2018-01-28, 21:33
Medlem
Vet inte om detta är i rätt kategori annars får mod ändra.

Vaknade inatt av en mardröm jag drömde att jag svalde en massa kryptovalutor och att dom fastna i halsen och att jag höll på att kvävas , hoppa ur sängen i rena paniken , jag hade en vattenflaska som jag ryckte till mig och klunka haha , snacka om arbetsskada. Någon haft liknande mardröm ?
Citera
2018-01-28, 21:35
Medlem
nirrts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Vet inte om detta är i rätt kategori annars får mod ändra.

Vaknade inatt av en mardröm jag drömde att jag svalde en massa kryptovalutor och att dom fastna i halsen och att jag höll på att kvävas , hoppa ur sängen i rena paniken , jag hade en vattenflaska som jag ryckte till mig och klunka haha , snacka om arbetsskada. Någon haft liknande mardröm ?
Vad knasigt. Vad jobbar du med?
Citera
2018-01-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nirrt
Vad knasigt. Vad jobbar du med?

Egenföretagare , men varit all in på kryptovalutor senaste tiden
Citera
2018-01-28, 21:42
Medlem
nirrts avatar
Citat:
Egenföretagare , men varit all in på kryptovalutor senaste tiden
Blir ju sådär när man har fått nåt nytt i skallen som man tänker på hela tiden. Kan bli jävligt intressanta drömmar då. Weeyyy
Citera
2018-01-28, 22:54
Medlem
Autobahn76s avatar
Du börjar bli för girig. Stark säljsignal.
Citera
2018-01-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Du börjar bli för girig. Stark säljsignal.
haha kanske det är
Citera
2018-01-29, 10:56
Medlem
Jeltzins avatar
Hört talas om uttrycket "Bita av mer än vad man kan tugga"?

http://www.debok.net/sprak/2014/06/V...an-tugga-.html
Citera
2018-01-29, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Hört talas om uttrycket "Bita av mer än vad man kan tugga"?

http://www.debok.net/sprak/2014/06/V...an-tugga-.html
Nej men nu har jag , intressant läsning Tack !
Citera
2018-01-29, 14:09
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Nej men nu har jag , intressant läsning Tack !

Mer känt på engelska "bite off more than you can chew" - i alla fall för min del! Intressant dröm att tyda dock, finns säkert någon bra förklaring på vad ditt undermedvetna känner/vill kommunicera. Går att tänka i alla möjliga symboliska banor. Men munnen/halsen är ju oftast förknippade med kommunikation, men också med att ta in saker och ta ut saker från kroppen. Sätter man något i halsen så har man nog fått för mycket av det goda under lite kort tid och borde kanske portionera ut sina intag lite mer Min teori i alla fall. Sprida ut inköpen kanske?
Citera
2018-01-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Mer känt på engelska "bite off more than you can chew" - i alla fall för min del! Intressant dröm att tyda dock, finns säkert någon bra förklaring på vad ditt undermedvetna känner/vill kommunicera. Går att tänka i alla möjliga symboliska banor. Men munnen/halsen är ju oftast förknippade med kommunikation, men också med att ta in saker och ta ut saker från kroppen. Sätter man något i halsen så har man nog fått för mycket av det goda under lite kort tid och borde kanske portionera ut sina intag lite mer Min teori i alla fall. Sprida ut inköpen kanske?
Kan vara helt rätt , har hela mitt innehav investerat EOS just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in