säger även Aschberg samma sak. Det är INGA nyheter alls, inte ens nära en nyhet. Vem som helst kan googla fram samma skit.

Jag tycker att han tog upp det hela tämligen strukturerat och normalt. Än en gång, någon har ringt på dörren utan att få fram vad denne egentligen vill. Sen slängt upp en youtube video som raljerar om släkten Aschberg mm. Om de här nu som tycker att det är skäl nog för att mörda någon så blir jag rejält bekymrad, eftersom då sitter vi här med mängder med personer som har tveksam moral och psyke. Man mördar för fan ingen för sådana saker. Sen det där med giftmord och judiska konspirationer...det är bara för mycket...det går inte ens att skratta åt det.

Lotta Aschberg är inget överförfriskat drägg på ditt lokala alkishak. Hon är en journalistutbildad överklasskärring och i dessa kretsar uttrycker man sig betydligt mer subtilt än vad du kanske är van vid. Hennes uttalande bör definitivt ses som ett hot.
Citera
2017-12-19, 02:28
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Lotta Aschberg är inget överförfriskat drägg på ditt lokala alkishak. Hon är en journalistutbildad överklasskärring och i dessa kretsar uttrycker man sig betydligt mer subtilt än vad du kanske är van vid. Hennes uttalande bör definitivt ses som ett hot.

Citat:
Ursprungligen postat av Bilboza
Undra vilken mejl-klient Rabani använde sig av. Finns risk att Google/Gmail raderar alla spår om MSM ber dom göra det, verkar sitta i samma pk-båt som Facebook och Twitter.

om så , då är ju sopan fullständig. 1)Motiv 2) följd 3) upprensning. Viens, le dîner est prêt.!
Citera
2017-12-19, 02:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av darkman74
Men snälla, varför är det märkligt att massmedia inte skriver något om en väldigt okänd youtube kritiker? Naturligtvis ännu en judisk konspiration, eller? Det är ju ENBART pga dödsfallet han har blivit väsentligt mycket mer uppmärksammad.

Sen vadå gå i god för sin fru? När fan har han gjort det? Det ENDA han säger är ju att han själv var på jobbresa i Kiruna och att han vid tidpunkten satt på ett flygplan, medan hans fru fick ta mötet med Rabani. Hans poäng är ju ta mig fan totalt uppenbar. Det han mellan raderna säger är ju att han var på jobbresa = Han satt inte och gömde sig i skräck för Rabani inne i lägenheten, vilket Rabani försökte påstå. Han var inte hemma. Fruktansvärt enkel logik. Det har ingenting med att gå i god för någon. Lyssna på vad han säger och använd hjärnan istället för att höra saker som INTE sägs.

Tycker du att det behövs läggas fram mer grundläggande information än så? Svårt att förstå grundläggande logik och förklaringar?

Nja, tolkningsbart vad du försöker säga. Det enda Aschberg säger i sin tur är att HAN inte har kontaktat Rabani. Däremot kan säkerligen Rabani ha försökt kontakta Aschberg via mail. Dock får man nog anta att Aschberg har flera e-postadresser samt antagligen tar emot enorma mängder skräp/skit i sitt normala flöde.

Rabani hävdade att Aschberg svarade. Rabani har inget motiv för att ljuga om en sådan sak.

Aschberg har däremot ett fett motiv och det är att försöka distansera sig från Rabani.
Citera
2017-12-19, 02:37
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:

Instämmer, det är ett underliggande hot i hennes ord val.
Citera
2017-12-19, 02:49
Medlem
Citat:

Tror att du överdriver lite nu. "Överklasskärringen" öppnar dörren för en hotfull arab och hennes ord kan vara i ren affekt. Inget att hänga upp sig på.

Är du obildad underklass?
Citera
2017-12-19, 02:54
Medlem
TeamJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Kan någon vänlig själ länka ut intervjun med Arselberg?

Självfallet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ge-mannens-dod
Citera
2017-12-19, 03:00
Medlem
RIP säger jag.

Aschberg är ju en stor lögnare som borde hängas ut för allt skit han har gjort och dessutom står för. Rabani hittade inte på något alls som Aschberg förklarar i intervjun. Man kan tydligt se att Aschberg är påverkad av det här och med all rätt dessutom. Rabani visade ju för bövelen upp svart på vitt det han påstod i filmen, och det är garanterat bara toppen av isberget, eller ska vi säga skitberget. Ut med allt från hustaken ni som vet.
Citera
2017-12-19, 03:01
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamJesus
Självfallet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...ge-mannens-dod

Nu har jag nog inte sett något med den där idioten på säkert tio års tid, men han verkar trött. Sliten. Sovit dåligt? Stressad? Nervös? Eller bara gammal? Nåt är det. Dessutom tittar han snett ner vänster när han säger att Rabani dog av hjärtinfarkt. Det är ett tydligt tecken på att man aktiverar kreativa delar i hjärnan (alltså far med osanning). Aschberg ska ju vara en hårding, varför viker han mycket med blicken? Extremt misstänksamt allt det här.

Tack för länken!

Mvh
Citera
2017-12-19, 03:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Tror att du överdriver lite nu. "Överklasskärringen" öppnar dörren för en hotfull arab och hennes ord kan vara i ren affekt. Inget att hänga upp sig på.

Är du obildad underklass?

Du ser. "Araben" (eller Rabani som vi andra säger) var ett hot. Ett hot som behövde undanröjas?

Nej, jag är välutbildad och umgås regelbundet med överklassen. Det var därför jag reagerade starkt på hennes formulering.
Citera
2017-12-19, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
RIP säger jag.

Aschberg är ju en stor lögnare som borde hängas ut för allt skit han har gjort och dessutom står för. Rabani hittade inte på något alls som Aschberg förklarar i intervjun. Man kan tydligt se att Aschberg är påverkad av det här och med all rätt dessutom. Rabani visade ju för bövelen upp svart på vitt det han påstod i filmen, och det är garanterat bara toppen av isberget, eller ska vi säga skitberget. Ut med allt från hustaken ni som vet.

Ut med allt från hustaken!?
Tror fan att han är påverkad av denna näthatarstorm. Hur tror du själv att du skulle reagera i samma situation?
Pajas.
Citera
2017-12-19, 03:16
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Tror fan att han är påverkad av denna näthatarstorm. Hur tror du själv att du skulle reagera i samma situation.
Pajas.

Men varför skulle han vara påverkad av det? Aschberg är väl Sveriges "tuffing" i media? Vad några "nazi-troll" tror om honom på nätet är knappast något han hade brytt sig om... om det nu inte är fult spel med i bilden.
Citera
2017-12-19, 03:17
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Tror fan att han är påverkad av denna näthatarstorm. Hur tror du själv att du skulle reagera i samma situation?
Pajas.

svara mig här nu. du satt och skrev skit om bechir innan han dog du önska han död och sedan skrev du och pissa på kroppen efteråt.
DU DÅ? hatar inte du din jävla idiot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in