2018-01-06, 21:23
Medlem
Hej,söker tipps man kan köra på rummet,ligger borta på hotell hela veckorna.
Joggar lite ute,sedan kör jag lite armhävningar och sittupps vad mer an jag hitta på?
Tipps mottages tacksamt,gärna med någon bild.
Citera
2018-01-06, 21:28
Medlem
Ta en lätt googling på lite övningar som håller igång kroppen. Tråkigt att det inte finns gym på dina hotell.
Citera
2018-01-06, 21:28
Medlem
Kör pull-ups ifrån balkongräcket.

Vill du ha lite kul kan du ju alltid rusa genom korridorerna och knacka på allas dörrar, då får du ju både träning och glädje.
Citera
2018-01-06, 21:29
Medlem
borrizs avatar
Isometriska- dvs statiska övningar skulle vara ett bra komplement som du dessutom kan utföra på rummet.
Citera
2018-01-06, 21:29
Medlem
jpettersson1991s avatar
Det beror på vad du har tillgängligt i hotellrummet (om det inte finns gym på hotellet). Benböj, utfall, armhävningar, olika magövningar, du kan säkert hitta något att göra sidolyft för axlar med. Jag personligen skulle lagt upp det som en cirkel och kört 3-4 varv med olika övningar och vila mellan varje varv.
Citera
2018-01-06, 21:34
Medlem
Pallestroms avatar
Nytt hotell, ny omgivning. Perfekt för en ordentlig promenad i rask takt.
Citera
2018-01-06, 21:38
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Kan du inte gå ut och springa en sväng?
Citera
2018-01-06, 21:41
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Nytt hotell, ny omgivning. Perfekt för en ordentlig promenad i rask takt.

Bra förslag! På hotellrummet skall intima aktiviteter och sömn utföras, inget annat!

Vill man absolut vara inspärrad på rummet är Dirty Dozen ett fint gammalt program. Finns lite olika varianter men sök på YouTube.
Citera
2018-01-06, 21:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Har du en stol på rummet kan du köra triceps push ups. Hittar du något som väger lite mer kan du även köra Deadlift lyft för ryggen. Sedan kan du liksom ta sängen som vikt och köra lite övningar för benen. Det är liksom bara fantasin som sätter gränserna vad man nu kan göra även utan ett riktigt gym och vikter.
Citera
2018-01-06, 22:08
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag brukar ha med ett maghjul när jag bor borta på jobb. Det är väldigt lätt och förbaskat jobbigt att träna med.

Jag springer, gör armhävningar och tränar med maghjulet, sedan får man träna andra muskler på helgerna.
Citera
2018-01-07, 00:45
Medlem
Skaffa en TRX. TRX är ett praktiskt träningsredskap som du kan ta med dig överallt.

Lite dyr kanske men det finns snikvarianter.
Citera
2018-01-07, 01:27
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Aerobics! Jane Fonda via youtube på mobilen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in