2018-01-16, 14:45
Medlem
Jag behöver sätta över pengar från en bank till mitt konto så jag kan köpa BTC och det kommer ta en dag, undrar om nån har några spekulationer om hur marknaden kommer se ut imorn?
Citera
2018-01-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modomannen
Jag behöver sätta över pengar från en bank till mitt konto så jag kan köpa BTC och det kommer ta en dag, undrar om nån har några spekulationer om hur marknaden kommer se ut imorn?

Den kommer antingen gå upp, ner eller ligga kvar på liknande nivå. Ingen som vet. Enklast att kolla historiskt hur kurvan sett ut.
Citera
2018-01-16, 15:02
Medlem
rrpipers avatar
Min gissning är att kursen ligger något högre i morgon men jag har ingen stor övertygelse.
Citera
2018-01-16, 15:03
Medlem
BTC kommer gå upp imorgon, du kan vänta dig runt 14100 $. Detta är givetvis bara spekulationer men jag tror magstarkt på det!
Citera
2018-01-16, 15:11
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
BTC kommer gå upp imorgon, du kan vänta dig runt 14100 $. Detta är givetvis bara spekulationer men jag tror magstarkt på det!

Det krävs ett rejält rally för att nå dit så om du har rätt så är det väldigt bra gissat. Ser inte mycket som talar för att det ska gå upp så snabbt just nu.
Citera
2018-01-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Det krävs ett rejält rally för att nå dit så om du har rätt så är det väldigt bra gissat. Ser inte mycket som talar för att det ska gå upp så snabbt just nu.

Kolla djupet så ser du var valarna kommer slå till. Lägg dig 0.0001 btc högre så kommer du rida på deras våg.
Citera
2018-01-16, 15:57
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
Kolla djupet så ser du var valarna kommer slå till. Lägg dig 0.0001 btc högre så kommer du rida på deras våg.

Var handlar du Bitcoin och kollar orderdjup?
Citera
2018-01-16, 16:11
Medlem
blobben!!!s avatar
Jag tror att det ser rött ut så länge alla FUD-nyheter får mer utrymme än några väsentliga förbättringar. Vi har tidigare sett att en BTC bullmarket brukar dra med sig alts in i bullmarket med.

Nu när lightning network äntligen är här så tror jag att det bara är en fråga om tid tills marknaden ser att det händer grejer med tx-fees och tid. Det kan ta någon månad innan LN blir standard, men frågan är om inte priset kommer skjuta i höjden så fort whales skakat av sig alla svaga händer.

Första riktiga lightning transaktionen för någon vecka sedan!
https://news.bitcoin.com/first-real-...via-bitrefill/
https://www.coindesk.com/payment-pro...nsaction-test/
http://bitcoinist.com/bitcoin-lightn...ansaction-now/
Citera
2018-01-16, 16:22
Medlem
Baserat på tidigare dippar så borde botten nås ungefär 22-29 januari. Så det finns lite till kvar att sjunka ner i.
Citera
2018-01-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Var handlar du Bitcoin och kollar orderdjup?

på Binance.

klicka dig till exchange---> basic eller advanced

Ovanför grafen på höger sida har du candlesticks och depth.

klicka depth

där kan du se hur stora ordrar som ligger på olika summor.

lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in