Citat:
Ursprungligen postat av
Voodoodoll
Du är en pajas, "jag och mina kollegor dödförklarar", haha, försöker du antyda att du har läkarutbildning?
Så illa som du läser och förstår tippar jag att du har grundskolekompetens.
Trollar man, till det krävs viss finess vilket du saknar.
Om mej, visst har gått "i livets hårda skola", har därför hårda nypor IRL. Är arbetarklass. Men stannade inte där och tyckte synd om mej själv. Tror det eller ej men har akademisk examen. Smart som fan är jag, skrattade ofta åt alla borgaridioter som trots avsaknad av begåvning tvingades av familjen till "högre studier".
Blev lite OT.
Ja jag har grundskolekompetens så du tippade rätt.
När du inte ens klarar av att förolämpa någon längre så kanske du borde sluta knarka eller logga ut...
Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Din genusvetenskapliga kandidatexamen imponera inte alls. En så ung person dör inte av hjärtinfarkt utan att ha en sjukdomshistoria. Näst intill omöjligt.
När dödsläkaren kommer hem till en bostad där någon dött så är det så gott som alltid hjärtat de skriver på attesten, om de inte ser en kniv instucken i kroppen. Obduktionen sker eventuellt senare beror på orten men är de inte särskilt misstänksamma blir det hjärtinfarkt även om det kan finnas ett flertal primära skäl som orsakade hjärtstoppet. Dem får man ytterst sällan veta något om. Leif G W har varit inte på att många mord passerar obemärkt.
Jag tror du missuppfattat något av mina inlägg på något sätt.
Men du har rätt i att det är ovanligt att så pass unga människor dör av hjärtinfarkt.
Att han skulle få en hjärtinfarkt eller ett hjärtstopp utan att han har ett tidigare konstaterat fel på hjärtat skulle vara mycket ovanligt och att han skulle få det utan att ha utsatt kroppen för fysiska påfrestningar är extremt ovanligt.
Dom flesta dödsfallen i den åldern sker i samband med fysisk träning eller tävling.
Nu vet vi inte om han hade något känt fel på hjärtat och hans närmaste har nog fullt upp med att sörja och det första dom tänker på skulle knappast vara att informera alla om detta.
Om det inte skulle vara något brott som ligger bakom så kommer det att vara upp till anhöriga om dödsorsaken kommer ut, ett obduktionsprotokoll är inte en offentlig handling.
Sen har jag ingen genusutbildning, pseudovetenskap intresserar mig inte.
Själv tror jag att det finns en naturlig förklaring till dödsfallet, men tidpunkten och det han grävt i ger ju en visst utrymme för andra teorier.