Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alltså jag tappar ALLT HOPP om Flashback nu. Vad är det för FEL på dig?
Seriöst?
Egor Putilov är en pseudonym åt en helsvensk journalist som jobbat på en mängd tidningar mm. Bakom namnet döljer sig en helsvensk snubbe.

Men du hör namnet, tänker "Åh det låter ryschkt, han är schäkerrt schPIOOON!"

Eller så är han inte helt jävla okunnig när det kommer till svensk politik? Du har helt missat att denna Putilov har nära ekonomiska kopplingar till shady ryssar?

Var en stor grej för några år sedan när Putilov arbetade i riksdagshuset. Han pekades ut som en säkerhetsrisk pga ett beroendeförhållande till främmande makt och fick gå.

Tillägg: Ärligt talat måste man antingen vara fullständigt ointresserad av något som berör politik eller legat gömd under en sten för att ha missat Putilov och rysslandskopplingarna.
Att han är svensk är ju även fullständigt irrelevant...
Senast redigerad av Nulb 2017-12-20 kl. 15:23. Anledning: Tillägg
Citera
2017-12-20, 15:20
Medlem
UltimateWarriors avatar
Då tråden verkar vara resnsad så kommer en länk på Trolltestet s fråga.

https://imgur.com/a/nwdGN
Citera
2017-12-20, 15:50
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alltså jag tappar ALLT HOPP om Flashback nu. Vad är det för FEL på dig?
Seriöst?
Egor Putilov är en pseudonym åt en helsvensk journalist som jobbat på en mängd tidningar mm. Bakom namnet döljer sig en helsvensk snubbe.

Men du hör namnet, tänker "Åh det låter ryschkt, han är schäkerrt schPIOOON!"

Visst är det trams att Egor Putilov skulle vara en spion, men det stämmer att det är en ryskfödd kille bakom pseudonymen.
Citera
2017-12-20, 16:41
Medlem
57Emmas avatar
Begravningen av Bechir sker redan nu på fredag.
Citera
2017-12-20, 16:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Begravningen av Bechir sker redan nu på fredag.
De var snabbt, en anhörigs begravning nyligen skedde först efter drygt 3 veckor och jag har aldrig varit med om någon begravning som skett redan efter 6 dagar.
Citera
2017-12-20, 16:54
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
De var snabbt, en anhörigs begravning nyligen skedde först efter drygt 3 veckor och jag har aldrig varit med om någon begravning som skett redan efter 6 dagar.

Jätte snabbt. Det är hans syster som postat i en facebook grupp

"
Hej, vi i familjen har beslutat oss för att Bechirs begravning kommer att vara offentlig. Min brors önskan var att få en stor begravning och det vill vi att han ska få. Begravningen kommer att ske nu på fredag den 22/12 kl 11.00 på Romares väg 47 pålsjö.

Jag vill här med förtydliga att min brors begravning inte kommer bli en plattform för spekulationer och eller media. Jag personligen kommer att avlägsna alla som är där av annat syfte än ta förväll av min bror.

Vi hoppas att min brors önska faller in och han får en stor och hedersvärd begravning.

Varma hälsningar Mommo med Familj.. ❤️"
Citera
2017-12-20, 17:32
Medlem
Mextremes avatar
Citat:

Det är en tradition från våra breddgrader och kalla temperaturer att ha fler veckor. Redan nere i Spanien begraver man inom ett par dagar och i många länder redan dagen efter.
Det som förvånar är att man hunnit genomföra obduktion så snabbt.
Citera
2017-12-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Det är en tradition från våra breddgrader och kalla temperaturer att ha fler veckor. Redan nere i Spanien begraver man inom ett par dagar och i många länder redan dagen efter.

Det har man inte.
säkra källor säger att denna kroppen inte blev undersökt
Citera
2017-12-20, 17:47
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
I Ryssland begraver man också efter ett par dagar men det var inte min poäng. Jag har inte varit med om att någon begravts efter 6 dagar i Sverige och jag är ganska gammal och varit med på ett antal men nu kommer naturligtvis vänstermobben på FB och intygar att de minsann fått sin mamma begravd efter fem minuter.
Citera
2017-12-20, 18:01
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganBej
Det har man inte.
säkra källor säger att denna kroppen inte blev undersökt

Och det lär då betyda att konspirationsteoretikerna inte kommer att ge sig innan kravet på att gräva upp kroppen för en ny undersökning är tillgodosedd. Arboga 2.0!

Bara acceptera att BR är avliden, och att brott inte misstänks, gå vidare.
Citera
2017-12-20, 18:02
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:

Det innebär att det inte varit någon rättsmedicinsk undersökning; det är troligtvis viss väntetid på dessa med take på alla mord. De har bara fastställt dödsorsaken.
Citera
2017-12-20, 18:04
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
I Ryssland begraver man också efter ett par dagar men det var inte min poäng. Jag har inte varit med om att någon begravts efter 6 dagar i Sverige och jag är ganska gammal och varit med på ett antal men nu kommer naturligtvis vänstermobben på FB och intygar att de minsann fått sin mamma begravd efter fem minuter.

Jag vet inte men på Pålsjö kyrkogård begraver man även religionsneutralt, muslimsk och judiskt så man kanske har en annan rutin. Det är ju dock väldigt kort tid för att hinna med en obduktion på det överbelastade Helsingborgs Lasarett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in