Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 05:00
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Finns för belägg för dödsorsaken hjärtinfarkt, och finns belägg för att han haft hjärtproblem?

Jag utgår från att det inte finns obduktionsprotikoll ännu.

Hur ser man skillnad pä exempelvis extern koldioxidförgiftning (ren gas) och naturligt hjärtstopp?

Var det inte Leif GW som berättade om planer att giftmörda sin egen mor med ämnen som inte kunde (eller inte brukade) spåras på den tiden?

Läser man igenom denna lista och vet att Aschberg både är både agendajude, är från judisk bankirfamilj, ättling till den som mördade svenske kungen, då kan man ju börja undra:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List...assassinations
Citera
2017-12-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Helt riktigt. Så fina ord och sant. Läste på etc och Expressen om Bechir. Att han var så fylld av hat mot flyktingar och hbtq samt attackerade Jonas Sjöstedt och Annie Lööf i Almedalen och hotade Expressens reporter plus ett flyktingbarn. Livet är kärlek och förståelse.

#vistårinteut

Rymdkram.

Synd att du inte kunde skriva något mera kärleksfullt om Bechir då, som lever upp till dina ord. Inte ens nu när han dött klarar du att visa kärlek?
Citera
2017-12-16, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nuck-Chorris
Finns för belägg för dödsorsaken hjärtinfarkt, och finns belägg för att han haft hjärtproblem?

Jag utgår från att det inte finns obduktionsprotikoll ännu.

Hur ser man skillnad pä exempelvis extern koldioxidförgiftning (ren gas) och naturligt hjärtstopp?

Var det inte Leif GW som berättade om planer att giftmörda sin egen mor med ämnen som inte kunde (eller inte brukade) spåras på den tiden?

Läser man igenom denna lista och vet att Aschberg både är både agendajude, är från judisk bankirfamilj, ättling till den som mördade svenske kungen, då kan man ju börja undra:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List...assassinations

Alltså vet du hur lång ttid en obduktion tar? Det är inte på något sätt sådär extremt effektivt som ni kan tro. Visst om det är presidenten för USA skulle det kunnat gå på några dagar annars tar det veckor om inte månader, med paaappersarbete och allt det där som hör till.
Citera
2017-12-16, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
Han skrev efter sitt besök hos Ascberg:

"Igår fick jag till mig av en värdefull källa att Aschberg tillsammans med svensk media planerar att kartlägga mig och megafonerna, samt att det planeras hembesök.

Så mina kära följare, gör er redo på en shitstorm utan dess like. De har redan provat att släcka ner mig genom att försöka stämpla mig som ”högerextrem, böghatare, islamofob och judehatare”, det gick inte så bra.

Denna gången är jag säker på att de kommer koka ihop någonting som ska sätta mig på plats och som ska skrämma iväg mina följare.

För att bibehålla makten över yttrandefriheten så måste Aschberg statuera ett exempel av mig, så att ingen annan arbetare någonsin ska våga närma sig härskarklassens revir."

https://www.facebook.com/Megafonerna...15890115173042

Och visst, mordhot skrämmer förstås bort många.

Oj, "statuera ett exempel" -läbbigt...
Citera
2017-12-16, 05:07
Medlem
InternetTuffings avatar
Detta är ett MORD! Vi svenskar måste fan ställa oss upp nu, en av våra utan tvekan bästa invandrare har just blivit lönnmördad. För helvete, ni som fortfarande tror att detta är en naturlig död, VAKNA!
Citera
2017-12-16, 05:13
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Jag måste erkänna att sammanträffandet är extremt anmärkningsvärt.

Den som kan bevisa att Rabani mördats av Aschbergs kontakter får 10,000 kronor av mig. Betalning sker i bitcoin.

Vilket erbjudande, hela 10000sek! Slår vad om att en jädra massa folk är ute på detektivarbete efter att du lagt ut en sån morot.
Citera
2017-12-16, 05:13
Medlem
Mvks avatar
33 bast och dör av en "hjärtattack"?
Vi landade på månen 69 och kommer sätta en gubbe på Mars inom 10 år.
Är nog ingen överdrift att påstå att det år 2017 är möjligt att ha ihjäl en människa så inget märkvärdigt syns vid en obduktion.

Nazzar, sd:are, och vita män kan lätt placeras i fack och smutskastas men en arg blatte som genomskådat skiten och som vänder sig mot sina självutnämnda härskare är större hot än 35 st NMR:are.

Blatten ska ju hålla käften och alltid vara offer.
Vill man lipa så ska det handla om livsavgörande ting som kinapuffar och noggerglassar.
En hel industri uppbyggd kring detta.
Riktiga problem som religion, heder, och annat efterblivet vill ingen veta av.
Senast redigerad av Mvk 2017-12-16 kl. 05:24.
Citera
2017-12-16, 05:22
Medlem
.
Senast redigerad av X7. 2017-12-16 kl. 05:25.
Citera
2017-12-16, 05:25
Bannlyst
Är droger, alkohol och osunt leverne helt uteslutet?
Vad var omständigheterna, knall och fall på stan? Insomnat hemma i sängen i bostaden?
Depression?Vem fann honom?

Såvida han inte missbrukade eller hade något medfött hjärtfel är det extremt märkligt, och ett ännu märkligare sammanträffande
Citera
2017-12-16, 05:47
Medlem
Ruuzaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Jag lovar att de som får bort Granskning Sverige och dessa nassepack får 15000kr kontant. Och inte i nån jävla bitcoinskit. Teorierna är fler än sättet jag runkar på.
Ni anser att Bechmirs bror inte får sin vilja igenom?
Era jävla nassepack.. ni kan ta etan Adolf hotlerdocka å nasseuniform och åka till nått annat land och dyrka den lille gubben..

Granskning Sverige och Fabian Fjälling. Ni vill ha krig.. varsågoda, ni har just startat rätt. Alla jag känner och alla jag kommer skrapa ihop kommer ha en enda uppgift , att radera bort allt du gör på nätet. An,äran till fb, till polisen skit samma-.
You are going down little man_ Fabian, dax för dej att börja sola jobb som pizzabagare eller nått..

Era dumma as
Haha, ta din medicin nu för fan och lugna dig. Du bara upprepar samma svammel i inlägg efter inlägg utan att en jävel bemödar sig att svara dig.

Håller med om att det där samtalet inte var det skarpaste i mannaminnet, men din ilska är helt obefogad.
Citera
2017-12-16, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustimusti
Jag lovar att de som får bort Granskning Sverige och dessa nassepack får 15000kr kontant. Och inte i nån jävla bitcoinskit. Teorierna är fler än sättet jag runkar på.
Ni anser att Bechmirs bror inte får sin vilja igenom?
Era jävla nassepack.. ni kan ta etan Adolf hotlerdocka å nasseuniform och åka till nått annat land och dyrka den lille gubben..

Granskning Sverige och Fabian Fjälling. Ni vill ha krig.. varsågoda, ni har just startat rätt. Alla jag känner och alla jag kommer skrapa ihop kommer ha en enda uppgift , att radera bort allt du gör på nätet. An,äran till fb, till polisen skit samma-.
You are going down little man_ Fabian, dax för dej att börja sola jobb som pizzabagare eller nått..

Era dumma as
Dumma as? Jadu inte lätt att vara efterbliven som dig. Bechir startade något som pack som dig aldrig kan förstå
Citera
2017-12-16, 05:53
Medlem
Är Dennert inblandad?

"Varför vill @MinaDennert tysta Bechir Rabani på Fejsbok?"

https://mobile.twitter.com/dansp74/s...56870839971840
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem