Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-02-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelmas
Kanske ni män kan ha ett hum om mitt dilemma..!
Min man har inga problem med att ge andra kvinnor komplimanger och till mig säger han alltid "älskling" och när vi textar varandra så skickar jag ibland hjärtan och annat gulligt men även text med erotiskt innehåll med komplimanger till honom.
Han däremot skickar alltid hjärtan och benämner mig alltid älsklingen.
Menar man kan älska någon utan att känna sig attraherad och det är den känslan jag får av honom.
Han gillar att ha sex men även där känns det konstigt och får känslan av att han inte njuter av min kropp, snarare något att använda..
Frågade honom vad han tycker om min kropp och han svarade att den duger..!
När man vet att andra kvinnor är både sexiga och snygga i hans ögon så blev hans spontana svar till mig väldigt knäckande.
Det konstiga är att han vill gärna ha sex med mig men undrar varför när man "bara" duger i jämfört med vad han verkligen vill ha i sängen!
För mig innebär duga något som går an i brist på bättre och är det så han ser mig så känns det inte ok att ha sex med honom.
Han är även intresserad av att ha trekant med en extra tjej och även partnerbyte och när jag ifrågasatte honom varför så svarade han "att det är bara sex och njutning utan känslor"!
Men med dig älskling är det ju med känslor också...
Jaha tack för den. Så han vill alltså träffa andra för att jag inte är tillräckligt attraktiv och som mättar hans begär av lust och åtrå ???
Är väldigt vilsen och hoppas jag får lite hjälp att reda ut tankar och känslor kring detta!

du kanske ska dumpa honom och skaffa dig en yngre från internet så behäöver du inte lägga så mycket tid på att fundera vad han sagt till dig. Alt., skaffa dig piller från psyket.
Citera
2018-02-15, 08:33
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
När man vet att andra kvinnor är både sexiga och snygga i hans ögon så blev hans spontana svar till mig väldigt knäckande.
Det konstiga är att han vill gärna ha sex med mig men undrar varför när man "bara" duger i jämfört med vad han verkligen vill ha i sängen!
För mig innebär duga något som går an i brist på bättre och är det så han ser mig så känns det inte ok att ha sex med honom.
Han är även intresserad av att ha trekant med en extra tjej och även partnerbyte och när jag ifrågasatte honom varför så svarade han "att det är bara sex och njutning utan känslor"!
Jaha tack för den. Så han vill alltså träffa andra för att jag inte är tillräckligt attraktiv och som mättar hans begär av lust och åtrå ???
Är väldigt vilsen och hoppas jag får lite hjälp att reda ut tankar och känslor kring detta!
Och du är helt hundra på att han inte drog ett sjukt dåligt skämt? Trekant och partnerbyte kan man vilja ha ändå, men jag kan förstå att det gör dig osäker i din situation.

Sedan har jag varit med om det som Sainsburys beskriver nedan. Jag tror inte att det var medvetet från den snubbens sida (det vill säga, jag tror inte att han ville såra mig, eller att han medvetet ville negga mig, utan att var något han sade av osäkerhet utan att tänka på hur det påverkade mig). Tror tyvärr det är ganska vanligt, även i kompisrelationer.

Oavsett måste du diskutera detta med din kille. Är detta något som flög ur hans mun en gång eller är det något han säger regelbundet? Du borde nog prata med honom även om det bara skett en gång, det är inte som att han inte borde förstå hur ledsen du blev även om han bara sade det en gång. Han måste fatta hur fel det är att slänga ur sig sådant.

Tror inte du kan bedöma allt han känner och hela hans inställning till din kropp och attraktivitet baserat på en sak han sade och resten av dina "misstankar". Det är så lätt att fastna i sitt eget huvud när man känner sig osäker.

Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Det kan också vara en man som är rädd att förlora dig och på så sätt säger han att du "duger". Han vill inte säga mer då han är rädd att du känner dig för bra för honom och lämnar honom.

Hur som helst så låter det sjukt, han ska enligt mig inte säga att du bara duger, då är det något som är fel och då menar jag med honom.
Citera
2018-02-15, 08:41
Medlem
Luxuss avatar
Han kan väl älska dig utan att för den skulle tycka att du har en perfekt skitporrig kropp? Det är ju inte hans ansvar utan ditt eget. Sen får man ju själv bestämma om man är nöjd med att se OK ut för sin partner - annars äre bara att göra nåt åt saken.
Citera
2018-02-15, 18:11
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Kanske ni män kan ha ett hum om mitt dilemma..!
Min man har inga problem med att ge andra kvinnor komplimanger och till mig säger han alltid "älskling" och när vi textar varandra så skickar jag ibland hjärtan och annat gulligt men även text med erotiskt innehåll med komplimanger till honom.
Han däremot skickar alltid hjärtan och benämner mig alltid älsklingen.
Menar man kan älska någon utan att känna sig attraherad och det är den känslan jag får av honom.
Han gillar att ha sex men även där känns det konstigt och får känslan av att han inte njuter av min kropp, snarare något att använda..
Den makten han har över dig är ohälsosam. Ni är inte jämlika. Du dyrkar honom och han ser ner på dig.
Att säga att din kropp "duger" är direkt kränkande. Fundera lite på om han verkligen är så underbar som du tycks tro. Vad tycker dina vänner och familj om honom?
Citera
2018-02-15, 18:16
Medlem
Många killar vet inte hur man har sex. De håller bara i kvinnan i höfterna och pumpar, och vet inte exakt vad de ska göra med blicken så den ligger väl någonstans, kanske på pannan eller sängramen.

Han skulle nog inte göra något annat med en "sexigare kvinna" då han inte riktigt förstår att sexet handlar inte bara om att pumpa kuken i fittan eller analen, utan att det finns en massor av annat superhärligt därtill som bör åtnjutas ordentligt.

Lär honom att knulla eller hitta en man som inte känns som om att han är en sten bakom pannbenet. Varför ens intressera sig i en man som man inte ens kan se något till i ögonen...
Citera
2018-02-15, 18:24
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epokeagle
Tror inte han ser ner på TS. Att han sexuellt vill uttrycka sig på ett visst sätt har inte med hela personligheten att göra, eller?
Jag uppfattar det så. Hon har gjort det tydligt för honom att hon avgudar honom medans hon för honom, "duger".
Citera
2018-02-15, 19:27
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Om man läser lite autistiskt. Mellan raderna finns ett annat innehåll, men framförallt så har TS gett oss för lite om BF.

Hon har en känsla, men den känslan är inte nödvändigtvis sann, har TS ens frågat BF vad han behöver?
Ha...jag är grym på läsförståelse.

Du är däremot efterbliven...
Citera
2018-02-15, 20:14
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Om du är så grym på läsförståelse hade du svarat på min fråga. Klarar du det?
Hon frågade vad han tycker om hennes kropp. Han svarade; Den duger!

Har du några fler frågor som ts kan ställa så han kan förnedra henne ännu mer!?
Citera
2018-02-17, 10:55
Bannlyst
Det här är mycket vanligare än du tror. De flesta kvinnors kroppar är inte i närheten av så åtråvärda som man vill. Men ofta drar män till med något för att de flesta män inte kan få något bättre. Kvinnorna har skavanker, luktar förjävla illa i vissa regioner, har grova drag, ingen len hud eller något annat såsom mustach när man ser henne i solen. Det vackra finns i detaljerna och där har kvinnorna blivit rätt grovkorniga genom åren. Att vara det minsta tjock är avtändande för de flesta och för mig räcker det med en finne eller lite för mycket tandkött för att jag ska backa. Ärligt talat räcker det med att jag ska se henne paketera upp varor på Ica så tappar jag intresset.

Jag har själv bara träffat en kvinna som jag verkligen velat "ravish". Hon hade allt. Lyster, glans, värme, genuint glad, moderlig, sexuell, vackra fötter, vackra naglar, händer, vackert analhål, hennes slida var fantastisk, svettet luktade gott, munnen, läpparna, ögonbrynen osv. Allt var kvinnligt och hemtrevligt med henne och skenet bedrog i rätt ögonblick och även i halmen var hon vacker.

Att älska så djupt är riktigt sällsynt men när man gör det så alstrar det mer än en miljon volt genom kroppen.
Senast redigerad av goldcashier 2018-02-17 kl. 11:00.
Citera
2018-02-19, 12:59
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Det här är mycket vanligare än du tror. De flesta kvinnors kroppar är inte i närheten av så åtråvärda som man vill. Men ofta drar män till med något för att de flesta män inte kan få något bättre. Kvinnorna har skavanker, luktar förjävla illa i vissa regioner, har grova drag, ingen len hud eller något annat såsom mustach när man ser henne i solen. Det vackra finns i detaljerna och där har kvinnorna blivit rätt grovkorniga genom åren. Att vara det minsta tjock är avtändande för de flesta och för mig räcker det med en finne eller lite för mycket tandkött för att jag ska backa. Ärligt talat räcker det med att jag ska se henne paketera upp varor på Ica så tappar jag intresset.

Jag har själv bara träffat en kvinna som jag verkligen velat "ravish". Hon hade allt. Lyster, glans, värme, genuint glad, moderlig, sexuell, vackra fötter, vackra naglar, händer, vackert analhål, hennes slida var fantastisk, svettet luktade gott, munnen, läpparna, ögonbrynen osv. Allt var kvinnligt och hemtrevligt med henne och skenet bedrog i rätt ögonblick och även i halmen var hon vacker.

Att älska så djupt är riktigt sällsynt men när man gör det så alstrar det mer än en miljon volt genom kroppen.

Med din inställning och krav så måste det bli väldigt ensamt eller så behöver du har riktigt gott om pengar för att tillgodose allt.

Alla luktar armsvett efter ett tag och alla bajsar och fiser. Själv anser jag att det är attityden och inställningen hos vissa kvinnor som jag tänder på. Det är därför de flesta kvinnor i Sverige går bort.
Har du provat att spendera några dygn med en bildad baltisk, rysk eller ukrainsk kvinna?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in