• 4
  • 5
2018-02-17, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zest
Var glad att det hände nu och inte efter x antal år istället.
.
Ja det är jag. Det hade varit mycket jävligare om det hände efter flera år. Har bara inte lyckats smälta det än bara. Det känns som ett dåligt skämt. Som sagt - det är en sak att man gör slut genom att man pratar om det och avslutar på ett bra sätt. Men att dumpa på sms... Wtf. Blir arg varje gång jag tänker på det.
Citera
2018-02-17, 14:04
Medlem
jennipenn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiatchBosse
Ja det är jag. Det hade varit mycket jävligare om det hände efter flera år. Har bara inte lyckats smälta det än bara. Det känns som ett dåligt skämt. Som sagt - det är en sak att man gör slut genom att man pratar om det och avslutar på ett bra sätt. Men att dumpa på sms... Wtf. Blir arg varje gång jag tänker på det.

Samma här och håller med :/. Blev dumpad över chatt, och bara att göra en sån grej när man är 35 +... Skitdåligt rakt igenom.
Citera
2018-02-17, 14:36
Medlem
jennipenn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennipenn76
Samma här och håller med :/. Blev dumpad över chatt, och bara att göra en sån grej när man är 35 +... Skitdåligt rakt igenom.

Sen undrar jag om det den där frasen som jag fick höra "jag klarar inte av att ha ett förhållande, vill bara vara ensam"- är ett annat sätt att säga " jag är inte kär i dig"? Eller betyder det ordagrant det som sägs? Och om man redan från första dejten sagt att man är seriös och söker långvarig relation- har man verkligen inte nån koll på alls att man egentligen inte kan/vill/orkar/vågar? Att man inte vet hur man fungerar? Och att då komma på det från en dag till annan...Det borde väl kommit krypandes.
Och man borde rimligen förstå att efter att ha setst intensivt ett antal månader, och efter diverse kärleksindikerande handlingar, beteende och ord förstå att den andra partern blivit kär i en möjligtvis...
Citera
2018-02-17, 22:19
Medlem
DenTrasigaApans avatar
Citat:

Du får kanske försöka se det som att det kanske trots allt är värre för honom i längden. Tänk att behöva leva med att vid den åldern inte ha kommit längre när det gäller att bete sig som folk i relationer. Vad har han för utsikter att få nästa relation att funka bra om han är på den nivån? Liksom.
Citera
2018-02-18, 00:40
Medlem
jennipenn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenTrasigaApan
Du får kanske försöka se det som att det kanske trots allt är värre för honom i längden. Tänk att behöva leva med att vid den åldern inte ha kommit längre när det gäller att bete sig som folk i relationer. Vad har han för utsikter att få nästa relation att funka bra om han är på den nivån? Liksom.

Gäller även mig. Men det känns som att detta beteende är så vanligt bara...
Citera
2018-02-18, 08:49
Medlem
Citat:
För er som är intresserade: Han har gett en kort förklaring. Han fixade inte att ha ett förhållande. "det är inte dig det är fel på, det är mig" etc. Att 35 åringar agerar så lågt är ett under i min värld.

Vissa människor tycker att man skall prata om allting och vissa människor vill bara ha lite egentid.
Att du försöker pracka på honom ditt sätt utav hur man skall hantera konflikter och försöker lyfta fram det som det enda rätta känns väldigt otaktiskt och tyder en del på att du skiter i hur han vill bearbeta konflikter och således i honom.

Uppenbarligen så har du gjort så här tidigare, både mot honom och tidigare killar, och trots detta så verkar du inte ha lärt dig nånting.

Så ett tips till tjejer, vill ni bli dumpade, fortsätt prata när eran partner ber er vara tysta, det är väldigt effektivt, lyssna inte ett skit på honom så kan han lämna er innan helgen om ni har tur.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in