Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-02-27, 13:58
Medlem
Jag har dumpat henne och det känns bättre och bättre, men kärleken gör en blind. Nu i efterhand har jag hört att flera män "hälsat" på när jag jobbat och dom har liksom fått betala en slant för kaffet. Tråkigt när man litat på någon som visar sig i princip jobba som hora. Misstänker att det finns väldigt många filmer där ute nånstans .
Citera
2018-02-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11
Jag har dumpat henne och det känns bättre och bättre, men kärleken gör en blind. Nu i efterhand har jag hört att flera män "hälsat" på när jag jobbat och dom har liksom fått betala en slant för kaffet. Tråkigt när man litat på någon som visar sig i princip jobba som hora. Misstänker att det finns väldigt många filmer där ute nånstans .
ja e stolt över dej grabben. ta ingen skit ifrån dom här hororna, dom kommer få vad dom förtjänar när tiden är inne! det går bara upp för dig..dom här horornas biologiska klocka tickar på...efter 25 e d över...
Citera
2018-02-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11

Bra att du går vidare. Och även bland psykotiska kvinnor verkar du ha fått ett extremt bottennapp utan dess like.

Så du kommer knappast kunna råka ut för denna nivå av skit igen rent sannolikhetsmässigt.

Personligen skulle jag ta reda på mer kring hennes prostitution. Hittat profilen hon har för detta sedan hängt ut henne inför hela hennes familj så de vet vad hon håller på med. Kanske även smygfilmat henne och skickat filmen helt anonymt till föräldrarna.

Efter det hade det varit läge att fullt gå vidare i livet. Med vetskap att jag fuckat upp hennes liv precis som hon hade gjort med mitt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in