• 4
  • 5
2018-02-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Ett förhållande ska göra en till en bättre person. Inte en mer osäker...

Jo jag vet och han har absolut gjort mig till en bättre person. Innan höll jag på med allt möjligt skit.
Mitt självskadebeteende och panikångest försvann helt med att jag träffade honom.
Citera
2018-02-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Om det är värt mer än allt annat i världen, som din självrespekt och din självkänsla, att vara tillsammans med honom så tycker jag absolut att du ska sätta på dig skygglapparna. Ge honom fri tyglar och låt honom göra vad han vill med vem han vill.
Det kommer att bli perfekt. Jag lovar

Ta det med en nypa salt.
Citera
2018-02-16, 13:56
Bannlyst
Och jag som trodde det var mer vanligt att vara "swinger" dessa dagar an att ha telefonsex...
Citera
2018-02-16, 14:00
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12rosen
Jo jag vet och han har absolut gjort mig till en bättre person. Innan höll jag på med allt möjligt skit.
Mitt självskadebeteende och panikångest försvann helt med att jag träffade honom.
Det är ju bra att du slutat med det. Dock så beter ju han sig inte bra när han ljuger för dig. Jag tycker personligen inte att ringa till sexlinjer är otrohet. Lite som att kolla på porrfilm. Men att han ljuger om en massa saker är bekymmersamt. Du funderar ju tydligen en massa över detta och det påverkar ju dig såklart negativt, vilket gör att du inte kan blomma ut till din fulla potential.
Citera
2018-02-16, 14:03
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ta det med en nypa salt.
Är det därför du startar en tråd om det här mitt i natten med ett nyreggat konto 🤔?
Citera
2018-02-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Är det därför du startar en tråd om det här mitt i natten med ett nyreggat konto 🤔?

Självklart ger jag inte fria tyglar till den jag är tillsammans med och självklart skulle jag inte stanna om jag skulle tycka att han var otrogen.
Citera
2018-02-16, 14:09
Bannlyst
Citat:
Har insett att min kille som jag varit tillsammans med i 3 år har ringt sånt där ”phonecafe” numer där man ska ”fantisera tillsammans”. Vi har distansförhållande men träffas väldigt ofta, självklart förstår jag att han blir sugen när jag inte är med också, men är det verkligen rätt att ha telefonsex med främlingar bara för det? Han kan ju lika gärna ringa mig liksom. Är detta att vara otrogen eller är det bara jag som överreagerar? Känner mig bedragen mest för att han gjort saker tidigare som jag inte tyckt varit okej och då har sagt ”händer det igen så kan jag inte stanna med dig” men så händer det ju igen och vill verkligen inte lämna honom. Överreagerar jag? Borde jag konfrontera honom eller bara låtsas som ingenting och låta det ske?

Utveckla garna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in