• 1
  • 2
2017-12-27, 17:35
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Och hur gör du?

Sker liksom automatiskt! Kanske för att träningen är en såpass stor del av livet. Sen har jag stillasittande jobb så det finns massa uppdämd energi och aggressivitet i kroppen.
Citera
2017-12-27, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Sker liksom automatiskt! Kanske för att träningen är en såpass stor del av livet. Sen har jag stillasittande jobb så det finns massa uppdämd energi och aggressivitet i kroppen.

Vad härligt. Jag känner mig halvt död när jag kliver in på gymmet, åtminstone under dagarna jag arbetat. Men efteråt känns allt guld.
Citera
2017-12-27, 18:13
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Är väldigt sällan jag "taggar" till inför gympass, inför vissa lyft kan jag vila lite extra länge men utöver det så gör jag inte speciellt mycket. Jag får jobbet gjort otaggad som taggad.
Citera
2017-12-27, 19:36
Medlem
Run3s avatar
Hitta ett program och följ det. Du kan inte lita på att du alltid kommer ha rätt humör för gymmet. Ska du låta humöret styra huruvida det blir någon träning lär det aldrig bli någon träning gjord. Det som behövs är disciplin. Tvinga dig själv till gymmet oavsett vad; till slut blir det till en vana och då kommer det kännas konstigt när du inte går dit.
Citera
2017-12-27, 20:05
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hitta ett program och följ det. Du kan inte lita på att du alltid kommer ha rätt humör för gymmet. Ska du låta humöret styra huruvida det blir någon träning lär det aldrig bli någon träning gjord. Det som behövs är disciplin. Tvinga dig själv till gymmet oavsett vad; till slut blir det till en vana och då kommer det kännas konstigt när du inte går dit.

Jag gymmar oavsett, men det skulle vara skönt att kunna kräma ut lite extra tack vare att hjärnan var taggad.
Citera
2017-12-27, 20:41
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Jag gymmar oavsett, men det skulle vara skönt att kunna kräma ut lite extra tack vare att hjärnan var taggad.
Ta någon PWO isf. The Golden One rekommenderar kaffe.
Citera
2017-12-27, 21:06
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Ta någon PWO isf. The Golden One rekommenderar kaffe.

Jovisst, kör Solid Cola. Mycket god.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in