Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 22:03
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Nej, det är givetvis skitsnack.

Jag funderar över det här påstådda hjärtproblemet, jag gick bredvid Rabani när han genomförde gröna basker provet i värnplikten, var inget fel på det hjärtat.
Citera
2017-12-15, 22:04
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambaNinja
Troll innan skrev du att detta var i paritet med mossads giftmördande.

Tråden/trådarna är verkligen fulla av troll. Trodde inte det var så här illa med nätet/Flashback. Som en person med viss insikt (tror jag mig ha) tycker jag det är skrattretande att så många på fullaste allvar tror att någon slags svensk Mossad har tagit sig in hos honom cirka 100 mil från Stockholm och giftmördat honom.

HERREGUD.
Det är väl ändå väldigt rationellt att döda honom, om man kan göra det utan att bli upptäckt förstås. Om man kan kontrollera rättsväsendets utredningar (samt medias granskningar) genom infiltration, så är det väldigt sannolikt att genomföra mord utan upptäckt. Att det går att infiltrera institutioner bevisas av den framgångsrika "marschen genom instutitionerna" som initierades iom 68-revolutionen.

Därutöver, varför skulle det vara osannolikt att någon åkte 100 mil (typ 5000 kr och två timmar) för uppgiften? Tusenfallt större monetära och tidsmässiga insatser står på spel, varför skulle denna minimala initiala kostnad spela roll?

Sen är det väl inte så att alla Mossadagenter alltid bor på annan ort, de bästa agenterna är väl välintegrerade för att kunna vara effektiva? Det fick jag lära mig i militären i alla fall, men du kanske kan lära mig hur det egentligen ligger till.
Senast redigerad av Superlistig 2017-12-15 kl. 22:11.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Är "fattig" ett arabiskt skällsord? Ser man på.
Tack för upplysningen! Visste jag inte.
Alltid lär man sej något nytt.
Citera
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Hjärtinfarkt vid 33 års ålder osar förstorat hjärta så det knakar om det. Anabola steroider.
Strax efter att han outat ärkejuden Aschberg? En jävla slump om du frågar mig. Om Bachir är död är det mest sannolikt att han inte dog naturligt. Dvs politiskt mord.
Citera
2017-12-15, 22:05
Bannlyst
Enligt en höger"extrem" podd är det fastslagit att han är död för de gråter sig igenom hela timmen.
https://www.spreaker.com/user/9063921

Om detta nu är så solklart säkert varför har inte media gått ut med iaf en notis?!
Citera
2017-12-15, 22:06
Medlem
LeifD2s avatar
Det här luktar mord lång väg.
Citera
2017-12-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzershreck
Så här skrivet Åsa:
"Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, "

Att hon skrivit att Fatema är man är humor. Hon ser fan manlig ut.

Jaha, så hennes bevis till att hon står på tur till att bli "mördad" är alltså för att hennes FB-konton har blivit raderade. Konton som har blivit spärrade åtskilliga gånger då Åsa inte kan hålla sig till Facebooks regler.
Citera
2017-12-15, 22:11
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Onekligen ett udda sammanträffande att killen dör i samband med avslöjandet av Robert.
Citera
2017-12-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Varför? Har redan svarats på i denna och andra trådar. Han var ett hot mot systemet. En blatte som stod upp för européernas rätt att överleva, som vägrade underkasta sig det förljugna samhället, som retade vanvett på politiker och journalister, som nu när som helst skulle avslöja - vem vet vad - hemligheter om den korrupta judiska eliten i Sverige, samt var palestinier.

Där har du flera anledningar till varför judarna ville se honom död. Dessutom har det mördats massa folk - av just säkerhetstjänster - för mycket mindre än så.

Oerhört naivt att tro att detta är en slump.

Hur var han ett hot mot "systemet"?
Han var knappast ensam utlänning som ställde sig emot systemet, vi har till exempel en väldigt kunnig akademiker vid namn Tino Sanandaji som har ett betydligt större inflytande än vad Bechir ens varit i närheten av. En akademiker vars invandringskritiska böcker och verk finns på bibliotek och som även är väl omskriven i media. Tino har ett betydligt större inflytande, det är inte ens värt att jämföra.

Du skriver rent nonsens.
Citera
2017-12-15, 22:12
Medlem
SERUM10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambaNinja
Bechir bor/bodde i Påarp utanför Helsingborg. Det är 1 mil från helsingborgs akut och igår hade i stort sett all snö som föll i början av veckan smällt. Så det var inte halt underlag. En ambulans som har rätt att storma fram i full fart tar sig nog enkel resa på 10 minuter. Ambulanscentral finns på Väla och på helsingborgs akut, båda är lika långt ifrån Påarp.

Jag frågade dig om de 100 milen från Sthlm. Du råkade ljuga?
Citera
2017-12-15, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SERUM10
Jag frågade dig om de 100 milen från Sthlm. Du råkade ljuga?

Vad är lögner? Nej jag vet inte exakt hur långt det är men jag vet att det är cirka 100 mil från Skåne till Stockholm.
Visst Aschberg kan ha flugit in en mördare från Köpenhamn, det är närmre.
Citera
2017-12-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Lägg därtill att han käkade anabola som karameller.
Utgången är given. hjärtat orkar inte med.

Det var ju heller inte något jättesmidigt besök hos Aschbergs.

Jag tror han syltade in sig i för mycket som han inte klarade av. Varför krångla till livet, lika bra att flyta med och ta tillvara på de viktiga bitarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in