Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2000-06-17, 19:24
  #1
Medlem
Det är dags att varje svensk står upp för sitt land!
Se till att ni sponsrar Sverigedemokraterna för deras kamp!
Om inte för eran egen skull men för era barns skull!

Det finns inga mer undanflykter nu, så ta er ner till posten nu och
sätt in en slant på det enda parti som står upp för sverige och svenskarna!
Litet som stort bidrag spelar ingen roll själv försöker jag sätta in 500kr i månaden!
Obs man kan vara anonym!


Valfonden 2002 - Pg 629 32 70 - 2
www.sverigedemokraterna.se
Citera
2000-06-17, 19:33
  #2
Medlem
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

ÄT SKIT OCH DÖ
Citera
2000-06-17, 19:36
  #3
Medlem
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

vad fan gör ditt inlägg på ett forum för hacking/cracking egentligen
ta din satans fascist propaganda och knulla en get i ögat din läderbög med stora bölder på penis.

AFA krossar sånna som du med sko-sulan din patetiska tönt
Citera
2000-06-17, 21:21
  #4
Medlem
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

Detta är ingen jävla reklam sida så dra åt helvete med din sverige demokraterna skit vi hatar janssons jävla nsf nyhetsbrev ochså
Citera
2000-06-19, 09:46
  #5
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

FY FAAN!
SVERIGEDEMOKRATERNA SKÄMMER UT SVERIGE!
Citera
2000-06-21, 20:38
  #6
Medlem
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

Till Asagud

Jag skulle vilja påpeka några saker. Du pratar om att stödja den egna rasen, vara stolt över sin hudfärg osv. Problemet med de argumenten är att man med genetik har kunnat visa att det inte finns några raser bland oss människor - det finns bara Homo sapiens - skilnader som man kan se som tex hudfärg och ögonfärg är på samma nivå som att vissa människor är korta och vissa är långa. Om du vill vara stolt över att du har en viss längd och påstår att den längden är bättre än andra så får du väl göra det. Se bara till att andra inte lider av det.

Du tar också upp argumentet om att försvara "folkets" identitet och traditioner. När det gäller en kultur så är det så att det per definition är en sammanblandning av olika idéer och åsikter. Sverige idag har inte samma åsikter och traditioner som vi hade för 50, 100, 500 och 1000 år sedan. Villken tidsålder du än väljer kan man visa på inflytande och påverkan från andra traditioner och kulturer. Det som räknas som genuint svenskt idag är förmodligen importerat från något annat land för ett par hundra år sedan. Om hundra år kommer vissa fenomen som är nya idag anses vara "äkta" svenskt och nationalister kommer att hävda att denna fina gamla tradition håller på att dö ut.
Jag kan ge ett exempel på hur snabbt människor glömmer sakers urprungliga betydelse. Nuförtiden klagar mänga på att unga fickor kallas för hora och att det håller på att bli acepterat. Det få vet är att ordet tjej uppkom under slutet av 1800-talet och betydde då "ung prostituerad flicka".

"hej mamma, det här är min nya tjej"
"hej mamma, det här är min nya hora"

ni förstår säkert...

Min poäng är att många av de argument som du framför inte har så stor giltighet. Om du har några andra, stakare argument, så framför dem gärna så ska jag försöka möta dem.

Sorcerer
Citera
2000-06-24, 19:45
  #7
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

Till Sorcerer:

Är det verkligen sant att ordet tjej betyder "ung prostituerad flicka"?
Om det gör det så hur kommer det sig att det blivit accepterat?
Och vart har du fått reda på detta?
Citera
2000-06-25, 18:53
  #8
Medlem
MYCKET VIKTIG INFORMATION!

skit samma... jag håller me Den Siste Svensken... nu måste vi fan göra nåt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback