• 1
  • 2
2021-06-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Hej! Är det nån som hzr koll på värdet på stt svenskt pass? Det är bild på en svensk person, har en stämpel från ett land i Asien och det är inte spärrat.

Funderar på att maila några vendors på nån darknet sida och se om de är intresserade. Är det nån som vet vad det skulle kunna vara värt??

Inget snack om moral osv

Vill du bli av med ditt pass för ett bra pris så är vissa saker viktiga som längden på personen ett pass där personen är runt 1.80 cm lång är bäst.
Senast redigerad av MrAtlantica 2021-06-29 kl. 20:38.
Citera
2021-06-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Ett pass föreställande en blåögd svensk kanske inte har så stort värde i MENA, snarare är ett pass föreställande "Muhammed Ali", nybliven svensk medborgare oerhört mer värt. Dvs. går att kränga i mellanöstern. Nya pass är dock biometriska, så det är väl bara en tidsfråga innan mer avancerade passkontroller blir allmänt förekommande. Då blir passen (stulna/borttappade) värdelösa.

Går du på EU-medborgare på Arlanda är det ju knappt att någon tittar på passet.
Citera
2021-06-29, 22:27
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Går du på EU-medborgare på Arlanda är det ju knappt att någon tittar på passet.

Sant. Möjligen så kan det vara som så att polismyndigheten har blivit beskylld i media av vänsterkrafter/stenkastare på Avenyn så mycket för att "kontrollera utlänningar för mycket", så att till och med Passpolisen är rädda att kontrollera utlänningars pass?

Gamla DDR, det var grejer det!
Citera
2021-06-29, 22:31
Medlem
Mitt kan jag ge ut gratis!!!!
Citera
2023-08-31, 22:11
Medlem
mitt med hahaha
Citera
  • 1
  • 2