Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 17:47
Medlem
Usch, usch! Vilket jvla patrask till luder du beter dig som. Klart du ska bertta fr din man. Du tycker ju att det var ett litet ondigt misstag, det br vl ven han tycka om du frklarar lugnt och sansat vad som hnde? Ni delar vl samma instllning till trohet och skit?

Usch! Skmmes!
Citera
2018-02-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiebubblan
Det r horor som dig, som gr att jag inte kan lita p kvinnor. Klart som fan du ska bertta fr din partner, om det hade varit tvrtom s hade du ju velat veta eller hur? Bit i det sura pplet och frklara vilken egoist du r. Skms!

Inte fratt du egentligen har med det att gra ...men han har varit otrogen mot mig i brjan av vrt frhllande.. och p vilket stt det skedde gr detta till..ja ingenting.
Citera
2018-02-16, 20:39
Medlem
Spnnande! Och inget konstigt att man blir attraherad av andra ven om man r i frhllande. Hade ni inte blivit kraftigt onyktra hade sannolikt inget hnt. Det stannade dessutom vid en kyss. Inget du behver tnka allt fr mycket p.

Lt det stanna vid en engngshndelse och konstatera att det kommer att finnas en viss attraktion mellan er bda framver, ngot som bara ni delar och som inte skadar din kille s lnge du inte trampar ver igen.
Citera
2018-02-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curious1234
Inte fratt du egentligen har med det att gra ...men han har varit otrogen mot mig i brjan av vrt frhllande.. och p vilket stt det skedde gr detta till..ja ingenting.
Vilken jvla sandldeniv haha! Barnsligt!

Berttade han det? Isfall borde du bertta fr honom. Ass haha!

Som tv barn.
Citera
2018-02-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Vilken jvla sandldeniv haha! Barnsligt!

Berttade han det? Isfall borde du bertta fr honom. Ass haha!

Som tv barn.

Svar nej det gjorde han inte. Tjejen ifrga ringde mig och berttade detta d hon blev sur antagligen d han inte gjorde det...D hon nog ville mer n honom.
Citera
2018-02-17, 10:46
Medlem
Ficcos avatar
Sanningen har en tendens att krypa fram till slut p dem mest ovntade stten. Nr jag tittar p din TS s ser jag bara en tonrstjej mentalt som sitter och romantiserar om hndelsen och ursktar dina handlingar och frklarar varfr det som hnt har hnt som ett stt att dmpa ditt samvete frn skuld.

Jag ser ingen genuin empati eller sympati fr den person du gjort illa. Du beskriver hur underbart det var att gra det du gjorde och hur du skulle kunna ha gjort mer etc. Det ser inte ut som att du har lrt dig ngot frn det som hnt och du skulle grna gra om det igen. S vi kommer snabbt till vad r pongen med trden, vill du frbttra dig sjlv och f tips eller vill du bara ventilera? Fr vill du ventilera fr att verkligen f det av dina axlar mste du lta sanningen komma fram till din kille oavsett vad det leder till fr personliga konsekvenser fr DIG.

Att gra ngot annat skulle vara egoistiskt.

Vill du ha tips mste du vara ppen fr kritik fr vad du har gjort.

Skam r en skyddsmekanism, det kommer frn nr vi stter oss sjlva i situationer som vi vet kommer att komma tillbaka och bita oss i arslet vid ett senare skede ven om det kndes bra fr tillfllet. Det handlar om sociala konsekvenser. Ta IN det och anvnd det som ett stt att frbttra dig sjlv istllet fr att deflektera det och romantisera om hur bra chefen r.

Kryp till korset och bertta vad du har gjort. Gr en aktivt beslut att frndra dig sjlv om du vill stanna i frhllandet. Sluta dricka s mycket, sluta umgs med chefen.

Bara fr att man r i ett frhllande slutar man inte vara attraherad av andra, men problemet kommer nr du tar tanke till handling och sen sitter och kastar ur dig alla sorters eufemismer fr att beskriva situationen och sen sga att du knner skam/ngest. En person som genuint knner det som du beskriver agerar inte ut sina knslor p det sttet du gr i den hr trdstarten.
Citera
2018-02-17, 20:05
Bannlyst
Haha, lite intressant att detta alltid hnder med chefen? Men nd, kvinnor r inte alls kt p status, n n
Citera
2018-02-19, 07:20
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag har satt mig sjlv i ett knslomssigt dilemma.
Har jobbat p mitt nuvarande jobb i ett par mnader. Chefen r enormt attraktiv i mina gon...har dock aldrig tnkt tanken p att gra ngot med honom.
Till saken hr att jag lever i ett frhllande sedan ett antal r och det har vl inte varit speciellt dligt om n man har tappat gnistan s att sga litegrann.
Fr ngra veckor sedan hnde det ngot ovntat. Vi var p festligheter tillsammans och blev bgge rtt s onyktra... hips vips befann vi oss p ett stlle och brjade kyssas...det var som att marken frsvann under mig...underbart. hade kunnat vara dr hela natten med honom hnde inget mer n s.
Sedan dess har haft grym ngest....framfrallt eftersom jag varit otrogen....men ven pga av att jag har svrt att sluta tnka p honom.
Saken blir ju inte enklare av att vi ses varje dag typ....
Vet inte hur jag ska hantera detta riktigt 😣

Nu vet jag inte vad du har fr jobb och hurpass beroende eller intresserad du r av att behlla det, samt hurpass intresserad du r av att behlla din sambo, men kan du inte gra detta till nn sexfantasi, som att du t ex frgar chefen om du i strsta hemlighet kan f bli befordrad till hans personliga kuksugare eller nt snt? S kan du sitta under hans chefskrivbord och suga medan han gr viktigt chefsjobb. Frhllandet med din sambo verkar nd ha blivit lite urvattnat och man lever bara en gng. Om sambon mot frmodan fr reda p er hemlighet och sparkar ut dig, kanske du kan frga om chefen har nn porrbur p sitt kontor som du kan f bo i p ntterna. Nu vet jag frsts inte vad du gr igng p men detta var bara en av mnga mjliga ideer, take it or leave it.
Citera
2018-02-19, 08:33
Bannlyst
Bertta fr din pojkvn och dumpa honom redan nu. Den dr "det var bara pga alkohol" dansen har man hrt mnga gnger.
Ni kommer g runt och kta upp varandra dagligen p jobbet nu nr ni behver slss mot dessa "ack s jobbiga drifter" men man vill ju s grna! O han e ju s snygg!
Sedan kommer ni knulla i stdskrubben eller p kontoret.
Bli knullad kan du gra nr du inte har pojkvn. dumpa direkt.
Citera
2018-02-19, 11:59
Medlem
Pan-Everts avatar
Har inte hamnat i denna sits sjlv.
En kollega stod dock och grovhnglade med en anstlld vid garderoberna p en firmafest.
Inte ovanligt att det hnder.
Hon knde sig s skamsen att hon sa upp sig, men den anstllda ker runt p sin truck och fr gillande blickar frn sina kollegor.

Att du inte ska prata med din sambo hller jag inte med om. rlighet r nd en stor grej ett frhllande bygger p. Lika bra att ta snacket med honom s blir han inte helt frkrossad nr det kommer fram vad som hnt p nsta firmafest, att du lt chefen ta dig bakifrn ver bardisken.

Lycka till!
Citera
2018-02-19, 12:26
Medlem
Tack fr alla otrevliga svar.
Citera
2018-02-19, 12:32
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Tack fr alla otrevliga svar.
h, fb r fyllt av kvinnohatare. Slr vad om att de inte r bttre sjlva.

Dock s brukar oftast kvinnan frlora p att ha en affr med en kollega. Speciellt om det r hennes chef. Det strular alltid till sig p ngot stt och borta r spnningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in