Citat:
Precis som jag skrev innan så är problemet att få chansen till detta. Hon är konstant omringad av andra blyga tjejkompisar, kommer knappast utmynna i någonting då. Jag vet inte hur ska jag få henne ''ensam''.
Citat:
Du behöver inte känna någonting. Var en man och agera helt känslokallt. Det är bögeri att agera efter hur saker och ting känns.
Om du har problem med att "känningar" redan nu så kan det bli problem i framtiden.
Hon svarar inte på ett sms och du "känner si och så". Ignorera vad du känner och kör på.
Jag begriper inte hur män kan bli så mesiga när det gäller det motsatta könet
Om du har problem med att "känningar" redan nu så kan det bli problem i framtiden.
Hon svarar inte på ett sms och du "känner si och så". Ignorera vad du känner och kör på.
Jag begriper inte hur män kan bli så mesiga när det gäller det motsatta könet
Känslokall är jag annars angående det mesta i livet, när det gäller kärleksintresse ska man väl vara tvärtom? Det är så jag känner, andra kanske är annorlunda.
Och med en snabb titt på dina ämnen så verkar du också har funderingar om det motsatta könet. Men det är lugnt, jag vet hur kul det är att vara anonym och kalla andra bögar.
Citat:
Jag är inte ett svin hela tiden, skulle säga att jag är rätt schysst i perioder. Men jag är rätt säker på att hon inte går igång på mitt periodiska svineri, då jag har själv varit rätt hurtig och schysst mot henne.