Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-19, 23:26
Medlem
Jag samlade ihop lite videos för om någon skulle ha missat nått, vill se.
Arslet talar väldigt nedlåtande om Bechir Rabani och det är ju bara menat för att svartmåla honom som en "galen högerextrem"... Det här måste utredas i vilket fall det är mord eller inte.

Granskning Sverige
Robert Aschberg anmäld för misstänkt mord
Polisen förhalar anmälan mot Robert Aschberg! Medvetet?
Aftonbladet mörkar att Robert Aschberg är mordanmäld
Aftonbladet förnedrar & ljuger om döde Bechir Rabani

Nina Drakfors
Aftonbladet och Expressen ointresserade när de inte får hata på Bechir Rabani
EXPO- En grogrupp för mytomaner? Aschberg ljuger när han påstår att det är lätt att nå honom

Fritjof Adams
Tillkännagivande av Roland Finser och Fritjof Persson

Robert Aschberg
"Galenpannor" Robert Aschberg kommenterer Bechir Rabani
Citera
2017-12-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniperbay
Vill man inte se så ser man helt enkelt inte, vill man inte förstå så förstår man inte.
Vissa är helt enkelt bortom all räddning. Spelar ingen roll hur mycket jag utvecklar eller länkar till där andra sammanfattar den röda tråden bättre. Vill man inte se det så gör man inte det.

Jag misstänkte att du var en sån som inte kan nåt men som skriker högt. Inte ett enda exempel kunde du alltså komma upp med till oss okunniga.
Citera
2017-12-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Har du läst detta?:
https://carlnorberg.wordpress.com/20...abani-rakt-pa/

Tack och jo, den läste jag. Och att han var antizionist har jag ju förstått och det skrev jag också, men det är ju inte att vara nazist. I den texten skriver han ju tex. rakt ut att han inte håller med SvP. Det jag vill se är nåt som han själv har skrivit som visar att han var nazist. Det har jag inte sett.
Citera
2017-12-19, 23:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Tack och jo, den läste jag. Och att han var antizionist har jag ju förstått och det skrev jag också, men det är ju inte att vara nazist. I den texten skriver han ju tex. rakt ut att han inte håller med SvP. Det jag vill se är nåt som han själv har skrivit som visar att han var nazist. Det har jag inte sett.
Tror inte han var Nazze utan mer att han såg en möjlighet till fler supportar för "sin" sak i att närma sig andra grupperingar. Men jag är ingen expert på nassar/anitZ/allmäna rassar/extrem högern..

Mest förvånad att denna extrema muslim fått så många sympatisörer bara på grund av att han hatar judar och låtsas avslöja media..
Citera
2017-12-20, 00:02
Medlem
526s avatar
Ashberg säger det bäst "med såna vänner behöver de inga fiender".

Om man vill var en aning mer sunt konspiratorisk kan man tro att det här är en historia planterad av vänsterextremister för att misskreditera högern. De får dem att framstå som folieidioter.
Citera
2017-12-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazino
Jag ber er att kolla/lyssna på detta klipp. Det finns vapen som jag inte ens kunde fantisera om.
Fyffan säger jag bara.
https://www.youtube.com/watch?v=JljK7jexgqU

Läs på lite om hjärtats innervering och reglering. Snubben slänger sig med de rätta orden men det slutar typ där.
C3-c5 har ingenting med hjärtat att göra, eller något med den sympatiska gränssträngen heller för den delen. Inte heller är det en enstaka nerv som styr hjärtat. Hjärtat har dessutom en inhibering av de signaler som kommer in, varför ex förmaksflimmer ej leder till ventrikulärt flimmer ( såvida du ej har extra ledningsbanor). Orkar ej bemöta allt svammel.
Citera
2017-12-20, 00:06
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Det vet ju bara de poliser och ambulanspersonal som var på plats; ingen brottsutredning har inletts så det finns bara en sådan verksamhetsanteckning eller vad det heter, inga offentliga handlingar.

Har du alltså fått vetskap om en sådan anteckning, och att den säger att inga spår efter intrång finns?
Citera
2017-12-20, 00:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
Fast vad som är lägligt för mig eller ej hör inte hit. SKÄRP DIG NU
du ska bevisa något och jag kräver en objektiv sida, att du säger att det är lätt att se om något är manipulerat hör inte hit, polisen tar mindre och mindre allvarligt på bilddumpar och annat när det gäller mål gäller även foto.

jag kommer erkänna direkt att han är judehatare om du presenterar bevis på det han har skrivit
Duger detta som Bechir själv skrivit..

https://carlnorberg.wordpress.com/20...abani-rakt-pa/
Citera
2017-12-20, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonaboule
Att de fanns 9,5 miljoner judar registrerade är väl inte svårt å få fram, å sen att han påstår att det inte är sant att 6 miljoner dödades då det inte fanns så många ens enligt honom.

Att han sen gått i nmrs tåg säger väl endel det med!
Å det finns documenterat från fb. Att han sen skriver till nmr på fb och tycker att dom är slappa och måste jobba hårdare för rensa Sverige är ju också friskt av en så fin människokämpe. Tidigare medlem i nmr alltså 😂😂😂
Gå hit om du ska och diskutera antalet döda judar ---> (FB) Hur många dödades under förintelsen?
Själv är jag inte speciellt intresserad av det.

Ge exakta citat på vad han har sagt och visa till källor istället för att påstå... Men det ska inte göras i den här tråden.

Arslet är i alla fall ett as det vet vi (läs - Farsan Arsle , AFA, EXPO etc.)
Polisen vägrar utreda fallet även fast fru arsle tydligt har hotat Rabani med att säga "det här ska du få ångra" osv... Skumt är det minst sagt.
Senast redigerad av pantera1776 2017-12-20 kl. 02:44.
Citera
2017-12-20, 02:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantera1776
Gå hit om du ska och diskutera antalet döda judar ---> (FB) Hur många dödades under förintelsen?
Själv är jag inte speciellt intresserad av det.

Ge exakta citat på vad han har sagt och visa till källor istället för att påstå... Men det ska inte göras i den här tråden.

Arslet är i alla fall ett as det vet vi (läs - Farsa Arsle , AFA, EXPO etc.)
Polisen vägrar utreda fallet även fast fru arsle tydligt har hotat Rabani med att säga "det här ska du få ångra" osv... Skumt är det minst sagt.

Tror inte alls de vägrar utreda fallet, problemet är nog snarare att det inte finns något att utreda. I varje fall inte förrns obduktionen visar något skumt.
Citera
2017-12-20, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tror inte alls de vägrar utreda fallet, problemet är nog snarare att det inte finns något att utreda. I varje fall inte förrns obduktionen visar något skumt.

Och då blir det nedlagt pga att det inte finns något att hitta och utreda.

säger inte att det är mord men rättsväsendet i Sverige är kört kolla bara alla andra trådar
Citera
2017-12-20, 03:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
Och då blir det nedlagt pga att det inte finns något att hitta och utreda.

säger inte att det är mord men rättsväsendet i Sverige är kört kolla bara alla andra trådar

Förstår inte ett smack, vad vill du ha sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in