Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-24, 20:18
Avstängd
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Genialiskt av Löfving att ta livet av sig. Han gick från att va avskydd till att numera va nån sorts hjälte som det ska tyckas synd om. Ingen pratar nu längre om det fuffens han verkar varit inblandad i utan nu är det bara alla andra som varit dumma mot Löfving, nyss va han förövaren men efter sin död är han nu ett offer.

Man tar inte sitt liv som ett chackdrag, idiot. Livet är det allra sista någon tar och även gravt suicidala personer kämpar för sitt liv om de känner att valet börjar tas ifrån dem.
Ditt inlägg är ren psykopati.
Citera
2023-02-24, 20:19
Medlem
Citat:
Genialiskt av Löfving att ta livet av sig. Han gick från att va avskydd till att numera va nån sorts hjälte som det ska tyckas synd om. Ingen pratar nu längre om det fuffens han verkar varit inblandad i utan nu är det bara alla andra som varit dumma mot Löfving, nyss va han förövaren men efter sin död är han nu ett offer.

Har nada sympati för detta, korrupt polis ser jag bara som inte ville ta sitt straff.
Korruptionen är farlig då högsta hönsen gör det, lyser den genom poliskåren? Ja vad jag hört iaf. Vet en polis som körde för fort och korsa heldragen, en civil stoppa honom men lät han gå. Var ju en kollega, aaa eller beviset på korrupta poliser.
Citera
2023-02-24, 20:19
Medlem
Vad är dödsorsaken?
Citera
2023-02-24, 20:32
Medlem
Alonens avatar
En gravad hund eller flera…?

Ifrån läderbögen Eliasson till Thornberg…

Trotts att åklagarn startat en utredning avseende Löfven så går Thornberg å startar en egen intern utredning runt Löfving…

Jag får ju känslan att det finns fler lik i garderoberna på polishuset, att fler huvuden kanske kommer att rulla.

Thornbergs utredning - utförd av hans gamla vän - liknar mest en ”Damage Control”

Man offrar Löfving för att kunna mörka resten…
Senast redigerad av Alonen 2023-02-24 kl. 20:42.
Citera
2023-02-24, 20:39
Medlem
Kalliss avatar
Jag tycker att det finns anledning att granska främst Sveriges nuvarande polisledning, men även dåvarande och nuvarande politiska ledning genom departementet.
Citera
2023-02-24, 20:45
Medlem
Citat:
Det resonemanget faller ju litegrann på att när man är död så har man ingen möjlighet att uppleva några positiva effekter av ens handlingar. Om man inte tror på spöken och livet efter detta förstås, men det finns andra forum för sådana tokigheter.
Citera
2023-02-24, 20:47
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Livet är inget tv-spel. Den avlidne kan inte erfara konsekvenserna.
Du är enormt naiv och ärligt talat lite dum i huvudet. Människor tar sitt liv för att slippa överväldigande psykiskt lidande. Det är vad forskningen säger. Man vill leva men lidandet blir för stort och man vill slippa lidandet.
Det ena utesluter inte det andra. Är lidandet stort och man inte ser någon större poäng att fortsätta kan "schackdraget" att hämnas en oförrätt definitivt vara den avgörande punkten om man gör det eller ej.

Men nej, ENDAST som schackdrag tar man nog inte livet av sig nej.
Citera
2023-02-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradamus72
Jag håller med, han fuckade upp det men räck upp handen den som inte gjort misstag. Jag dömer inte heller Löfving, han verkar varit en duktig och samhällsengagerad polis som inte orkade med följderna av drevet och sina misstag.
Precis så, ja, bra sagt.
Citera
2023-02-24, 20:51
Medlem
[quote=NiccoJ|83597846]Vem är MJ?[/

Syftar du på mitt inlägg så har jag gjort ett misstag MJ är naturligtvis ML..
Jag är mänsklig , precis som Mats Löfving.
Citera
2023-02-24, 20:59
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulf
Jag får inte ihop det här.
Det finns inget i utredningsmaterialet som bevisar att Staaf och Löfving hade en relation. Det är bara Staafs uppgifter och tredjehandsuppgifter. Inga vittnen, inga sambor, inga anhöriga, ingenting.
All information om samtliga händelser kommer från Staaf. "Han är elak", "Han stötte på mig i motionsspåret", "Stötte på honom på bageriet".

Det vi vet är att Staaf själv bedrev spaning mot Löfvings bostad i Norrköping.

Tydlig borderlinehäxa. De brukar beskylla före detta partners för en massa tokerier för att få sympatier hos nästa godtrogne karl. Det finns ingen gräns för hur mycket skit såna här kan ställa till med, man påminns om Lambertz-kvinnan.
Citera
2023-02-24, 21:10
Medlem
Vad var Mats inställning till relationen?

– I hans mening så var det ingen relation, vilket båda två har sagt att det inte var. Därav hans svar till rikspolischefen Anders Thornberg när han får en direkt fråga om detta.

Ho Ho Dom Var Knullkompisar - o Mats stalkade sin KK när hon inte länge ville ta emot hans äckliga organ - ha ha

Vad drömde Mats om efter polisyrket?

– Eftersom han lagt ned sin själ i jobbet så ville han ägna mer tid åt barn och barnbarn. Mats var en väldigt sparsam* och jordnära person som inte satsade så mycket på sig själv utan gick omkring i sina gamla utnötta joggingskor. Men jag vet att han pratade om att han ville bosätta sig i Norrköping** i en trevlig lägenhet, och att han hade tankar om ett lantställe i skärgården*** och kanske en ordentlig bil****.

*snåljävel fast hans lön var 150 k mån enligt vad som sägs

** men ha hade typ 100 kvm BR i norrköping - är den baaaraaa skiiit? Ett par kvarter från Linda

*** dom tjänar bra inom polisen

**** är volvo V50 baraa skiiit? - han är stöddig med hybris storhetsvansinne o föraktar vanliga volvo o då brukar det gå dåligt

Kuul som faan när man demonterar o klär av auktoritära kaxballar inpå bara skinnet - då orkar de inte leva vidare

40 utländska klanfamiljer firar nu

Några kriminella som råkat ut för Mats Dopping - hur OK eller icke OK var han i de sammanhangen
Citera
2023-02-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vad var Mats inställning till relationen?

– I hans mening så var det ingen relation, vilket båda två har sagt att det inte var. Därav hans svar till rikspolischefen Anders Thornberg när han får en direkt fråga om detta.

Ho Ho Dom Var Knullkompisar - o Mats stalkade sin KK när hon inte länge ville ta emot hans äckliga organ - ha ha

Vad drömde Mats om efter polisyrket?

– Eftersom han lagt ned sin själ i jobbet så ville han ägna mer tid åt barn och barnbarn. Mats var en väldigt sparsam* och jordnära person som inte satsade så mycket på sig själv utan gick omkring i sina gamla utnötta joggingskor. Men jag vet att han pratade om att han ville bosätta sig i Norrköping** i en trevlig lägenhet, och att han hade tankar om ett lantställe i skärgården*** och kanske en ordentlig bil****.

*snåljävel fast hans lön var 150 k mån enligt vad som sägs

** men ha hade typ 100 kvm BR i norrköping - är den baaaraaa skiiit? Ett par kvarter från Linda

*** dom tjänar bra inom polisen

**** är volvo V50 baraa skiiit? - han är stöddig med hybris storhetsvansinne o föraktar vanliga volvo o då brukar det gå dåligt

Kuul som faan när man demonterar o klär av auktoritära kaxballar inpå bara skinnet - då orkar de inte leva vidare

40 utländska klanfamiljer firar nu

Några kriminella som råkat ut för Mats Dopping - hur OK eller icke OK var han i de sammanhangen

Det var väl Linda som stalkade Mats!!! Hon fick väl antagligen inte som hon ville.. så då ljög hon ner honom i syfte att förstöra för han. Så tror iallafall jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in