Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 07:49
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Åh, Challenger-74. Om ditt inlägg hade varit vår sexfilm hade jag sparar den i min mobil för alltid.

OnT: Om det var otrohet så kan man låtsas att man inte var dum i huvudet och snokade, men ta upp att man är osäker på relationen ändå. Eller bara dumpa och hålla käften, om man är lagd åt det hållet. Helst inte gnälla i forum om det efteråt också.

Det händer att det kommer upp då och då i forumet om folk som går igenom sina partners mobiler och privata datorer. Er borde ingen vara ihop med. Gör slut genast så ni inte utsätter någon för er.

😊 Vi hade förmodligen gjort världens bästa sexfilm.
Citera
2018-02-13, 00:28
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11
Kollade datum på filmerna ikväll, alla har blivit till under tiden vi varit ett par. Tror att jag måste dumpa henne ändå.

Exakt vad jag antog när jag läste ditt inlägg, du kommer bara bli mer bedragen om du fortsätter va med henne. Skulle hämnats först om jag var dig...
Citera
2018-02-13, 17:34
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Exakt vad jag antog när jag läste ditt inlägg, du kommer bara bli mer bedragen om du fortsätter va med henne. Skulle hämnats först om jag var dig...

Om han kan ja. Det skall isf göra väldigt ont på henne, inte på något sätt slå tillbaka på TS och dessutom inte vara så krångligt.

Annars hade jag bara raderat slynan ur mitt liv.
Citera
2018-02-14, 04:20
Medlem
Ruger89s avatar
Enbart idioter städar inte upp sina datorer m.m när de ingår i nya förhållanden. Sjukt korkat. Normalt? Nej!
Citera
2018-02-14, 04:23
Bannlyst
Jobbigt TS, finns en massa horor där ute. Skam på er kvinnor som sitter och försvarar detta beteende. Ni lär knappast vara bättre än horan som var otrogen mot TS.
Citera
2018-02-14, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Väldigt VÄLDIGT få människor städar bland sina filer förrän telefonminnet är så fullt att det blir ett problem. Innan dess, och beroende på hur mycket skit hon sparat på den, så kan det finnas grejer där som är äldre än telefonen själv till och med.

Din tjej är med andra ord fullt normal.

Det är en sak att städa sitt hem, men en helt annan att bry sig om att städa sin virtuella värld annat än när den är på väg att kollapsa in i sig själv p.g.a tyngden av allt skräp.
Get off the drugs, min rekommendation.
Citera
2018-02-14, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Om han kan ja. Det skall isf göra väldigt ont på henne, inte på något sätt slå tillbaka på TS och dessutom inte vara så krångligt.

Det räcker med att radera filmerna nästa gång han får chansen och sedan göra sig av med henne utan att säga varför.

Riskera inte att hamna i en legal tvist med dessa horor TS, hela systemet jobbar emot dig. Lämna henne till att ruttna bort, horornas biologiska klockor fortsätter ticka neråt, det går bara upp för dig!
Citera
2018-02-14, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Men stick iväg med ditt jävla hokus pokus.

Vi är fett jävla trötta på detta ”varför hon varit otrogen”. Skit ner dig.

Pissar fullständigt på VARFÖR. Otrohet är big no no för mig och många andra normala människor. Om man har problem och vill knulla runt gör slut då för fan. Men nä, man vill ha kakan och äta den utan att bli påkommen alltså ren och skär egosim det handlar om!

Så nej. Ingen ska ta reda på nånting. Det enda giltiga svaret är att HON ÄR EN HORA
Försök inte normalisera kvinnors otrohet här.
Narcissistiska freaks med smartphones och selfie sticks, det är ungefär den nivån vårat samhälle har degenererats till. Alla knullar alla, alla ljuger för alla, alla pratar skit om alla, alla rånar alla, alla bedrar alla. Ingen moral, ingen disciplin, ingen integritet. Det är en tragisk utveckling, men hjärntvätten har varit mycket effektiv.
Citera
2018-02-14, 20:03
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labworks
Det räcker med att radera filmerna nästa gång han får chansen och sedan göra sig av med henne utan att säga varför.

Riskera inte att hamna i en legal tvist med dessa horor TS, hela systemet jobbar emot dig. Lämna henne till att ruttna bort, horornas biologiska klockor fortsätter ticka neråt, det går bara upp för dig!

Iofs. Men beror på om han orkar vara med henne tills chansen ges. Stor risk att han sväljer det och lever i förnekelse. Många offer gör tyvärr så.
Citera
2018-02-14, 20:18
Bannlyst
Citat:
Iofs. Men beror på om han orkar vara med henne tills chansen ges. Stor risk att han sväljer det och lever i förnekelse. Många offer gör tyvärr så.
Sant, då förtjänar han ju att vara tillsammans med en hora... visst det går att knulla men inte mycket mer än så. Någon integritet måste det väl finnas i snubben.

I vilket fall, hon hade förstått när hon märker att filmerna är borta nästa gång hon kollar, och jag tror att det hade gett en större negativ psykologisk påverkan på henne. Förhoppningsvis är TS snabb på att plocka upp brudar så han har en riktig dam när det händer. Vrida om en extra gång.

Ta det som en man TS och lämna henne, säg inte så mycket utan gör dig bara av med henne.
Citera
2018-02-15, 14:00
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:

Jag menar att hämnas genom att göra samma sak tilbaka
Citera
2018-02-21, 12:18
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Jag menar att hämnas genom att göra samma sak tilbaka

Kommer oftast inte göra lika ont då TS är offret och hon förövaren. Det finns en underliggande känsla hos de som är otrogna och får smaka samma medicin att offret gjorde just samma sak tillbaka för att hämnas. Det slår tyvärr inte lika hårt.

En som är otrohetsoffer brukar oftast känna sig mindre värd. "varför gjorde hon så, är jag inte tillräcklig?" och "vad har han som jag inte har"... osv.

När en förövare blir utsatt för hämnd tänker denne inte så som ovan utan mer "aja, jag förtjänade det kanske men han älskar mig fortfarande och jag behåller makten ha ha"...

förstår du psykologin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in